AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Nå har jeg hatt hemoroider i 15 år, uten å gjort noe med det. Redd for hva legen kommer til å si. Jeg har også blødd mange ganger fra tarmen, etter endt toalettbesøk. Det gjør litt vondt også. Er så redd for koronaviruset, og at hemoroidene utviklet seg til kreft. Om jeg får koronaviruset, overlever jeg da? Er det noen i samme situasjon som meg? Hva gjorde du med dine hemoroider? Mine er innvendige, om det har noe å si. Må alltid dytte de inn igjen, etter å ha vært på toalettet etter å ha bæsja. Beklager litt ekle detaljer, er bare litt redd. Anonymkode: 9a2d6...08a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Har hatt i over 30 år, operert tre ganger og nå, endelig, har jeg blitt noenlunde helt bra Tror ikke du skal bekymre deg for kreft. Plages du veldig, dra til legen. De har sett sånt hundrevis av ganger tidligere. Anonymkode: e906b...639
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om jeg får koronaviruset, overlever jeg da? Det kan ingen svare på, men hemorroidene gjør ikke at du blir sykere av korona. Anonymkode: e906b...639 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Hemoroider gir ikke kreft, de endrer seg ikke. Det er polypper som kan endre seg og disse fjerner man om man finner de med koloskopi. Hemoroidene gjør ikke noe forskjell mtp koronaviruset. Anonymkode: 6c8ac...16a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): de endrer seg ikke Vel, de endrer jo størrelse og antall. Anonymkode: e906b...639
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, de endrer jo størrelse og antall. Anonymkode: e906b...639 Joda, men ikke til kreftceller. Anonymkode: 6c8ac...16a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Mine hemoroider har endret seg, og blødningene kommer av og til. De har også blitt større, enn de var for 15 år siden. Det kan utvikle seg til kreft. Derfor er jeg redd. Har aldri skjekket det hos legen, da jeg er redd for hva han finner. Jeg har ofte vondt i magen, kvalme og er svimmel. Og når jeg har sex, er det vondt når han støter for langt inni meg. Dette var aldri et problem før jeg fikk hemoroidene mine.. Takk for alle svarene deres. Trådstarter. Anonymkode: 9a2d6...08a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mine hemoroider har endret seg, og blødningene kommer av og til. De har også blitt større, enn de var for 15 år siden. Det kan utvikle seg til kreft. Derfor er jeg redd. Har aldri skjekket det hos legen, da jeg er redd for hva han finner. Jeg har ofte vondt i magen, kvalme og er svimmel. Og når jeg har sex, er det vondt når han støter for langt inni meg. Dette var aldri et problem før jeg fikk hemoroidene mine.. Takk for alle svarene deres. Trådstarter. Anonymkode: 9a2d6...08a Hvor har du hørt/lest at hemoroidene kan utvikle seg til kreft? Det har jeg aldri hørt eller lest noe sted. Men derimot så kan kreft og hemoroider gi like symptomer, så man kan forveksle kreft i endetarmen med hemoroider. Kontakt lege og få henvisning så du kan få de fjernet. Innvendige fjernes ofte med strikk. Anonymkode: 6c8ac...16a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå