Gå til innhold

Avslutning hos psykologen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg hatt min aller siste behandlingstime hos psykologen, vi har en time igjen til avslutning. Føles veldig rart, skummelt, trist, godt på en gang. Er veldig spent på om jeg takler utfordringene som vil komme på egenhånd uten å ha en psykolog i bakhånd å snakke med. Hun sier jeg er på en helt annen plass nå enn da jeg startet der. Jeg er sterkere, tåler mer og klarer å sette grenser og si fra på en mye mer tydelig måte enn før. 
allikevel kommer jeg til å savne de timene hvor jeg bare kan tømme meg til noen, og til ei som kjenner meg. 
vurderer å kjøpe en blomster med kort til siste timen, og skrive at jeg har satt stor pris på all hjelp jeg har fått. Ja eller nei til det? 

Anonymkode: 846b7...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg! God idé :) 

Anonymkode: f1480...fa0

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Ville heller sagt det muntlig. 

Anonymkode: 3df00...0bd

Skrevet

Absolutt ja til det!❤️

Anonymkode: 1be93...0b0

• Liker 1
Skrevet

Da gjør jeg det. Kommer også til å si til henne på siste time at hun har hjulpet meg mye og takke for samtalene. 
men hun har virkelig hjulpet meg og selv om det for henne vare er en jobb, så har det betydd ufattelig mye for livet mitt. 
hun fortjener en liten oppmerksomhet. 
jeg jobber i barnehage, og når foreldrene kommer med ei sommergave eller et fint kort hvor de setter pris på oss varmer det veldig 

Anonymkode: 846b7...4a6

Skrevet

Ja gjør det :)

Anonymkode: 9716d...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...