AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #21 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ok, forstår jeg det riktig at selv om de sa til meg at HPV var fjernet så kan det være mer HPV utenfor det området som ble skåret bort? Anonymkode: d018b...97e Hpv er et virus, det sitter i kroppen din. De skar bort området viruset gav utslag, men de fjernet ikke viruset fra kroppen din. Det må kroppen din gjøre selv. Anonymkode: 02cd0...fc2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #22 Skrevet 9. februar 2021 Skal ta min første celleprøve om 1 uke. Hvis jeg hadde blitt konisert, så hadde jeg tatt ny celleprøve hvert år uansett. Man vet aldri, og tenk om ting får "vokse og gro" 1-3år ekstra. Anonymkode: 76b14...adc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #23 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal ta min første celleprøve om 1 uke. Hvis jeg hadde blitt konisert, så hadde jeg tatt ny celleprøve hvert år uansett. Man vet aldri, og tenk om ting får "vokse og gro" 1-3år ekstra. Anonymkode: 76b14...adc De var veldig strenge på at jeg absolutt ikke trengte å ta celleprøve før etter 3 år slik alle andre gjør. Anonymkode: d018b...97e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #24 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De var veldig strenge på at jeg absolutt ikke trengte å ta celleprøve før etter 3 år slik alle andre gjør. Anonymkode: d018b...97e Første innlegget jeg skulle sitere ble borte, men HPV-viruset har du i kroppen. Så det kan de ikke fjerne med konisering. Når det gjelder hvor ofte man skal ta celleprøve. Vet ikke om det er avhengig av hvor alvorlige celleforandringer man har hatt, men jeg måtte ta ny 6 mnd etter konisering og så årlig i 3 år. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne vente 3 år til neste gang, men jeg har tatt 1 gang i året allikevel frem til nå. Anonymkode: 65df7...72d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå