Gå til innhold

Slå av enkelte varslinger smartklokke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en garmin forerunner 45. Vil ha varsel på når det kommer innkommende samtaler, sms og Mail, men er det noen som vet hvordan skru av varsler for Snapchat? Vibrerer på klokken hver gang jeg får snap. Vil fortsatt få varsel på mobil. Har iPhone 

Anonymkode: cb1b3...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg iPhone, men Android. Regner med du allikevel skal kunne styre varslene inne i appen. Under Innstillinger i Connect-appen så har jeg noe som heter Appvarsler og der kan jeg skru av eller på varsler fra alle mulige apper. Har selv valgt å få varsel på SMS, telefonsamtaler og Facebookmeldinger, men skrudd av alt annet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har en garmin forerunner 45. Vil ha varsel på når det kommer innkommende samtaler, sms og Mail, men er det noen som vet hvordan skru av varsler for Snapchat? Vibrerer på klokken hver gang jeg får snap. Vil fortsatt få varsel på mobil. Har iPhone 

Jeg har ikke Garmin men en annen type, og kan regulere hvilke varsler jeg ønsker inne i klokkens egen app :) 

Anonymkode: a5784...2b3

• Liker 1
Skrevet
Angelheart2 skrev (4 timer siden):

Nå har ikke jeg iPhone, men Android. Regner med du allikevel skal kunne styre varslene inne i appen. Under Innstillinger i Connect-appen så har jeg noe som heter Appvarsler og der kan jeg skru av eller på varsler fra alle mulige apper. Har selv valgt å få varsel på SMS, telefonsamtaler og Facebookmeldinger, men skrudd av alt annet. 

Takk☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...