AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Har en garmin forerunner 45. Vil ha varsel på når det kommer innkommende samtaler, sms og Mail, men er det noen som vet hvordan skru av varsler for Snapchat? Vibrerer på klokken hver gang jeg får snap. Vil fortsatt få varsel på mobil. Har iPhone Anonymkode: cb1b3...b90
Angelheart2 Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Nå har ikke jeg iPhone, men Android. Regner med du allikevel skal kunne styre varslene inne i appen. Under Innstillinger i Connect-appen så har jeg noe som heter Appvarsler og der kan jeg skru av eller på varsler fra alle mulige apper. Har selv valgt å få varsel på SMS, telefonsamtaler og Facebookmeldinger, men skrudd av alt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har en garmin forerunner 45. Vil ha varsel på når det kommer innkommende samtaler, sms og Mail, men er det noen som vet hvordan skru av varsler for Snapchat? Vibrerer på klokken hver gang jeg får snap. Vil fortsatt få varsel på mobil. Har iPhone Anonymkode: cb1b3...b90 Jeg har ikke Garmin men en annen type, og kan regulere hvilke varsler jeg ønsker inne i klokkens egen app Anonymkode: a5784...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Angelheart2 skrev (4 timer siden): Nå har ikke jeg iPhone, men Android. Regner med du allikevel skal kunne styre varslene inne i appen. Under Innstillinger i Connect-appen så har jeg noe som heter Appvarsler og der kan jeg skru av eller på varsler fra alle mulige apper. Har selv valgt å få varsel på SMS, telefonsamtaler og Facebookmeldinger, men skrudd av alt annet. Takk☺️ Anonymkode: cb1b3...b90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå