Gå til innhold

Slettet på tinder etter videochat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snakket med ei dame på tinder over videochat. Jeg syntes det gikk bra og vi snakket i ca. 20 min. Hun så helt gjennomsnittlig ut, og jeg helt gjennomsnittlig utseende. Begge ingeniører. I morres tenkte jeg å takke for samtalen, men da hadde hun slettet meg! Det kom veldig overraskende. Hvorfor? Er det slik at damer nå krever at mannen skal se ut som en fotomodell? 

Anonymkode: 6c38f...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jaggu ikke gitt at det var utseendet ditt det sto på. Jeg har endt bekjentskaper etter én date fordi jeg følte at daten gikk kjempedårlig og at vi hadde null kjemi, hvor mannen har tatt kontakt igjen etter daten og håpet på en ny. Man opplever ikke alt likt, dessverre, og kjemi får man ikke gjort noe med. Har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre i det hele tatt.

Anonymkode: 740c1...b71

• Liker 40
Skrevet

Datinglivet er brutalt. Men det kan være tusen årsaker. Manglende kjemi, tiltrekning, hun traff en annen hun likte bedre osv. Det handler faktisk ikke bare om utseende. 

Anonymkode: f9963...9d9

• Liker 23
Skrevet

Livet på Tinder. Datinglivet er brutalt. Hjelper ikke om begge er ingeniører engang...

Anonymkode: 57604...d96

• Liker 15
Skrevet

Skjønner at du lurer på hva/hvorfor. Jeg har opplevd å dra på dater der jeg synes det gikk veldig fint, og blitt avvist etterpå - og motsatt. Det er tricky:/ Hvordan man leser hverandre etc har så mye å si! Som Ab litt over sier, ikke nødvendigvis utseendet ditt det gikk på her altså. 

Men det er kjipt (synes jeg da) å slette noen etter bare en chat/videochat. Jeg ville hvertfall tatt sikte på en IRL-date etter coronagreiene gir seg, før jeg avfeide noen helt. Virkeligheten er SÅ annerledes^^

• Liker 6
Skrevet

Ja, jeg syntes det kom veldig overraskende siden jeg syntes at det gikk greit, på tross av at jeg misliker videochater spesielt der jeg må holde på mobilen samtidig. Syntes det virket rart. Men hun gikk jo også glipp av en bra mulighet da.. Brutalt på tinder altså..

• Liker 2
Skrevet

Har datet i 10 + år nå uten hell. Begynner å bli hardhudet. Men jeg må si denne kom overraskende..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg syntes det kom veldig overraskende siden jeg syntes at det gikk greit, på tross av at jeg misliker videochater spesielt der jeg må holde på mobilen samtidig. Syntes det virket rart. Men hun gikk jo også glipp av en bra mulighet da.. Brutalt på tinder altså..

ikke noe å deppe over, livet går videre det finns 1000s vis av andre jenter der ute, du treffer ikke mål hver gang du skyter ballen.

Skrevet

Kanskje det var noe ved deg hun bare ikke likte noe særlig? Kanskje har du råtne tenner? Ingen tenner? Fæl dialekt? Ticks?

Anonymkode: 59875...49e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kanskje det var noe ved deg hun bare ikke likte noe særlig? Kanskje har du råtne tenner? Ingen tenner? Fæl dialekt? Ticks?

Nei

Skrevet

Noen damer er vel bare syke da.

Skrevet

Det er ti år siden jeg datet. Ting har virkelig ikke endret seg. Er 32 i dag. Datinglivet vil for alltid være brutalt. Det er fort gjort å få rødt kort enda man tror det går bra. Folk er for feige til å si ting rett ut og tar heller bakveien ut. 

Anonymkode: cf6a0...9ce

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men herregud! Hvorfor er dette alltid svar man får på kg? Det må ikke være en dritt galt med ts! Kanskje ts er verdens hyggeligste mann, bare at hun dama ikke følte noen kjemi?

Jeg var på en fysisk date, det var hyggelig og fin date, men jeg kjente ikke noe ekstra for han. Han var en fin fyr, antagelig perfekt for noen andre, men ikke for meg. Jeg sa fra da, så han slipper å lure liksom, men det var ikke noe galt med han.

Anonymkode: f105e...cb2

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men herregud! Hvorfor er dette alltid svar man får på kg? Det må ikke være en dritt galt med ts! Kanskje ts er verdens hyggeligste mann, bare at hun dama ikke følte noen kjemi?

Jeg var på en fysisk date, det var hyggelig og fin date, men jeg kjente ikke noe ekstra for han. Han var en fin fyr, antagelig perfekt for noen andre, men ikke for meg. Jeg sa fra da, så han slipper å lure liksom, men det var ikke noe galt med han.

Anonymkode: f105e...cb2

kan jo bare være noe så enkelt at hu ikke syntes ts så noe bra ut. Er ikke noe skam i det, tinder går jo mye på utsende. å med tanke på at ts tar det så veldig til seg, så har han vel ikke hatt så mye suksess hittil på tinder noe som igjen bekrefter at han kanskje ikke ser så bra ut.

Anonymkode: 6a6e0...66b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er mye som skal klaffe. Noen ganger merker man bare med en gang at man ikke har den riktige følelsen man trenger. Og da er det ikke noe vits i å gå videre. Har selv møtt en date som jeg bare merket at var helt feil for meg med en gang, før han hadde åpnet munnen en gang. Det var ikke noe galt med han, og daten var hyggelig den. Men jeg følte ikke at det var noe ekstra der til at det kunne utvikle seg til noe som helst mer dessverre. Er ikke på datingapper for å finne venner heller. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Snakket med ei dame på tinder over videochat. Jeg syntes det gikk bra og vi snakket i ca. 20 min. Hun så helt gjennomsnittlig ut, og jeg helt gjennomsnittlig utseende. Begge ingeniører. I morres tenkte jeg å takke for samtalen, men da hadde hun slettet meg! Det kom veldig overraskende. Hvorfor? Er det slik at damer nå krever at mannen skal se ut som en fotomodell? 

Det er tydelig at du har komplekser for utseendet ditt når du er så skråsikker på at det var utseendet ditt hun ikke godtok. Kanskje noe du burde jobbe med?

Hun hadde vel sett bilder av deg på forhånd?

Jeg vil gjette hun syntes du var kjedelig. De fleste ingeniører pleier være det 😛 

Anonymkode: c0eac...6ce

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes det er rart at du har datet i ti år uten hell. Hvorfor?

hvordan ser bildene dine ut på tinder i forhold til hvordan du egentlig ser ut? Dersom de er realistiske er det nok ikke utseendet det står på.

selv er jeg veldig «tolerant» hva angår potensielle kjærester sitt utseendet, men en «no go» for meg etter en videochat ville vært

- han prater for mye om seg selv

- han får for fort frem, prater om oss som kjærester, fremtiden, ekteskap, barn etc for tidlig

- han har fritidsinteresser som er uoverkommelig med mine.

- han er dårlig stelt i livet. Å være ufør er f.eks helt ok, men dersom han i tillegg ikke eier bolig, bil/ikke lappen og ellers er dårlig stelt økonomisk er det ikke noe for meg.

- han har flere enn to hunder/andre dyr

- han bor veldig langt unna og ikke er flyttbar (jeg er ikke villig til å flytte veldig langt unna mitt bosted)

- han snakker om sex. Har seksuell humor/undertone.

- har en humør som ikke matcher min. 

dette er min umiddelbare liste. Antagelig er det noe du sa i samtalen/hvordan du oppførte deg som er grunnen til blokkeringen. Det behøver ikke nødvendigvis være noe som alle damer ikke liker, men som hun ikke liker. Likevel, 10 år uten napp er lenge...

Anonymkode: a50c1...22e

• Liker 6
Skrevet

Tenker også at du bør gjøre noe med innstillingen din. Det er ingen som skylder deg noe. Alle må igjennom diverse kandidater for å finne den rette, sånn er det bare. 

Ting som kan være turn off ellers er dårlig selvtillit og klaging. Jeg vil ikke fortsette å treffe en fyr som sier han er dårlig med damer for eksempel😅 Eller som klager over andre damer.  Eventuelt en som tror alt handler om utseende. Er det det du ser etter hos en potensiell partner? Fokuset ditt på yrke og utseende virker ganske overflatisk. 

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er rart at du har datet i ti år uten hell. Hvorfor?

hvordan ser bildene dine ut på tinder i forhold til hvordan du egentlig ser ut? Dersom de er realistiske er det nok ikke utseendet det står på.

selv er jeg veldig «tolerant» hva angår potensielle kjærester sitt utseendet, men en «no go» for meg etter en videochat ville vært

- han prater for mye om seg selv

- han får for fort frem, prater om oss som kjærester, fremtiden, ekteskap, barn etc for tidlig

- han har fritidsinteresser som er uoverkommelig med mine.

- han er dårlig stelt i livet. Å være ufør er f.eks helt ok, men dersom han i tillegg ikke eier bolig, bil/ikke lappen og ellers er dårlig stelt økonomisk er det ikke noe for meg.

- han har flere enn to hunder/andre dyr

- han bor veldig langt unna og ikke er flyttbar (jeg er ikke villig til å flytte veldig langt unna mitt bosted)

- han snakker om sex. Har seksuell humor/undertone.

- har en humør som ikke matcher min. 

dette er min umiddelbare liste. Antagelig er det noe du sa i samtalen/hvordan du oppførte deg som er grunnen til blokkeringen. Det behøver ikke nødvendigvis være noe som alle damer ikke liker, men som hun ikke liker. Likevel, 10 år uten napp er lenge...

Anonymkode: a50c1...22e

Jeg gjorde ingen av tingene du listet opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...