Gå til innhold

Vil, men får ikke til

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har kommet i kontakt med en kjempeflott fyr på Tinder. Han er en del eldre enn meg (over ti år), men jeg tenkte å gi det en sjanse likevel. 

Jeg syns kjemien absolutt hatt vært til stede, og jeg kan ikke huske at jeg har møtt noen det har klaffet så godt med på så mange områder. 

Etter et par møter hadde vi sex. Og det drepte nesten alt av følelser hos meg! Jeg er så lei meg. Jeg blir direkte uvel av å tenke på ham i seksuell setting igjen. Og jeg klarer ikke snu det om! Jeg prøver virkelig å få hodet til å stille seg tilfelle til det vi hadde før sexen, for det hadde vært så fint om dette fungerte. 

Og jeg er redd det som ødelegger et det helt overfladiske. Kroppen hans er nok naturlig forfalt grunnet alder, men han har nok aldri gjort noe særlig for å holde den i form. Han strever med å holde seg stiv, og har vansker med å komme. Når han kommer, er det ingenting som kommer ut av penis. 

Han er jo en kjempeflott fyr, og jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle la slikt ødelegge så mye for meg når det klaffer så godt på mye av det andre. 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få interessen tilbake? Nå er det så tapt at jeg kjenner at jeg bare har lyst til å avslutte alt med ham. Men fornuften i meg sier at det er for dumt å gi slipp på en ellers god match.

Anonymkode: ba598...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men er det altoppslukende nå, så vil det bli verre når dere kommer inn i hverdagstralten, og du begynner å irritere deg over andre ting i tillegg. 

Anonymkode: 07f16...943

• Liker 9
Skrevet

Hva med ballene? Hadde han hengeballer. Og den lille sæden som kom, var den seig?

Anonymkode: 1b21e...222

Skrevet

Menn får mindre og mindre testosteron dess eldre de blir, så en del av det du forklarer er naturlig for en del menn , kanskje dere kan bruke hjelpemidler? 

• Liker 1
Skrevet

Tror det er dødfødt, dessverre. Det finnes god og dårlig sex, og dårlig sex kan man gjøre noe med, også finnes det god og dårlig seksuell kjemi, og den er det langt verre med. Hadde det samme problemet som deg - møtte en fyr jeg virkelig følte var sjelevennen min, har aldri hatt det så gøy med noen før, og vi klaffet så innmari godt - helt til vi havna i senga, og plutselig var alt bare ekkelt. Ingenting ved kroppen hans tente meg, heller tvert i mot (og det til tross for at han var helt gjennomsnittlig på alle sett og vis), og hver gang han prøvde på noe intimitet etter det ble jeg bare helt svett og ukomfortabel. Han kjente ikke på det samme, og var veldig forelsket i meg lenge, men vi endte som veldig gode venner. Jeg prøvde lenge å presse meg til å kjenne seksuell tiltrekning, da jeg virkelig følte at jeg ikke kunne la denne connectionen vi hadde ellers gå, men det var helt dødfødt. Tipper du er i samme båt...

Anonymkode: 0f6ed...125

• Liker 5
Skrevet

Når man blir frastøtt av noen seksuelt, er det noe man bør lytte til, ikke noe man skal prøve forsere. 

Menns testosteron daler fra de er 30 år. Det er rett og slett ikke så mange menn som overhodet håndterer yngre damer, selv om de er besatt av at dama skal være yngre enn dem. Overlat han til hans jevnaldrende. De tåler synet av han. Det er ingen fordeler for kvinner med å gå etter eldre menn uansett. Og de aller fleste syns, som deg, at menn som er en del eldre er ekle, fordi man har ikke forfalt så mye selv enda. Eldre menn er det bedre å bare være venner med.

Anonymkode: 758e4...317

• Liker 5
Skrevet

Hei,

Tusen takk for mange fine og seriøse svar, innspill og poeng. 

Jeg kjenner at det er veldig vanskelig å stille inn hodet nå, ja. Jeg har i tillegg lyst på barn også, og har ikke en god følelse på at det blir en enkel sak med ham. Noen tanker om det?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med ballene? Hadde han hengeballer. Og den lille sæden som kom, var den seig?

Anonymkode: 1b21e...222

Veldig hengeballer, og jeg har ikke sett noe til noe sæd. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror det er dødfødt, dessverre. Det finnes god og dårlig sex, og dårlig sex kan man gjøre noe med, også finnes det god og dårlig seksuell kjemi, og den er det langt verre med. Hadde det samme problemet som deg - møtte en fyr jeg virkelig følte var sjelevennen min, har aldri hatt det så gøy med noen før, og vi klaffet så innmari godt - helt til vi havna i senga, og plutselig var alt bare ekkelt. Ingenting ved kroppen hans tente meg, heller tvert i mot (og det til tross for at han var helt gjennomsnittlig på alle sett og vis), og hver gang han prøvde på noe intimitet etter det ble jeg bare helt svett og ukomfortabel. Han kjente ikke på det samme, og var veldig forelsket i meg lenge, men vi endte som veldig gode venner. Jeg prøvde lenge å presse meg til å kjenne seksuell tiltrekning, da jeg virkelig følte at jeg ikke kunne la denne connectionen vi hadde ellers gå, men det var helt dødfødt. Tipper du er i samme båt...

Anonymkode: 0f6ed...125

Dette høres veldig likt ut, ja. Kanskje det hadde vært fint om vi kunne bli gode venner. 

• Liker 1
Skrevet

Hva slags alder snakker vi her?

Anonymkode: 0b977...701

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags alder snakker vi her?

Jeg har ikke lyst til å gjøre meg for gjenkjennelig, så vil ikke si noe mer om det. Beklager. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke lyst til å gjøre meg for gjenkjennelig, så vil ikke si noe mer om det. Beklager. 

Det er jo sikkert andre som er like gamle som deg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er du 20-40 eller 40-60?

Anonymkode: dbf69...799

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er du 20-40 eller 40-60?

20-40, får man vel si.

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

20-40, får man vel si.

Da er han altså maks 50, vil jeg anta? Forfaller de så mye på utseende allerede da? Hmm. 

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan kan det ha seg at han ser så forskjellig ut med og uten klær? Har du feks ikke sett en overvektig mann uten klær før?

• Liker 1
Skrevet

Problemer med ereksjon og problemer med å komme kan komme av noe så enkelt som at han var nervøs. Det er ikke uvanlig å være nervøs første gangen man har sex. Hvis det er snakk om en mann som er bare rundt 50 år så høres det rart ut med veldig hengeballer og null sæd må jeg si. Men sånt er selvfølgelig individuelt. Og det skjer mye med kroppen i løpet av 40-årene, spesielt om man ikke gjør noe for å holde seg i form. Dater selv menn i 40 årene (opptil 48-49 år) og har ikke opplevd noe sånt som det du beskriver. Men om man blir fysisk uvel av en person så er det jo ikke håp. Bedre å avslutte da.

Anonymkode: 33824...efb

Skrevet

Dette høres ikke bra ut. Du har lyst på barn med en du avskyr i senga? Han kan jo ikke få barn hvis det ikke kommer noe ut, og han virker syk. Finn deg en frisk mann som kan sette barn på deg, du har dårlig tid hvis du er nærmere 40.

Anonymkode: 9877f...159

Skrevet

Jeg har vært i en lignende sitiasjon, men litt motsatt. Møtte en jeg var såååå utrolig tiltrukket av, men han klarte ikke prestere seksuelt, kunne gi meg oral sex, men jeg vil jo være den som han tenner på.   Jeg var super forelsket og forholdet varte i 4 år, men sexlivet var nærmest dødt. Trist situasjon du er i ,men hvis du kan klare deg med hjelpemidler og få orgasme på den måten kan du jo prøve å være med han. Dere får det sikkert supert på andre måter.

Anonymkode: 2ea9d...31e

Skrevet

Sorry du må bare drite i dette, du kan ikke være sammen med noen med et slikt sexliv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...