Gå til innhold

Føler seg flau...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et godt øye til en fyr en stund, vi er venner på Facebook. Føler også han har hatt et født øye til meg. I går fikk jeg se et bilde av han i en lokalavis, også tok jeg motet til meg og sendte «så fint bilde av deg», han svarte takk takk :) med engang... vi har vært på hils... litt senere fulgte jeg opp med eg oppfølgingsspørsmål, bare sånn fleipete greie.. og han har ikke svart 🙈men lest meldingen.. 

Anonymkode: 9c639...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du føler det flaut... Men egentlig burde du være stolt av deg selv! Du turte å ta kontakt med en du har hatt et godt øye til! Og det kunne jo vært at han hadde hatt et godt øye til deg også og det ble starten på noe bra. Men nå har han visst ikke helt samme tankene.. Men uansett så våget du! Og det står det respekt av :) 

Skrevet
Lipyros skrev (31 minutter siden):

Skjønner at du føler det flaut... Men egentlig burde du være stolt av deg selv! Du turte å ta kontakt med en du har hatt et godt øye til! Og det kunne jo vært at han hadde hatt et godt øye til deg også og det ble starten på noe bra. Men nå har han visst ikke helt samme tankene.. Men uansett så våget du! Og det står det respekt av :) 

Det skal sies at han virker veldig sjenert 🙈

Anonymkode: 9c639...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...