AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Kroppen liker rutiner. Jeg må bæsje hver dag rundt lunsjtider. Dette er litt upraktisk på grunn av jobb. Ønsker å endre til kvelden. Men hvordan gjør jeg det? Anonymkode: 30bb2...a4e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Ehhh...du bæsjer når du må, gjør du ikke det? Jeg bæsjer som regel på morningen, men ofte så kan det bli morgen og kveld. Hvordan endre å bæsje når du vil? 🤔 Anonymkode: 58eb8...176 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kroppen liker rutiner. Jeg må bæsje hver dag rundt lunsjtider. Dette er litt upraktisk på grunn av jobb. Ønsker å endre til kvelden. Men hvordan gjør jeg det? Anonymkode: 30bb2...a4e Bæsje på jobb? Da går du ned bæsj i rumpa resten av dagen? Ingen dusj Anonymkode: c3383...67d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Spis mye middag og kveldsmat, så går du på do om morgenen Anonymkode: c02db...ea4
Million Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bæsje på jobb? Da går du ned bæsj i rumpa resten av dagen? Ingen dusj Anonymkode: c3383...67d Det er ikke normalt å begynne og dusje bare fordi man har vært på do. Hvor hysterisk er det mulig å bli? Det holder lenge å tørke seg ordentlig med dopapir, så får dusjen vente til neste gang man skal ha sin daglige dusj. Personlig kjenner jeg ingen som noengang har sagt at de må gå og dusje når de har bæsjet på do. 41
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Million skrev (15 minutter siden): Det er ikke normalt å begynne og dusje bare fordi man har vært på do. Hvor hysterisk er det mulig å bli? Det holder lenge å tørke seg ordentlig med dopapir, så får dusjen vente til neste gang man skal ha sin daglige dusj. Personlig kjenner jeg ingen som noengang har sagt at de må gå og dusje når de har bæsjet på do. Ikke jeg heller, men følge folk på kg er vi som ikke dusjer umiddelbart etter dobesøk noen skikkelig ekle folk som samfunnet må vernes mot og derfor burde vi ha vært sperret inne for resten av livet! Anonymkode: 49af8...d7f 13
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Det er ikke bra å holde seg så jeg bæsjer når jeg må. Noen gang om morgen, noen ganger midt på dag og noen ganger på kvelden. Anonymkode: a95ea...b43 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Jeg aner ikke hvordan du kan endre bæsjemønster altså. Men hvorfor er det et problem å bæsje i lunsjen? Du gjør uansett lurt i å ikke holde deg, det fører til så mye ubehag. Anonymkode: 732e3...b0b 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bæsje på jobb? Da går du ned bæsj i rumpa resten av dagen? Ingen dusj Anonymkode: c3383...67d Har dere ikke toalettpapir på jobb?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 Rutinen min er: Går inn på toalettet Åpner og trekker ned bukse og truse Bæsjer Tørker meg Vasker meg på hendene Drar opp trusen og buksen Forlater toalettet. Anonymkode: eb54c...d67 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 Million skrev (4 timer siden): Det er ikke normalt å begynne og dusje bare fordi man har vært på do. Hvor hysterisk er det mulig å bli? Det holder lenge å tørke seg ordentlig med dopapir, så får dusjen vente til neste gang man skal ha sin daglige dusj. Personlig kjenner jeg ingen som noengang har sagt at de må gå og dusje når de har bæsjet på do. Hva?? Det er jo mange som gjør akkurat dette Anonymkode: 1d94c...b87 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #12 Skrevet 9. februar 2021 Million skrev (5 timer siden): Det er ikke normalt å begynne og dusje bare fordi man har vært på do. Hvor hysterisk er det mulig å bli? Det holder lenge å tørke seg ordentlig med dopapir, så får dusjen vente til neste gang man skal ha sin daglige dusj. Personlig kjenner jeg ingen som noengang har sagt at de må gå og dusje når de har bæsjet på do. Dusj eller våtservietter, eventuelt bidet (ikke i Norge), er da helt vanlig? Æsj, hva er det med enkelte... Anonymkode: 607de...00d 1
Million Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva?? Det er jo mange som gjør akkurat dette Anonymkode: 1d94c...b87 Her på KG skulle man tro det ja, men det er ikke sånn i det virkelige liv. Og jeg har levd en stund (over 50). Har aldri hørt noen nevne at de har gått i dusjen etter å ha vært på do. Aldri. Jeg har vært på f.eks mange feriereiser og turer og delt hotellrom med venninner osv, opp gjennom årene, og aldri har noen av dem gått i dusjen etter å ha vært på do. Av alle jenter, damer og voksne kvinner jeg har snakket med og vært venninner med i alle disse årene, har ingen noensinne sagt at de tar en dusj etter å ha vært på do. Det er kun her på KG jeg har lest at noen skriver at de går i dusjen bare fordi de har bæsjet. Jeg tror ikke KG representerer det store flertallet i det virkelige liv når det kommer til denne merkelige og unødvendige vanen. Med mindre du har hatt en real sprutbæsj-diare og griset deg ordentlig til nedover lår og rumpe, så er det ikke nødvendig å dusje underlivet flere ganger i døgnet (først vanlig morgendusj, så en etter-bæsjing-dusj, så kanskje en til etter-bæsjing-dusj om man må en gang til den dagen....for et hysteri) Endret 9. februar 2021 av Million 14
miztyia Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 Nei bæsj når du må, det er ikke bra å holde seg. Tenk på at du får betalt for å bæsje om du gjør det i arbeidstid 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #15 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dusj eller våtservietter, eventuelt bidet (ikke i Norge), er da helt vanlig? Æsj, hva er det med enkelte... Anonymkode: 607de...00d Du kan kontakte hjemmetjenesten for bistand til å øve på tørking bak etter bæsj. Det kan være lurt å få hjelp når du plages med å bli ren etter toalettbesøk Anonymkode: f26ee...6f2 13
Jentegutt Skrevet 9. februar 2021 #16 Skrevet 9. februar 2021 (endret) På KG er det mye som blir sett rart på som er helt vanlig for meg Visst du ikke dusjer etter bæsjing eller visst en går på besøk uten sokker er en gal må vite. Endret 9. februar 2021 av jentegutt 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #17 Skrevet 9. februar 2021 Du begynner å gå på do på det tidspunktet du har lyst til å begynne å gå på do på. Sitt der litt, og gjør det hver dag. Da skal kroppen etterhvert begynne å tømme seg på det tidspunktet, og da slutter den sikkert automatisk å tømme seg på jobb. Anonymkode: c6d38...688 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #18 Skrevet 9. februar 2021 Million skrev (26 minutter siden): Her på KG skulle man tro det ja, men det er ikke sånn i det virkelige liv. Og jeg har levd en stund (over 50). Har aldri hørt noen nevne at de har gått i dusjen etter å ha vært på do. Aldri. Jeg har vært på f.eks mange feriereiser og turer og delt hotellrom med venninner osv, opp gjennom årene, og aldri har noen av dem gått i dusjen etter å ha vært på do. Av alle jenter, damer og voksne kvinner jeg har snakket med og vært venninner med i alle disse årene, har ingen noensinne sagt at de tar en dusj etter å ha vært på do. Det er kun her på KG jeg har lest at noen skriver at de går i dusjen bare fordi de har bæsjet. Jeg tror ikke KG representerer det store flertallet i det virkelige liv når det kommer til denne merkelige og unødvendige vanen. Med mindre du har hatt en real sprutbæsj-diare og griset deg ordentlig til nedover lår og rumpe, så er det ikke nødvendig å dusje underlivet flere ganger i døgnet (først vanlig morgendusj, så en etter-bæsjing-dusj, så kanskje en til etter-bæsjing-dusj om man må en gang til den dagen....for et hysteri) Jeg kjenner flere (i virkeligheten) som gjør det. Altså, bæsjer og dusjer rett etterpå. Anonymkode: 1d94c...b87 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #19 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du kan kontakte hjemmetjenesten for bistand til å øve på tørking bak etter bæsj. Det kan være lurt å få hjelp når du plages med å bli ren etter toalettbesøk Anonymkode: f26ee...6f2 Det er tørt papir. Hvordan blir man ren? Anonymkode: 607de...00d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #20 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rutinen min er: Går inn på toalettet Åpner og trekker ned bukse og truse Bæsjer Tørker meg Vasker meg på hendene Drar opp trusen og buksen Forlater toalettet. Anonymkode: eb54c...d67 Vasker du hender før du tar på trusa og buksa? Hm. Anonymkode: 14ba5...6eb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå