Gå til innhold

"Verk" i navelen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger får jeg enten gult eller brunt lignende væske i navelen... Ser ut som verk.

Lukter også vondt...

Er det noen som har eller har hatt noe lignende?

Noen som vet hva dette er? Eller hva det kommer av? Kan dette komme av at det rett og slett blir for tett? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt verk, men noen ganger lagt merke til at det blir litt sårt og lukter litt rart. For mitt vedkommende tror jeg det er knyttet til vannkvalitet, såpe e.l, for det har bare skjedd når jeg har vært på besøk ett bestemt sted. Det kan vel også ha med temperatur, klamhet/svette, hygiene osv å gjøre. Dersom du ikke mistenker dårlig hygiene kan du vurdere å bytte dusjsåpe, og kanskje gå til innkjøp av en fet fuktighetskrem eller sinksalve - det hjelper mot hud som blir sår av å være inneklemt og klam over lengre tid.

Skrevet

Vet ikke om du har piercing eller ikke, jeg.. I så fall kan det jo være verk knyttet til den..

Ellers er navelen et sted som ikke mange husker på å rengjøre, så det har en tendens til å hope seg opp med litt skitt fra tid til annen.. Selv har jeg aldri opplevd å få noe verkliknende der..

• 6 år senere...
Skrevet

Jeg har akkurat det samme, og aner ikke hva det kan være. Har hatt det fra tid til annen i mange år. Jeg er veldig nøye med hygiene, så det ser ikke it til å ha noen sammenheng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...