AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 En person har såret meg og jeg har gått lenge med smerte. Det bygget seg nesten opp ett hat i meg til slutt. Det endte med at jeg virkelig tok igjen med skuespill og ord for å psyke ned denne personen med det værste ord. Jeg var veldig flink i mitt skuespill og klarte å få fram en kraftig reaksjon av denne personen. Personen gikk rett i personangrep mot meg og ble aggressiv, noe som bekreftet at jeg fikk oppnådd mitt mål,- å ta denne personen. Dette var utrolig deilig, lykkefølelse, jeg kjente virkelig en god følelse, wow.. Deilig lenge etterpå. At jeg klarte å ta denne personen. Personen ble jo helt gal og ustabil i reaksjonen. Er dette følelsen av hevn eller har jeg psykopatiske trekk? Kun sakelig svar takk. Anonymkode: bc151...aa6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Hva slags skuespill? Anonymkode: 943e7...263 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Det skal litt mer til for psykopatiske trekk. Anonymkode: f5a25...2b7 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Hadde du hatt psykopatiske trekk hadde du ikke opprettet denne tråden tror jeg. Min første tanke i hvert fall Anonymkode: dd793...93b 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): PTSD? Anonymkode: c531a...913 Hvorfor tror du det? Ts Anonymkode: bc151...aa6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor tror du det? Ts Anonymkode: bc151...aa6 Opplevelsen har vært traumatisk for deg Anonymkode: c531a...913
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Hvilken relasjon har du til denne personen? Anonymkode: 7b309...c14
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Opplevelsen har vært traumatisk for deg Anonymkode: c531a...913 Ja, men det har den. Denne personen jeg såret, har jeg en misstanke om er psykopat faktisk. Har såret meg og knekt meg psykisk over år. Jeg vet ikke om jeg såret personen heller, det var bare ondskap i reaksjonen. Personen sa alvorlig ting mot meg tilbake og reagerte kun aggresivt. Prøvde å ta meg mye tilbake. Etterpå har personen glemt det som skjedde, alt er plutselig greit igjen. Det må være en psykopat dette. Det er samboer min. Ts. Anonymkode: bc151...aa6
Måsabjønnen Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Psykopater har ingen opplevelse av at noe kan være galt med dem. Det som nevnes er et usympatisk trekk, men bevisstheten rundt det utelukker i praksis psykopati. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men det har den. Denne personen jeg såret, har jeg en misstanke om er psykopat faktisk. Har såret meg og knekt meg psykisk over år. Jeg vet ikke om jeg såret personen heller, det var bare ondskap i reaksjonen. Personen sa alvorlig ting mot meg tilbake og reagerte kun aggresivt. Prøvde å ta meg mye tilbake. Etterpå har personen glemt det som skjedde, alt er plutselig greit igjen. Det må være en psykopat dette. Det er samboer min. Ts. Anonymkode: bc151...aa6 Jeg har sett en del videoer om akkurat dette. Kvinnen, som har opplevd psykisk vold fra en narsissist, tror etterpå at hun selv er narsissist. Anonymkode: c531a...913
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 23.54): Jeg har sett en del videoer om akkurat dette. Kvinnen, som har opplevd psykisk vold fra en narsissist, tror etterpå at hun selv er narsissist. Anonymkode: c531a...913 Kan du gå litt i dybden på dette? Anonymkode: a377a...7fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå