AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg er så sykt sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Studerer fulltid, men er helt utslitt store deler av dagen. Gråter hver kveld og har null energi, og null matlyst. Har så mange venner som spør om å gjøre ting, har ikke energi eller lyst til å gjøre noe, men ender alltid opp med ting..... går til psykolog grunnet angst og er også mye trist. vet ikke hvordan jeg skal få tilbake energien og gleden over å finne på ting. Noen som har samme erfaringer eller noen fine råd? Trenger sårt det. Anonymkode: 3b6eb...b61
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Kanskje det er for mye for deg å studere nå? Selv blir jeg utmattet bare av å gå i traumebehandling. Jeg blir også dårligere når det stilles krav og forventninger til meg da jeg føler at jeg hele tiden må bevise + at jeg er redd for ikke å strekke til. Anonymkode: 475b0...9f3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Er i nøyaktig samme situasjon. Å komme seg på jobb er et ork uten sidestykke. Elsker jobben min, men akkurat nå er jeg helt tom. I tillegg er jeg deprimert og ser veldig mørkt på ting. For meg hjelper det å gå en lang tur, ca en time, svømmehallen ( når det ikke er corona) strikke, lese bøker eller annen aktivitet som får meg til å si at jeg har gjort i allfall en lystbetont aktivitet i løpet av dagen. Dessuten isbader jeg. For noen virker det ikke godt, så det er ikke for alle, men det hjelper meg Anonymkode: f1b92...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 For det første tror jeg at du skal lytte til kroppen din og ta det mer med ro. Du trenger å få ladet energi høres det ut som. Ikke still alle mulige krav til deg selv og lær deg å si nei til det du ikke orker å være med på. Snakk med psykologen din om dette. Angst tapper veldig mye energi. Du må være god mot deg selv og gjøre lystbetonte ting. Prøv også om du klarer å legge inn små økter med mosjon i hverdagen om du klarer. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 96131...db1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Har du sjekket om du har noen mangler hos legen? Særlig jern, D-vitamin og sink. Og spis mer skikkelig mat. Spis mye kjøtt, spis gjerne innmat, spis litt fete meieriprodukter hvis du tåler det. Anonymkode: 4d74d...4b4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå