Gjest vesel77 Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Har oppdaget en nettside som heter uloba.no hvor funksjonshemmede mennesker søker helt vanlige mennesker for å hjelpe dem litt med diverse gjøremål så de skal føle seg mer selvstendige. Syns det hele virker veldig greit og lønna er også ok. Har noen erfaringer med slikt arbeid og med Uloba? Hadde vært kjekt med noen tips fra andre før jeg begynner å søke!
Gjest Trolletrine Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Har aldri jobbet som personlig assistent selv,men kjenner noen som har gjort det.Noen sier det er helt greit,mens andre syns det var altfor tett og psykisk utmattende.Tror det kommer ganske mye anpå kjemien... Jobben din består i å være personens forlengende arm i alle situasjoner,-personlig stell,husarbeid,hobbyer osv.Sikkert grei jobb for mange,men hvis du syns det er slitsomt å hjelpe og konversere en og samme person en hel arb.dag,hadde jeg kanskje tenkt meg om
Gjest Jiha(d) Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Da en i familien min var syk og til slutt døde...så hadde hun veldig mye kontakt med Uloba, og det er en veldig seriøs organisasjon iallfall. Du kan jo prøve å se hvordan det er, de er veldig hjelpsomme, så det er sikkert bare å sjekke litt ut om det Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå