AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Del Skrevet 8. februar 2021 I dag da jeg endelig fikk start på bilen etter en lang uke med flatt batteri fikk jeg opp varsellampen (!) og (P) når jeg begynner å rulle. Håndbrekket er helt nede og jeg merker ikke noe til det. Siden jeg har så dårlig batteri bør jeg egentlig kjøre bilen en lenger tur for å holde det gående, spørsmålet mitt er om det er trygt å kjøre med dette tegnet eller må jeg til verksted snarest? Har ikke hørt noe ulyder eller lignende når jeg triller/kjører bilen frem i gangfart. Bilen er en eldre bmw 1 serie. Anonymkode: 4fccb...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 Hovedregelen er hvis varsellampen er rødt - Stopp med en gang. Oransje varsellampe kjør til nærmeste verksted. Varsellampen (!) betyr alvorlig bremsefeil. https://www.naf.no/tips-og-rad/bilhold/teknisk-om-bilen/hva-er-det-som-blinker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå