Gå til innhold

Er dette en festeblødning? Erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle fått mensen i går. Det kom noe lite brunaktig på tampongen, men jeg tenkte ikke noe mer over det, og bare ventet på at mensen skulle komme for fullt. Blødde ingenting i natt, og tidligere i dag hadde jeg oppi en ny tampong fordi jeg trodde det skulle komme mer, men mange timer senere var det bare en liten flekk med brunt på tampongen igjen, men enda mindre enn dagen før. Jeg har alltid mye og rikelig rødt blod på starten av mensen, og de tre første dagene er alltid veldig kraftige, så jeg reagerer litt på dette. Bruker ingen prevensjon for tiden, så sjansen for at jeg er gravid er absolutt til stede. Vil gjerne høre erfaringer fra deres festeblødning, eller erfaring fra liknende tilfeller hvor det bare viste seg at mensen var litt uregelmessig.

Anonymkode: 9be05...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festeblødning ville kommet tidligere, men det er også vanlig å få et hint av (og noen ganger mer) blødning når en skulle fått mensen.

....men tenker det er kanskje en større sjans for at dette er helt normalt. Jeg opplever det innimellom og jeg er absolutt ikke gravid. 

Anonymkode: e267b...2d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Festeblødning ville kommet tidligere, men det er også vanlig å få et hint av (og noen ganger mer) blødning når en skulle fått mensen.

....men tenker det er kanskje en større sjans for at dette er helt normalt. Jeg opplever det innimellom og jeg er absolutt ikke gravid. 

Anonymkode: e267b...2d4

Ja, man vet jo ikke før man har testet. Men jeg har lest at festeblødningen kommer ca når man forventer mensen, eller 7-14 dager etter befruktning, så det passer jo sånn sett.

Skrevet

Brunt blod er etterslep fra forrige mens. 

Anonymkode: 916be...894

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Brunt blod er etterslep fra forrige mens. 

Anonymkode: 916be...894

Men festeblødning er ofte brun eller rosa. Ser mer ut som brun utflod det jeg har.

Skrevet

Min festeblødning var 12 dager etter EL og litt sånn rosa friskt blod i utfloden ... men hvis festeblødningen blir liggende ett par dager kan den vel komme som litt brun ??

Anonymkode: dc315...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...