AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #41 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 19.31): Vi syns begge er fine! Sliter litt med å velge. Hvilken ville dere valgt? Evt. Annet navn som kan ligne? Anonymkode: 26e4c...29d Elea er veldig fint og enkel. Simpelt og lett og uttale og nevne. Analea blir litt anal... If u knoe what I mean Anonymkode: 0c2b8...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #42 Del Skrevet 9. februar 2021 Ingen av de, wtf Anonymkode: 29216...21b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 9. februar 2021 #43 Del Skrevet 9. februar 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: - Hva heter du? - Anea(h) -Anne, sa du? - Nei, Anea(h) -??...Annea? - Nei, A N E A med H til slutt.. Rinse and Repeat. Anonymkode: 97d4f...145 Når noen spør hva du heter, så svarer du da ikke med navn og hvordan det staves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #44 Del Skrevet 9. februar 2021 Synes begge var vakre navn! Liker best Eleah. Anonymkode: 7d100...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #45 Del Skrevet 9. februar 2021 Aneah høres ut som en blanding av anal-et-eller-annet og et nys.... ane... Ane....... hanne ...hahhhaaaaaaa tjooooo! Eller kanskje litt som at det mangler noe i navnet kanskje? Ane, Lea/Leah, Linnea, Anna, Leonor, Ellinor - masse veldig mye finere navn beslektet med disse to rare navn du har funnet. Hvis du virkelig liker disse, vær så snill å droppe h’en. Den er like merkelig som Kristjan, Vihbeke, Mariia og slikt. Anonymkode: 709e4...8c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #46 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ei Elea selv og syns selvsagt at navnet er helt nydelig! Elea er ikke ett "hjemmesnekret" navn da det har røtter her i Norge tilbake til 1700 tallet. Vi foreldrene er utdannende (ser noen av en eller annen merkelig grunn assosierer navnet med lavt utdannende, ikke at det burde ha noe å si) Synes både Aneah og Eleah er vakre navn! De er jo ikke så mye brukt, ofte liker ikke de "eldre" navn de ikke har hørt så mange ganger. Anonymkode: 7d100...11d Folk her inne klikker i vinkel om noen skulle tørre å kalle ungene sine noe annet enn vanlige norske navn. Jeg har også barn med svært sjeldne navn(er også høyt utdannet, det samme er faren til barna) og det var ikke mangel på negative adjektiv som passet meg da jeg skrev det her inne. Men tenk så kjedelig det hadde vært om alle skulle hatt navnene Ella eller Anna. Anonymkode: debdb...79f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. februar 2021 #47 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Annalea er fint Anonymkode: e24fd...10f Anal Lea? Eh nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #48 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Folk her inne klikker i vinkel om noen skulle tørre å kalle ungene sine noe annet enn vanlige norske navn. Jeg har også barn med svært sjeldne navn(er også høyt utdannet, det samme er faren til barna) og det var ikke mangel på negative adjektiv som passet meg da jeg skrev det her inne. Men tenk så kjedelig det hadde vært om alle skulle hatt navnene Ella eller Anna. Anonymkode: debdb...79f Så enig med deg. Anonymkode: 7d100...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #49 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Elaneah, Enaleah? Nei, huff, begge navnene er fæle. Jeg lurer på om det er sånn at folk med lav sosioøkonomisk bakgrunn føler seg rikere(?) av å gi barna sine slike navn? Hvor kommer dette behovet fra hvor man ikke kan velge normale, uvanlige navn i stedet for disse "unge mødre" navnene? Hvorfor tiltrekkes en viss type mennesker disse navnene? Anonymkode: 19c5d...0a2 Fotballfrue har jo kalt barna sine for Nelia og Naia, så det går an... Anonymkode: f57de...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. februar 2021 #50 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fotballfrue har jo kalt barna sine for Nelia og Naia, så det går an... Anonymkode: f57de...00c De navnene er likevel hakket bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå