Gå til innhold

Exen tok kontakt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Exen som dumpet meg som jeg ikke har snakket med på 2,5mnd måneder sendte plutselig to snapper på rad. De var ingenting spesielt. Jeg svarte ganske likegyldig på begge. For å teste vannet sendte jeg han en og fikk svar, men så var samtalen død. Siden har jeg ikke hørt noe (gått to dager). 

Er ikke ute etter å bli sammen igjen, men av nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor exer tar kontakt, hva ønsker han å oppnå? 

Anonymkode: d8edc...9e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge var dere sammen? Var det offisielt? Er han gammel?

kan være mange årsaker. Kan være han bare ville styrke egoet sitt og se om du ville ha han..

Anonymkode: b55bb...be6

• Liker 1
Skrevet

Det var idiotisk av deg å svare. Det var det han ville, og nå er det han som har makten. Akkurat som når han forlot deg. ALDRI SVAR EN EKS

Anonymkode: f4472...380

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var idiotisk av deg å svare. Det var det han ville, og nå er det han som har makten. Akkurat som når han forlot deg. ALDRI SVAR EN EKS

Ja for alt i verden er et spill.

Anonymkode: 6c3b4...01d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor lenge var dere sammen? Var det offisielt? Er han gammel?

kan være mange årsaker. Kan være han bare ville styrke egoet sitt og se om du ville ha han..

Anonymkode: b55bb...be6

Vi var offisielt sammen i 2,5 år, vi fyller begge 30 i år.

Jeg tenker automatisk at han bare er ensom, vil ha oppmerksomhet, men syntes det er spesielt, fordi jeg fikk høre at han har pratet med en jente i en måneds tid, og at hun er veldig interessert. Da bør han få mer enn nok oppmerksomhet, med mindre han er lei av henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du høres ut som en tenåring ;) Selvfølgelig er det fult mulig å være venn med noen man har vært sammen med uansett hvem som ''dumpet'' den andre. Men kanskje ikke når man er tenåring og hormonene gjør begge ustabile. Det kreves at begge er modne nok.

TS, det kan godt hende at han tok kontakt bare fordi han tenkte på deg og ikke har vonde følelser. Det spørs hva han skrev. Hvis det var noe nøytralt, så er det mest sannsynlig godt ment. Jeg har også sent meldinger til ekser med spørsmål hvordan det går og om alt står bra til uten at det ligger noe mer enn høflighet bak. Spesielt ekser jeg har vært lengre med.

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (25 minutter siden):

Du høres ut som en tenåring ;) Selvfølgelig er det fult mulig å være venn med noen man har vært sammen med uansett hvem som ''dumpet'' den andre. Men kanskje ikke når man er tenåring og hormonene gjør begge ustabile. Det kreves at begge er modne nok.

TS, det kan godt hende at han tok kontakt bare fordi han tenkte på deg og ikke har vonde følelser. Det spørs hva han skrev. Hvis det var noe nøytralt, så er det mest sannsynlig godt ment. Jeg har også sent meldinger til ekser med spørsmål hvordan det går og om alt står bra til uten at det ligger noe mer enn høflighet bak. Spesielt ekser jeg har vært lengre med.

Ja, ønsker et godt forhold til han. 

Men han skrev ikke noe spesielt, sendte ikke noe spørsmål, sendt fire upersonlige snapper uten noe spesielt tekst som han kunne sendt til hvem som helst, var ikke spesielt rettet til meg. Virket mer som han sjekker ståa, men forstår ikke helt hvorfor ettersom vi hadde en hyggelig samtale sist vi snakket for to måneder siden. Da hadde vi mer ordentlig samtale. 

Skrevet

Han trenger en tømmestasjon derfor kontakter han deg.

Anonymkode: 0a1c9...817

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, ønsker et godt forhold til han. 

Men han skrev ikke noe spesielt, sendte ikke noe spørsmål, sendt fire upersonlige snapper uten noe spesielt tekst som han kunne sendt til hvem som helst, var ikke spesielt rettet til meg. Virket mer som han sjekker ståa, men forstår ikke helt hvorfor ettersom vi hadde en hyggelig samtale sist vi snakket for to måneder siden. Da hadde vi mer ordentlig samtale. 

Han vil holde kontakten? Menn har ikke behov for ordentlige samtaler like ofte som kvinner :) Det er jo fint at han bryr seg og vil sjekke ståa :) Ikke legg for mye i det og bare se på det som et positivt tegn. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hilsen jente 12,5? 😂🤣

Anonymkode: 49901...451

Skrevet
Drizzt skrev (2 timer siden):

Han vil holde kontakten? Menn har ikke behov for ordentlige samtaler like ofte som kvinner :) Det er jo fint at han bryr seg og vil sjekke ståa :) Ikke legg for mye i det og bare se på det som et positivt tegn. 

Ja, det er sant! Jeg er bare redd for å få falske forhåpninger om at han savner meg mer enn han faktisk gjør. Jeg ønsket ikke bruddet

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er sant! Jeg er bare redd for å få falske forhåpninger om at han savner meg mer enn han faktisk gjør. Jeg ønsket ikke bruddet

Da er det bare å slutte å tenke på det og gå videre med livet. 

Skrevet

Han ser på deg som en venn, eller vil ha oppmerksomhet. Mange menn liker å kose seg med oppmerksomhet fra flere damer.  Da føler de seg spesielle🙄 

Slett han fra Snapchat, ellers blir det håpløst å gå videre. Snakker av erfaring. Jeg hadde også en sånn eks, og når han følte seg ensom så prøvde han seg på meg og etter hvert. Stoppet det heldigvis, og han ønsket fremdeles ikke noe mer enn oppmerksomhet og selskap der og da. 

Anonymkode: 84b09...7d3

• Liker 1
Skrevet

Min eks holdt på sånn. Det var ikke jeg som ønsket bruddet, jeg elsket ham fortsatt, og det visste han. Allikevel så fortsatte han å sende snapper og meldinger. Jeg var så glad i ham, og håpet så sterkt at det skulle bli oss to igjen, at jeg ikke klarte å avvise eller slette. Ser jo nå i ettertid at det er nettopp dette jeg burde ha gjort, fordi jeg klarte jo heller ikke gå videre når vi holdt på slik.

Jeg har - som mange andre her - erfart at det beste er å ikke legge noe mer i det enn det som er rett foran deg. Se på det som en hyggelig melding, svar om du vil, men ikke tolk eller tillegg det noe mer mening enn det.

Hvis du ikke klarer å unngå at det preger tanker og følelser, så ville jeg satt ned foten og satt strek. Du må passe på deg selv! Gjør det som er best for deg. 

Jeg vil vel si at menn som er interessert, kommuniserer det ganske så tydelig. Er du i tvil, så er egentlig det svar godt nok. En regel jeg prøver å leve etter selv. Ikke bare enkelt. 

Anonymkode: f08a8...9ac

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...