AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg er så fortvilet. Jeg har aldri, siden jeg var 19 opplevd å ha flat og fin mage. Nå er jeg 40. Skal jeg ha det slik resten av livet, komplekser for magen til evig tid? Jeg har dissende mage enten jeg veier 100 eller 65 kg. Hatt fire svangerskap og magen er og blir pløsete. Det er ikke bukplastikk jeg ønsker da dette er et større inngrep. Fettsuging kan man gjøre på dagen og dra hjem igjen og fungere noenlunde normalt. Noen her som har gjort dette? Tips? Gikk du også ned noe i vekt ved å fettsuges? Bor på sørlandet. I tilfelle noen vet om noen her. Anonymkode: 05e1c...787
panzerpølsa Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Hvis du fortsatt legger på deg etter fettsuging, legger fettet seg på andre plasser. Særlig flanker, rygg og under ribbein. Så det er ingen løsning om man ikke tar i ett tak selv. Fettsuging er ingen optimal løsning, dersom man ikke fikser kosthold og aktivitet.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Hvis du har pløsete og hengende mage vil ikke fettsuging fjerne det. Da vil huden bare henge enda mer Anonymkode: be5f3...4df 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Se om noen i nærheten tilbyr ultralyd - behandling. Strammer opp hud og fjerner fett. Det koster litt, og man trenger en del behandlinger om mye fett og slapp hud, men det er mer skånsomt. Anonymkode: 5a6cc...fb5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Se om noen i nærheten tilbyr ultralyd - behandling. Strammer opp hud og fjerner fett. Det koster litt, og man trenger en del behandlinger om mye fett og slapp hud, men det er mer skånsomt. Anonymkode: 5a6cc...fb5 Dette er bare humbug. UL har ikke denne egenskapen Anonymkode: be5f3...4df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå