AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg sverger for meg selv: Dette er siste gang jeg skriver en setning om dette (unnskyld...) marerittet av en fyr. Han har rett og slett terrorisert sjelen min siden nærmest fra første dag vi møttes, og *bank i bordet* det er snart 1 år siden. Historien går ca. sånn her: 1. Vi møtes ved en tilfeldighet og har enormt bra kjemi. Starter et seksuelt forhold fra første dag, og er mye sammen på den måten. Jeg reagerer tidlig på aggresjonsproblemer, alkoholproblemer og eiesyke, men ser mellom fingrene med alle red flags. Jeg må ha blitt forelsket med første blikk, eller noe sånt. 2. Ting tar så en annen vending. Jeg blir nå litt overveldet av følelser (som jeg gjør alt for å skjule) og trekker meg bort, men han fortsetter å være skikkelig PÅ. Jeg gir etter i svake øyeblikk, og det seksuelle forholdet fortsetter. Han er veldig på følelser og vil ha meg for seg selv. Alt for tidlig, synes jeg... 3. Vi bryter av en periode, og finner tilbake til hverandre IGJEN. Nå har det gått noen måneder siden første møte. Jeg innrømmer at jeg har de samme følelsene tilbake, og han tar en helomvending og mener at han aldri har indikert noe som helst annet enn sex (!). Han sier han ikke har følelser og legger meg nærmest for hat. En lang periode uten kommunikasjon er i gang. 4. Han finner de mest utspekulerte måter å kontakte meg på, selv om jeg blokkerer ham over hele sosiale medier/mobil. Jeg tar ham tilbake én gang, før den samme sirkelen fortsetter på nytt. 5. Jeg bryter fullstendig med ham (for det jeg tror er FOR GODT), og vi har ikke kontakt på 3-4 måneder. I løpet av denne tiden kommer jeg meg nesten helt over ham, og klarer å helbrede hjertet mitt som har vært KNUST. 6. Så .... ja, nå klarer jeg kunststykket: Jeg åpner opp for ham på sosiale media igjen (er beruset) og forsøker å skvære opp. Jeg tror tanken bak er at alt det vonde som har skjedd mellom oss, liksom forsvinner om vi er på talefot, i det minste. Så ja, nå er jeg tilbake der at han vil ha meg i livet sitt med å sende meg snapper daglig, og prøve å få meg på kroken hver gang han tar en drink. Jeg har nektet på begge, sagt at jeg ikke lenger er sint på ham og sånt, men at jeg ikke vil være hans fylleknull lenger. Jeg er ferdig med de greiene der. Vi er ganske unge (20-årene), men likevel. Det er så idiotisk! Jeg har ikke lenger de samme følelsene for ham, og han klarer ikke å snakke ordentlig til meg og si hva han EGENTLIG vil. Det er liksom så sykt mye i luften, og hele fyren gjør meg sprø. Jeg skjønner ikke hvorfor han holder på sånn??? Og hvorfor jeg er så dum 😭 Anonymkode: 8152e...bc2
loppekasse Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Jeg tenker at det kan være lurt at dere to ikke har noe særlig med hverandre å gjøre, jeg. Blokk han igjen, det er nok det sunneste for dere begge 15
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Han er en narsissist, du får lese litt om det. Deres forhold er et bra eksempel på det Anonymkode: 5fca5...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Han høres litt ut som eksdama mi, som er psykopat. Hva som feiler denne mannen vet jeg ikke, men det er nok noe i den retning. Styr unna. Anonymkode: ca957...797 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Tror dere har rett... Det irriterer meg at uansett hvor forferdelig han har vært mot meg, og hvor mye smerte jeg har hatt, så ser jeg ikke ut til å SLUTTE og være glad i ham. Og jeg kommer liksom aldri helt over ham, uansett hvor lenge vi går uten hverandre. Men jeg må klare det. Fordi jeg tror ikke det går an å få noe vettugt ut av denne mannen her 🙄 TS Anonymkode: 8152e...bc2
loppekasse Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Du trenger ikke slutte å være glad i han, men du må være glad nok i deg selv til å se at du har det bedre uten han 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror dere har rett... Det irriterer meg at uansett hvor forferdelig han har vært mot meg, og hvor mye smerte jeg har hatt, så ser jeg ikke ut til å SLUTTE og være glad i ham. Og jeg kommer liksom aldri helt over ham, uansett hvor lenge vi går uten hverandre. Men jeg må klare det. Fordi jeg tror ikke det går an å få noe vettugt ut av denne mannen her 🙄 TS Anonymkode: 8152e...bc2 Du er ikke glad i ham, det er avhengighet av den psykiske berg og dalbanen. Anonymkode: 5fca5...9e6 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Rart at vettet renner ut når alkoholen inntas hos mange..... Anonymkode: 92e80...703 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er ikke glad i ham, det er avhengighet av den psykiske berg og dalbanen. Anonymkode: 5fca5...9e6 Jeg vet ikke, det var det jeg også trodde. Men når jeg ble interessert i en annen en periode, og verken hadde sett eller snakket med han her på leeenge, så innså jeg at jeg fortsatt bryr meg om ham. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rart at vettet renner ut når alkoholen inntas hos mange..... Anonymkode: 92e80...703 Ja, absolutt Anonymkode: 8152e...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke glad i ham, det er avhengighet av den psykiske berg og dalbanen. Anonymkode: 5fca5...9e6 Helt riktig. Det du beskriver ts, er en form for avhengighet som du tror er kjærlighet. Grunnen til at du er så hekta på denne mannen, er at han framkaller slike intense følelser hos deg. Selv om du møter noen andre som skulle være mer normalfungerende, går du tilbake til denne andre. Det blir omtrent på samme måte som rusavhengige sliter med å være nykter. Det er lett å tro at årsaken til dette er hos ham, men det er bare en del av forklaringen: Årsaken er hos deg selv. Det er der du må lete etter grunnen til at du stadig søker tilbake til en mann som ikke er bra for deg, at du henger fast i et typisk "hot and cold"-forhold med masse drama, sjalusi og altfor sterke følelser. Anonymkode: 25fa4...3df 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt riktig. Det du beskriver ts, er en form for avhengighet som du tror er kjærlighet. Grunnen til at du er så hekta på denne mannen, er at han framkaller slike intense følelser hos deg. Selv om du møter noen andre som skulle være mer normalfungerende, går du tilbake til denne andre. Det blir omtrent på samme måte som rusavhengige sliter med å være nykter. Det er lett å tro at årsaken til dette er hos ham, men det er bare en del av forklaringen: Årsaken er hos deg selv. Det er der du må lete etter grunnen til at du stadig søker tilbake til en mann som ikke er bra for deg, at du henger fast i et typisk "hot and cold"-forhold med masse drama, sjalusi og altfor sterke følelser. Anonymkode: 25fa4...3df Det gir mening det her ja. Det virker som om han har lignende følelser tilbake, men ja... Det er vel best å ha null kontakt. Jeg kjenner at det stresser meg bare det at han liksom KAN ta kontakt også. Samtidig synes jeg det er vondt når det er fullstendig brudd mellom oss. TS Anonymkode: 8152e...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 Skaff hjelp. Anonymkode: ffcfb...95e 1
Gjest Lilleluring Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er ikke glad i ham, det er avhengighet av den psykiske berg og dalbanen. Anonymkode: 5fca5...9e6 Akkurat det var sa veninna mi om eksen sin også! Han var/er psyco... Men selvom de har hvert fra hverandre etter 2 år så styrer de NOK EN GANG NÅ!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 Lilleluring skrev (13 timer siden): Akkurat det var sa veninna mi om eksen sin også! Han var/er psyco... Men selvom de har hvert fra hverandre etter 2 år så styrer de NOK EN GANG NÅ! Jeg aner ikke om denne fyren er psykopat eller ikke, jeg kjenner ham ikke godt nok... Men det er mye som skurrer ja! Det er vanskelig å komme seg vekk, på en måte. Så jeg kan skjønne henne. Anonymkode: 8152e...bc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå