AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #21 Skrevet 8. februar 2021 Jeg brukte en enkel highwaste hvit bommulstruse. Jeg har bittelitt mage og ville ikke ha noen trusekant så jeg tenkte det var best sånn rent estetisk. Hadde ikke strømper heller. Byttet til sexy blonder når festen var over. Anonymkode: e068c...f79
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #22 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenke seg å tisse mens man løfter opp en lang tung kjole og attpåtil skal få av hofteholderen for å få av trusa 😅 Nei, jeg ville heller hatt på noe praktisk undertøy mens man heller skifter om rett før byllupsnatten Anonymkode: 070cd...9e6 Trusa er jo utenpå hofteholderen👌🏼 Anonymkode: 4a2f5...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #23 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva hadde dere av undertøy når dere giftet dere? Er vel påkrevd med tynne hvite nylonstrømper med søm bak og hofteholder, evnt, body med stropper til å feste strømpene i? Anonymkode: 4a2f5...8bb Hæ? Hvor har du dette fra? Når jeg hadde en klassisk brudekjole hadde jeg ingen bh, for den var innebygd. Truse husker jeg ikke hva jeg hadde engang, så lite viktig er det. Jeg gifter meg snart igjen, og da er planen å bare bruke noe lyst som ikke er synlig. Anonymkode: fbba2...7e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå