AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har i mange år hatt lyst på tatovering, da jeg syns det er fint og kult. Men er redd for at jeg får allergi hvis jeg tar. kan en få allergisk sjokk og? Aner ikke så derfor spør jeg. Vet at sort er tryggest farge. Er godt voksen så ikke noe spontanitet dette her. Anonymkode: dc76a...973
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Er du vanligvis veldig plaget med allergi? Det kan jo selvfølgelig oppstå en allergiskreaksjon, men tror det er sjeldent i Norge. Den fargen som folk reagerer mest på er rød. Jeg har aldri opplevd allergisk reaksjon på noen av mine tatoveringer. Aldri hørt om noen andre jeg kjenner har reagert heller. Anonymkode: 4d048...7cf 4
n_97 Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har mange tatoveringer og jeg reagerte på rødt. Ellers har jeg ikke reagert på noe. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Tattoverer du deg på godkjent studio er det ingenting å bekymre seg over. Da er det sterilt utstyr, rent blekk og sjansen for noe allergisk reaksjon er minimal. Med mindre du er hyperallergisk mot noe som kan gi kryssreaksjon så er det ingen fare Anonymkode: ffc0d...8cc 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Jeg utviklet eksem etter tatovering hadde jeg vært klar over den faren, hadde jeg droppet tatovetingen! Anonymkode: 0ac54...226
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå