Gå til innhold

Diskresjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som dater mye. Hun har alltid datet mye og hun har ikke vært påleting etter noe stabilt. Jeg har vært bestevenninnen hennes og er den hun har delt alle opplevelsene med. Hun eier ikke diskresjon, så når vet jeg masse om menn jeg vet hvem er, men bare sånne ting som har med diverse ONS å gjøre: Hvem som er kjedelig/ikke-kjedelig å gå på restaurant med, hvem som er ivrigst på å komme i hus, hvordan de kysser, hvem som er kjempestor eller ikke-kjempestor, hvem som kommer fort, hvem som orker mye, hvem som er dårlig og hvem som har hvilken kink, hvem som har sigerumpe og hvem som har sixpack, hvem som er flink med munnen. Det er litt sært. Vi har vært bestevenninner siden vi var små, men vi er forskjellige. Hun har alltid vært guttegæer'n, jeg er mer varsom. Jeg har akkurat like mye sjans på gutta som henne, men er forsiktigere og ender dermed med å date lite siden jeg vet hvor hun har vært og har "too much information" om litt for mange. Er dette helt uvanlig, eller har andre støtt på lignende?

Anonymkode: 07d4f...67e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig uvanlig, i min erfaring iallefall. Litt «jenteprat» blir det, men som regel handler det om hvordan daten gikk, hvordan han var, om det ble kyssing (eller mer), ikke detaljer slik du beskriver. Iblant kommer det frem noen historier fra ONS og lignende - hvis noen hadde en spesiell fetisj eller sa/gjorde noe spesielt, men det er da alltid anonymt (dvs de sier ikke hvem dette var, men «en fyr jeg datet» eller lignende). Jeg hadde reagert hvis mine venninner utleverte datene sine på denne måten, og særlig om det er noen jeg kjenner eller har i min bekjentkrets. 

Anonymkode: 01291...5a1

Skrevet

Hun hørest ut som en morsom skrue å kjenne. 😆

Anonymkode: 6fb9f...09d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er som din venninne😄 beskriver ikke bare sexen i detaljer, men kan videresende divkpic eller nakne bilder som jeg får av menn. Kjenner en måte å ta bilde fra snap for at en annen ikke får vite om det😅

Anonymkode: d90cf...a3a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...