AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Min må være tråden om Fotballfrue. Ikke fordi jeg er interessert i dama, men jeg blir så fascinert av hvordan de samme brukerne i årevis fremdeles sitter der inne for å diskutere dem minste ting med dama. Hva med dere? Anonymkode: 168db...535 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Kvinneguiden 🙄 Anonymkode: 3d7d6...018 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 En av dagbøkene, som jeg tror er vås fra ende til annen, men den er ganske godt og fantasifullt skrevet. Det er ikke måte på hvor mye drama som den personen skal oppleve, den slår de andre dagbøkene ned i støvlene. Anonymkode: 644e8...a44
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Eeelsker å trolle og provosere, folk reaksjoner er så morsomme. Anonymkode: 1f505...fc2
Wilma89 Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Hele kvinneguiden er en guilty pleasure i seg selv🙈 13
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min må være tråden om Fotballfrue. Ikke fordi jeg er interessert i dama, men jeg blir så fascinert av hvordan de samme brukerne i årevis fremdeles sitter der inne for å diskutere dem minste ting med dama. Hva med dere? Anonymkode: 168db...535 Det er jo bare helt sykt og rart. Virker som et uendelig hat mot CBE eller en mindreverdighetskompleks folk har. Hvorfor gidder folk å følge med på henne om de misliker henne så fælt? Klarer ikke slike forumtråder, og er ikke spesielt fan av rampelyset generelt. Så holder meg unna. Jeg synes mye av de disse brukerne skriver tyder på at de ikke er noe bedre enn den personen de sitter og rakker ned på, og at KG lar slike tråder være ok, skjønner jeg ikke. Anonymkode: a6e7d...362
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Synes det er morsomt å spå og trekke tarot på folk. Får stort sett gode tilbakemeldinger. Om jeg ikke kan resonnere meg fram til hva som åpenbart er problemet, er det bare å dikte fritt, og folk biter på. Eller jeg trekker kort på en av de mange tarot-nettsidene hvor du velger kort mens det selvsagt er rent tilfeldig hva som kommer opp. Og folk takker og bukker og tar det til seg. Får av og til litt dårlig samvittighet når folk faktisk lar et anonymt troll påvirke hvilke valg de tar i livet, men når de er på det stadiet kan man ikke regne med at de er i stand til å ta egne rasjonelle valg uansett. Antar at flere av de andre "klarsynte" også bare troller. Anonymkode: ad0a7...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 Min guilty pleasure her på KG er å være anonym Anonymkode: 49c55...228 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #12 Skrevet 9. februar 2021 Rowena skrev (13 timer siden): Mammatråder. Har ikke barn selv. Samme her 😂. Anonymkode: 6ca24...d0b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 Tråden om Fotballfrue er også min guilty pleasure. Fascinerende at folk kan oppføre seg slik som brukerne i den tråden. Digitalt sladder og konstant forsøk på å heve seg selv og egen moral over deres utvalgte offer. Anonymkode: 96482...463 1
stan Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 KG er selv en guilty pleasure. Jeg burde da ha noe mer fornuftig å ta meg til enn å skrive tusenvis av kommentarer...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 Tråden om tallatroll. Et grusomt frekt troll mot følgerne sine. Underholdene er hun på en negativ måte Anonymkode: d54ca...a38 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 Alle de hundre og ørten forskjellige telle-trådene! Er vel snart den eneste grunnen til å være her på Kvinneguiden i det hele tatt.. Anonymkode: 46be1...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå