AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Hei Er det noen her somhar flydd utenlands nå under Corona epidemien? Hvordan er det å fly? Lager de mere plass mellom hver passasjer (det vil si ett sete mellomrom mellom hver passasjer?) Jeg vil og må egentlig fly hjem til Norge i slutten av april, jeg har vært i utlandet siden coronaen startet å har ikke fått sett familien og venner. Anonymkode: 7e148...5fb
Whistler Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei ................Lager de mere plass mellom hver passasjer (det vil si ett sete mellomrom mellom hver passasjer?) ........... Anonymkode: 7e148...5fb Nei.
Knirke Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 (endret) On 2/8/2021 at 10:56 AM, AnonymBruker said: Hei Er det noen her somhar flydd utenlands nå under Corona epidemien? Hvordan er det å fly? Lager de mere plass mellom hver passasjer (det vil si ett sete mellomrom mellom hver passasjer?) Jeg vil og må egentlig fly hjem til Norge i slutten av april, jeg har vært i utlandet siden coronaen startet å har ikke fått sett familien og venner. Anonymkode: 7e148...5fb Noen flyselskaper gjør det, ikke alle. På innenlandsflighter i Norge har Norwegian sluttet å servere mat, men på de utenlandsflightene jeg har tatt har det vært matservering som normalt. Alle må ha munnbind til enhver tid (utenom maten), og du må ofte signere på egenerklæringer om Covid før du får gå ombord. Kommer litt an på hvor du evt mellomlander. Endret 10. februar 2021 av Knirke
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 16 hours ago, Whistler said: Nei. Noen selskaper gjør det på utenlandsreiser, jo. SAS har iallefall reservert setet ved siden av meg når jeg har flydd alene (jeg fikk heller ikke bytte til et annet sete), slik at ingen satt ved siden av hverandre. Jeg vil anta at et gjerne er annerledes dersom flyet er ganske fullt selvsagt. Innenlandsreisene jeg har vært på var det ikke slik. Anonymkode: af79c...406 1
Whistler Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen selskaper gjør det på utenlandsreiser, jo. SAS har iallefall reservert setet ved siden av meg når jeg har flydd alene (jeg fikk heller ikke bytte til et annet sete), slik at ingen satt ved siden av hverandre. Jeg vil anta at et gjerne er annerledes dersom flyet er ganske fullt selvsagt. Innenlandsreisene jeg har vært på var det ikke slik. Anonymkode: af79c...406 Jeg har sittet i et SAS-fly som var en tredels fullt. På min rekke og side var alle plassene utdelt... Jeg flyttet meg over i en tom treseter. Hos Lufthansa fikk jeg tildelt plass ved nødutgang over ving. Seks plasser på rad som var utdelt. Jeg flyttet meg igjen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 14 hours ago, Whistler said: Jeg har sittet i et SAS-fly som var en tredels fullt. På min rekke og side var alle plassene utdelt... Jeg flyttet meg over i en tom treseter. Hos Lufthansa fikk jeg tildelt plass ved nødutgang over ving. Seks plasser på rad som var utdelt. Jeg flyttet meg igjen. Ok, men da varierer det. Har flydd med SAS utenlands 4 ganger totalt ila. 2020, og alle gangene var setet ved siden av meg reservert. Så noen ganger lager de plass mellom setene, jo.. Anonymkode: af79c...406 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå