Klump Skrevet 28. januar #2241 Skrevet 28. januar Den siste episoden av alle elsker David. Overrasker David med å dra til oppdretter for å se på valp. Den dama der. Stakkars David. Han kunne gjort livet enklere for seg selv 6 4
Mollebolle Skrevet 28. januar #2242 Skrevet 28. januar Klump skrev (3 minutter siden): Den siste episoden av alle elsker David. Overrasker David med å dra til oppdretter for å se på valp. Den dama der. Stakkars David. Han kunne gjort livet enklere for seg selv Men, om valget er valp eller barn, så er det kanskje ikke så rart? 😂 4
29_j Skrevet 28. januar #2243 Skrevet 28. januar M.H85 skrev (På 24.8.2025 den 15.17): Hun lever jo livet sitt på andres menn penger. Som tidligere alenemor, bor midt i Oslo og ingen jobb så er/var det eksmannen sine penger og nåværende kjæreste sine penger hun lever av. Takket være menn hun ( selvfølgelig velger etter penger) får hun mulighet til kjøpe dyre ting, kjøre rundt i en fancy Porsche, dra på fancy uttalige ferier , og leve et jetset liv. Det er ingen tvil om det er hennes goals in life. Kapre menn med gode midler som også er kjendiser. Hun hadde aldri valgt en Ole Normann i Drammen med en skoda stasjonsvogn for å si det slik. Det skal hun ha da, hun har evnen til å få de mennene hun peker seg ut som kan gi henne det hun trenger. Money, fancy turer og ikke minst kjøpe seg inn i både leiligheter ,hus og hytte slik at hun ikke står på bar bakke heller om brudd og kan kreve sin andel. Noe spesielt synes jeg,men hun er etter min mening den ultimate goddigger. Joda dama er nokså klassisk pen,men finnes mange vakrere damer, så hun er nok meget flink "selge" seg inn til disse mennene hun på forhånd har bestemt seg for🙄 Ja hun bærer vel omtrent ei krone selv. 1 1
29_j Skrevet 28. januar #2244 Skrevet 28. januar Sh999 skrev (21 timer siden): Nå er ikke jeg noe stor fan av JAR, men fikk vondt av han når jeg så det intervjuet med han på tv2.no. L har ikke behandlet han bra. Hun kjører over han stakkar. Bestemmer ditten og datten. Merker hun blir irritert når han er rundt barna. Hun skal haddt så "perfekt" hele tiden 7 3
Elidaa Skrevet 28. januar #2245 Skrevet 28. januar Louise er jo voksen, David er voksen. Synes det er så merkelig at folk her tenker at hun utnytter han, det er et voksent menneske med mye livserfaring det er snakk om her 😅 det er ikke en liten stakkar😅 Synes det er litt overdrevet negativt snakk om henne her. Hun ser jo pen ut. Og virker som en bra dame. Ikke noe forferdelig hun har gjort eller sagt slik jeg ser det iallefall. Overfladisk er hun nok, ja. Men, i 2026 finner man flere overfladiske mennesker enn noensinne. Og dessverre blir plastiske operasjoner og lignende fiksing av utseende mer og mer normalt. Det er trist hvor viktig det har blitt for normale mennesker å bruke store summer av penger på å endre utseendet sitt. Spesielt kvinner i underholdningsbransjen som egentlig er vakre som de er, synd at normale aldringstegn skal viskes bort.. Det blir egentlig en annen diskusjon, men det ser ut som narcisisstiske trekk og selvopptatthet øker i samfunnet mer og mer. Og dessverre blir det normalisert, og utseendefokus får mer oppmerksomhet enn det burde i sosiale medier. En grunn til at damer som Lovise tar adhd utredning privat, er jo fordi man ikke får utredning offentlig om man ikke har betydelige vansker i hverdagen/lavere livskvalitet grunnet ADHD. Om man klarer seg fint, har man ikke rett på offentlig utredning. Dette synes jeg er bra, for det begrenser presset på det offentlige, og de som virkelig trenger det får hjelp istedenfor de som faktisk klarer seg fint tross at de kan ha symptomer på ADHD. 6 1
Klump Skrevet 28. januar #2246 Skrevet 28. januar Mollebolle skrev (15 minutter siden): Men, om valget er valp eller barn, så er det kanskje ikke så rart? 😂 Hvorfor må han velge mellom de to? De har en hund, han er bonuspappa og har voksne barn. 4 5
Tough cookie Skrevet 28. januar #2247 Skrevet 28. januar Jeg synes det er rart at LAR tillot at intervjuet med JAR kom med i episoden, for den setter jo henne i et dårlig lys. Kanskje hun ikke forstår at hun oppførte seg dårlig mot han? 14 2
Tough cookie Skrevet 28. januar #2248 Skrevet 28. januar 29_j skrev (6 timer siden): Jaaa! Jeg blir så provosert. Tenk å pinlig, hun går å kjøper ting for hans penger?! Har hun ikke penger og jobb? Det er jo verre enn min tenåring hjemme. Nei jeg håper og tror David får nok av disse 30åringene og finner ei dame i 40-50 årene som er selvstendig og litt mer i hans nåværende status og liv. Hilsen meg på 37. Tjener hun noe på snap?
Gjest Ninaen Skrevet 28. januar #2249 Skrevet 28. januar Tough cookie skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er rart at LAR tillot at intervjuet med JAR kom med i episoden, for den setter jo henne i et dårlig lys. Kanskje hun ikke forstår at hun oppførte seg dårlig mot han? Hvis man leser kroppsspråket til David så kan man nesten mistenke at han har krevd det. Fordi han er jo også blitt lurt oppi dette. Man kan si mye om David, men har inntrykk av at han er oppriktig snill, og måten han har engasjert seg i Colin osv. Kan aldri tenke meg at han hadde tillatt at det ble lagt ut bilde av ham med Colin hvis han visste at JAR ikke visste om forholdet osv. Så det virker jo som hun har «lurt» begge to i den fasen der. Og at dette er David sin måte å gi JAR oppreisning på. I så fall så sier det mye om David, i positiv forstand. LAR kom veldig dårlig ut av den episoden der.
Carabilla Skrevet 28. januar #2250 Skrevet 28. januar (endret) En hel del 🚩🚩🚩 hos den dama der... Hopper raskt inn i forhold, maser om barn og giftemål raskt, tar over kontrollen i alle arenaer i livet hans, dytter hans barn unna for å få plass til seg og sitt, manipulerer og lurer seg til ting ved å fortelle løgner og halvsannheter, hinsides pengeforbruk på andres bekostning... Største 🚩 er at hun involverte sønnen sin i Davids liv så tidlig, uten engang å si i fra til barnefar...Utmerket taktikk for å beholde David, som ikke klarer å si nei og som nå føler ansvaret for guttungen hennes. Hallo, varsellampene burde ringt for lengst🚨🚨🚨 Endret 29. januar av Carabilla 8 1 25
Zooli Skrevet 28. januar #2251 Skrevet 28. januar Mollami skrev (6 timer siden): Spørs hvem man sammenligner med. I dèt miljøet er det vel for småpenger å regne, hos andre er den summen alt man har å rutte med pr. mnd. til all husholdning/ mat og klær… Takk for opplysningen. Nå er det vel miljøet til David vi snakker om? Da er ikke 5000kr svindlende summe i bursdagsgave. 1 1
bonsaijenta Skrevet 28. januar #2252 Skrevet 28. januar Jeg er spent på om David kommer til å fri til henne. Den episoden hvor de så på de fine husene ved Comosjøen og David nevnte at de billigste husene kostet 200k per dag å leie og hun svarte at da kan man liksågodt å leie hele helgen😅 Også kommer alt det andre i tillegg…🤪 11 3
Carabilla Skrevet 28. januar #2253 Skrevet 28. januar (endret) bonsaijenta skrev (8 minutter siden): Jeg er spent på om David kommer til å fri til henne. Den episoden hvor de så på de fine husene ved Comosjøen og David nevnte at de billigste husene kostet 200k per dag å leie og hun svarte at da kan man liksågodt å leie hele helgen😅 Også kommer alt det andre i tillegg…🤪 Håper virkelig ikke at han er så dum🤣🤣 Hun har jo hatt stort ektravagant kjendisbryllyp før. Endret 28. januar av Carabilla 5 2
Mollebolle Skrevet 28. januar #2254 Skrevet 28. januar Bare fordi at..... David er 23 år eldre enn LA. John Arne er 20 år eldre enn nye dama 🫠
Carabilla Skrevet 28. januar #2255 Skrevet 28. januar Mollebolle skrev (33 minutter siden): Bare fordi at..... David er 23 år eldre enn LA. John Arne er 20 år eldre enn nye dama 🫠 Aldersforskjellen er vel ikke det største problemet i det forholdet der.... 6
Mollebolle Skrevet 28. januar #2256 Skrevet 28. januar Carabilla skrev (15 minutter siden): Aldersforskjellen er vel ikke det største problemet i det forholdet der.... Ikke det største, men absolutt et av de. 2
Tough cookie Skrevet 28. januar #2257 Skrevet 28. januar (endret) bonsaijenta skrev (1 time siden): Jeg er spent på om David kommer til å fri til henne. Den episoden hvor de så på de fine husene ved Comosjøen og David nevnte at de billigste husene kostet 200k per dag å leie og hun svarte at da kan man liksågodt å leie hele helgen😅 Også kommer alt det andre i tillegg…🤪 Det var mye hinting om bryllup da de var på båttur. Håper han er oppegående nok til å ikke gi etter for maset. Endret 28. januar av Tough cookie 2 4
Fnugg1 Skrevet 28. januar #2258 Skrevet 28. januar Frykter at denne dama kommer til å ødelegge fam Eriksen. Han må for guds skyld ikke finne på å gifte seg med denne pengeslukeren. 14 3
Renisa Skrevet 28. januar #2259 Skrevet 28. januar Jeg har aldri noensinne sett John Arne Riise har fått så mye støtte og omtanke i diverste nettavis facebook kommentarfelt etter at han åpnet seg på klippet fra alle elsker David. Det er godt å se. Jeg tror John Arne egentlig er en veldig snill og følsom fyr. 14 4 9
Renisa Skrevet 28. januar #2260 Skrevet 28. januar Renisa skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri noensinne sett John Arne Riise har fått så mye støtte og omtanke i diverste nettavis facebook kommentarfelt etter at han åpnet seg på klippet fra alle elsker David. Det er godt å se. Jeg tror John Arne egentlig er en veldig snill og følsom fyr. Virker ikke som det er så mange som liker Louise Angelica…. 7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå