Grüner Skrevet 13. januar #2021 Skrevet 13. januar Hmm. Hvis Eccentric People sliter med økonomien burde de kanskje roe ned på de all-inclusive turene til Marbella osv for alle profiler og ansatte? 4 15
Gjest Queen19 Skrevet 13. januar #2022 Skrevet 13. januar baremeg007 skrev (Akkurat nå): Samme her! Og deretter trodde jeg H og A var søsken. Mildt sagt sjokkerende når det fremkom at H var dama hans. For en fyr, rett og slett, at han får seg til det? Ekskona hans er jo vakker og blond hun også, så han har åpenbart en type, men det er forstyrrende når de er på alder med datteren hans. Han kunne i hvert fall gått for noen som var 10 år eldre enn Hedvig og LAR, da hadde det ikke vært like yucky.
Xstrella Skrevet 13. januar #2023 Skrevet 13. januar Grüner skrev (21 minutter siden): Hmm. Hvis Eccentric People sliter med økonomien burde de kanskje roe ned på de all-inclusive turene til Marbella osv for alle profiler og ansatte? Sliter de økonomisk? Er folk lei av å se på, høre på og følge med på wannebe rikmannslivet der borte i Oslo. 😁 6
Grüner Skrevet 13. januar #2024 Skrevet 13. januar Xstrella skrev (7 minutter siden): Sliter de økonomisk? Er folk lei av å se på, høre på og følge med på wannebe rikmannslivet der borte i Oslo. 😁 De sa det i siste episode, at de hadde tjent mye mindre enn budsjettert blant annet pga sykemeldinger og kanselleringer (f.eks Tone), og Kristina var litt bekymret for økonomien. Men i stedet for å stramme inn pengebruken på «gøye ting» som Marbella ville de heller prøve å jobbe hardere og ansette flere for å tjene mer. 4 1
Gjest Queen19 Skrevet 13. januar #2025 Skrevet 13. januar Grüner skrev (22 minutter siden): De sa det i siste episode, at de hadde tjent mye mindre enn budsjettert blant annet pga sykemeldinger og kanselleringer (f.eks Tone), og Kristina var litt bekymret for økonomien. Men i stedet for å stramme inn pengebruken på «gøye ting» som Marbella ville de heller prøve å jobbe hardere og ansette flere for å tjene mer. Ansette flere profiler da eller? Nå har de jo mistet Iselin G, hun fikk nok en god del cash inn i kassa. Lurer på hvorfor hun avsluttet samarbeidet der?
fusetufs Skrevet 14. januar #2026 Skrevet 14. januar Queen19 skrev (10 timer siden): Første gangen jeg så Alle elsker David, så klarte jeg ikke å se forskjellen på datteren og kjæresten… Ta en titt her https://www.specsavers.no/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=20503540023&gbraid=0AAAAADCdwCmDPkNSHbzBZmxpF4dWofHl1&gclid=CjwKCAiAmp3LBhAkEiwAJM2JUOCbFI2pCNCxW-VezucpXYDeV0GsxyHghUu3Rhxb1E7xejV-AK9wnRoCbJgQAvD_BwE 1 1
Pusern3 Skrevet 14. januar #2027 Skrevet 14. januar Interessant at hun sitter helt likt med det ene benet høyt opp når hun sksl fortelle til «kameraet». 1
Kålrota Skrevet 14. januar #2028 Skrevet 14. januar At hun, som fars kjæreste og på TV uttrykker at det er på tide at sønnen flytter ut, er i beste fall uklokt. Det er jo selvsagt forståelig at hun mener voksne barn må bo for seg selv, men slike samtaler tar man med partner. Utrolig ubehagelig episode i dag. 12 19
Populært innlegg Cami9 Skrevet 14. januar Populært innlegg #2029 Skrevet 14. januar Kålrota skrev (16 minutter siden): At hun, som fars kjæreste og på TV uttrykker at det er på tide at sønnen flytter ut, er i beste fall uklokt. Det er jo selvsagt forståelig at hun mener voksne barn må bo for seg selv, men slike samtaler tar man med partner. Utrolig ubehagelig episode i dag. Og at HUN kalte Lucas bortskjemt… Wow, hva er hun da? Hun har levd på andre hele livet, smalt fra rette kjeften! 24 29
Grüner Skrevet 14. januar #2030 Skrevet 14. januar Queen19 skrev (12 timer siden): Ansette flere profiler da eller? Nå har de jo mistet Iselin G, hun fikk nok en god del cash inn i kassa. Lurer på hvorfor hun avsluttet samarbeidet der? Ja, og Davids høyre hånd, Lavrans, sluttet også for å jobbe med musikk. 2 2
Xstrella Skrevet 14. januar #2031 Skrevet 14. januar Da får de sette seg på skolebenken og skaffe seg samfunnsnyttige jobber. Det de holder på med nå er luftslott og gir ikke full jobb til de er 67. 5 2
Xstrella Skrevet 14. januar #2032 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (59 minutter siden): Og at HUN kalte Lucas bortskjemt… Wow, hva er hun da? Hun har levd på andre hele livet, smalt fra rette kjeften! Sant, rette raua som feis. Hun har levd på menn hele livet. Ikke løftet en finger enn å by på silikonkroppen sin. Snakk om å være helt på jordet. 31 3
jukkapalme Skrevet 14. januar #2033 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (På 10.1.2026 den 20.25): Tror du David ville bedt hun kle seg sånn her offentlig? Never…. Hu kunne like gjerne gått uten overdelen🤣 Hjelpe meg, så harry Og farge etterveksten har hun visst ikke råd til. 7 6
Mollebolle Skrevet 14. januar #2034 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (4 timer siden): Og at HUN kalte Lucas bortskjemt… Wow, hva er hun da? Hun har levd på andre hele livet, smalt fra rette kjeften! Men uansett hvordan vi vrir og vender på det, så er Lucas bortskjemt. Han bor gratis hjemme, får penger av pappa, går med dyre merkeklær og en klokke som koster noen månedslønninger.....eier fortsatt ikke nåla i veggen. Få guttungen i arbeid. Det går an å ha deltidsjobb selv om man er student. De fleste må det. Dessverre så lever guttegjengen hans opp til alle fordommer som finnes om vestkant-pappagutter. 23 6
Fnugg1 Skrevet 14. januar #2035 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (5 timer siden): Og at HUN kalte Lucas bortskjemt… Wow, hva er hun da? Hun har levd på andre hele livet, smalt fra rette kjeften! Jeg synes hele dama er uspiselig. Oppfører seg som en ekstra mamma med ovenfra og ned holdninger. Skjønner godt at Lucas setter skapet på plass. Og hvem som er bortskjemt, det er vel ikke så mye å lure på. Reagerte også på da David sa « også skal Louise inn og ordne litt her da» What??? Lucas må da selv få bestemme hvordan han vil ha det i leiligheten uten å bli fanget i beige/hvite Louises «helvete». Syntes leiligheten til David tapte seg etter at hun «pusse opp», den var lun og fin og hadde litt personlighet før hun satte klørne i den med malekost og sine «superpraktiske» hvite møbler. Håper ikke hun ødelegger fam med hvordan hun ter seg. Tar meg i å savne Hedvig jeg, selv om det til tider var litt armer og bein og ganske småkaotisk til tider. Men hun er søt og 100 % seg selv. 22 10
Cami9 Skrevet 14. januar #2036 Skrevet 14. januar Mollebolle skrev (1 time siden): Men uansett hvordan vi vrir og vender på det, så er Lucas bortskjemt. Han bor gratis hjemme, får penger av pappa, går med dyre merkeklær og en klokke som koster noen månedslønninger.....eier fortsatt ikke nåla i veggen. Få guttungen i arbeid. Det går an å ha deltidsjobb selv om man er student. De fleste må det. Dessverre så lever guttegjengen hans opp til alle fordommer som finnes om vestkant-pappagutter. Aldri vært uenig - i det hele tatt😉 Poenget mitt er et Louise er likedan, så den kommentaren bør IKKE komme fra henne 15 6
Zooli Skrevet 14. januar #2037 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (19 minutter siden): Aldri vært uenig - i det hele tatt😉 Poenget mitt er et Louise er likedan, så den kommentaren bør IKKE komme fra henne Enig! På tiden at guttungen flytter ut ja. Men LAR er 36 år gammel og har flyttet inn til en forsørger! Hun er kvalmende bortskjemt. 26 5
cerruti Skrevet 14. januar #2038 Skrevet 14. januar Jeg ser at LAR får kritikk for gjennomsiktig topp og bulende silikonpupper. Jeg synes imidlertid det er mye verre at ikke David synes det er flaut og tacky. Tobarnsfar til voksne barn som pusher 60 med dame som flasher puppene. 9
MizzVic Skrevet 14. januar #2039 Skrevet 14. januar Sitat Syns rett og slett det er dårlig gjort å bli sammen med en yngre dame som ønsker seg flere barn, når du selv er helt ferdig med det livet. En dag blir kjæresten for "gammel". Da er det for sent for hun å bli mor igjen, ikke kan hun bli ny "trophy-wife", mens han kan "kjøpe" en ny yngre utgave igjen. Man er alderen sin, samme hvor ung man føler seg. 5 1
Mollebolle Skrevet 14. januar #2040 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (42 minutter siden): Aldri vært uenig - i det hele tatt😉 Poenget mitt er et Louise er likedan, så den kommentaren bør IKKE komme fra henne Å jeg er helt enig med deg, selv om min "rant" gikk på Lucas 🤠 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå