Cami9 Skrevet 6. januar #1961 Skrevet 6. januar Carabilla skrev (2 timer siden): Hun brukte Jon Arne sine penger ,så ja da kan jo de fleste ha god stil,når man slipper å betale. Synes alt er tatt rett ut av et magasin eller utstilling...David hadde en kul og egen stil fra før. For du tror ikke hun bruker David sine penger nå? 😂😂 Enig i at David hadde bra stil fra før😎 9
Carabilla Skrevet 6. januar #1962 Skrevet 6. januar Cami9 skrev (34 minutter siden): For du tror ikke hun bruker David sine penger nå? 😂😂 Enig i at David hadde bra stil fra før😎 Det var det jeg mente...Hadde kunne hatt dyr og fancy smak jeg også, om jeg kunne bruke andres penger🤣🤣 Jeg har mer sans for den maskuline og røffe stilen David hadde før....da han selv kunne bestemme over eger hjem og buisness. 11
Cami9 Skrevet 6. januar #1963 Skrevet 6. januar Carabilla skrev (25 minutter siden): Det var det jeg mente...Hadde kunne hatt dyr og fancy smak jeg også, om jeg kunne bruke andres penger🤣🤣 Jeg har mer sans for den maskuline og røffe stilen David hadde før....da han selv kunne bestemme over eger hjem og buisness. Såå enig med deg - hun skal styre alt, virker veldig manipulativ og griner til seg det ene og det andre 8 3
Fenomen Skrevet 6. januar #1964 Skrevet 6. januar Cami9 skrev (6 timer siden): Louise hadde også kul stil, før hun ble sammen med David vel og merke - etter de ble sammen er det mer og mer slutty påkledning og så mye hud som mulig. Før hadde hun klasse i bekledningen sin Ja, hun var ikke lettkledd før. 4
Grüner Skrevet 6. januar #1965 Skrevet 6. januar Kålrota skrev (8 timer siden): Haha, ja! De sier cirka det samme også. «Det er litt kjedelig å male», «jeg liker ikke grunnarbeid», «trenger ikke å maskere». Med Hedvig så måtte jo David gjøre opp igjen hele malejobben etterpå selv, så det ble jo bare ekstrajobb for han. Louise er vel litt mer nøyaktig enn Hedvig, men hun er jo forelsket i hvitt og beige, noe David synes er litt kjedelig, så det er ikke sikkert han elsker overraskelsen. 6
LastebilZara Skrevet 6. januar #1966 Skrevet 6. januar Hun brukte vel ikke bare pengene til eksen, hun brukte de vel opp. Hun satt igjen med penger, masse dyre vesker/sko/klær og en Range Rover sport. Han eier vel ikke nåla i veggen. Tror heldigvis ikke at David bruker mer enn han har. Han kjøper vel ikke gaver til flere hundretusen hver måned som JAR gjorde til henne heller. 5
Xstrella Skrevet 6. januar #1967 Skrevet 6. januar Lettkledd selger. Hun har ingenting å komme med. Er ikke flink i noe, så da kler dem av seg. 15
Hulderen Skrevet 6. januar #1968 Skrevet 6. januar Er dere sikre på at den lettkledde bekledningen er Louises eget ønske? Kan det være David som vil ha henne sånn? Jeg ser ikke på serien eller følger David, så jeg vet ikke hvordan eksen hans kledde seg. 1
Lulisa Skrevet 7. januar #1969 Skrevet 7. januar Aldri sett noen male vegger iført vektvest og gullklokke - interessant kombo😅 5
Anonym90059005 Skrevet 7. januar #1970 Skrevet 7. januar Merkelig å kritisere henne for pengebruk på oppussing av kontoret, dette er jo selvsagt noe David har sagt ja til selv og de har avtalt. Dette betales tross alt av firmaet, er ikke noe spontant aleneprosjekt uten tillatelse. Folk må huske at de skal lage "content" til en hel serie basert på rimelig intetsigende liv av de involverte. 9
Cami9 Skrevet 7. januar #1971 Skrevet 7. januar Anonym90059005 skrev (1 time siden): Merkelig å kritisere henne for pengebruk på oppussing av kontoret, dette er jo selvsagt noe David har sagt ja til selv og de har avtalt. Dette betales tross alt av firmaet, er ikke noe spontant aleneprosjekt uten tillatelse. Folk må huske at de skal lage "content" til en hel serie basert på rimelig intetsigende liv av de involverte. Er vel pengebruken der hjemme det snakkes om… Hun betaler ikke en dritt og bruker bare pengene hans 6
Iia Skrevet 7. januar #1972 Skrevet 7. januar Cami9 skrev (35 minutter siden): Er vel pengebruken der hjemme det snakkes om… Hun betaler ikke en dritt og bruker bare pengene hans Det kan man like eller ikke - men det er helt ok hvis de to er enige om det (og så vet ikke jeg om det stemmer, da. Jeg kjenner dem ikke) 1
Fenomen Skrevet 7. januar #1973 Skrevet 7. januar Cami9 skrev (1 time siden): Er vel pengebruken der hjemme det snakkes om… Hun betaler ikke en dritt og bruker bare pengene hans Strengt talt så vet vi jo ikke det? Hun tjener sikkert noe penger på samarbeid og SoMe. 3
Cami9 Skrevet 7. januar #1974 Skrevet 7. januar Fenomen skrev (5 timer siden): Strengt talt så vet vi jo ikke det? Hun tjener sikkert noe penger på samarbeid og SoMe. Sååå mye tjener hun ikke, til å dekke en livsstil hvor det kjøpes nytt hele tiden og Hermés-vesker her og der i tillegg til alt hun bruker på ansiktet sitt. 6 4
Carabilla Skrevet 7. januar #1975 Skrevet 7. januar Tror David bruker MYE penger på Louise, sikkert han som betaler alle reiser,oppussing og interiør i huset. Tviler på at hun har mye å bidra med, er nok iallefall ikke 50/50 deling av utgifter der i huset .... 9
Lyslys Skrevet 7. januar #1976 Skrevet 7. januar Synes hun har fin stil jeg, og at hun er en flott dame. Langt i fra alle med mye penger som har god stil. Jeg tror hun hadde vært flott og fin om hun så hadde jobbet i klesbutikk/på rema 1000.
bonsaijenta Skrevet 7. januar #1977 Skrevet 7. januar Den episoden av AED hvor hun ble starstruck av sminkedama var flau, LAR gjentok 2-3 ganger om at de hadde planer om å dra til LA i den tro at sminkedama ville invitere dem hjem til henne🤪🙈 16
Kålrota Skrevet 8. januar #1979 Skrevet 8. januar Anelyy skrev (17 minutter siden): Brita og David hadde vert et flott par 🫶 Det har de jo også vært ganske lenge. 5 2
Kålrota Skrevet 8. januar #1980 Skrevet 8. januar Ja, det var skikkelig flaut. Ordentlig fjortis-oppførsel. 11 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå