Gå til innhold

Louise Angelica Riise og David Eriksen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håret hennes ser jo ikke tynt ut, iallfall ikke slik at det er synlig.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Louise Angelica Riise? Dvs; jeg vet hun var gift med JAR, men hva er hun kjent for liksom? Hva driver hun med ?

Skrevet
irevin skrev (4 minutter siden):

Hvem er Louise Angelica Riise? Dvs; jeg vet hun var gift med JAR, men hva er hun kjent for liksom? Hva driver hun med ?

Hun er kjent for å gifte seg med ressurssterke menn og blir sånn sett forsørget og kan stikke frem nesa der? 

• Liker 26
Skrevet

Tidligere bikinimodell...

• Liker 1
Skrevet
Moongirl skrev (1 minutt siden):

Tidligere bikinimodell...

Fins det eldre bilder av henne et sted?

Skrevet
Sol79 skrev (1 time siden):

Fins det eldre bilder av henne et sted?

Jeg klarer ikke å lime inn bilder, men google Louise Angelica Markussen☺️

Skrevet
bonsaijenta skrev (27 minutter siden):

Hun var sammen med en kjendis før Rise også så jeg. Hun jobbet seg oppover 😆

• Liker 8
Skrevet

Så hun hadde prøvd å slenge litt skit om David og sette seg i et bedre lys i en artikkel om at hun liksom ikke desperat var ute etter å delta i serien. Det var liksom David som pushet henne. Men hun lurer ikke meg, hun virker veldig manipulativ og ekstremt krevende. 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
bonsaijenta skrev (1 time siden):

ROAD TO FROKEN NORGE (Miss Norway World & Universe) 2010 - Page 2 360x540OIP.k2tr4uwGMqgNQp_i-4FqyAHaD4?w=345&h=1

Endret av Gladidagogså
x
Skrevet
Gladidagogså skrev (27 minutter siden):

ROAD TO FROKEN NORGE (Miss Norway World & Universe) 2010 - Page 2 360x540OIP.k2tr4uwGMqgNQp_i-4FqyAHaD4?w=345&h=1

Herregud, kjente henne ikke igjen først! Her var hun jo naturlig pen. 

Skrevet
Ninaen skrev (1 time siden):

Herregud, kjente henne ikke igjen først! Her var hun jo naturlig pen. 

Får mer Jessheim, vi menn, gatebil vibes… flaks for henne at hun har giftet seg oppover! 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det noen som synes LAR så smashing ut i den episoden fra Marbella? Med lekker Celine strand veske til 17500kr!

Skrevet
Klump skrev (1 time siden):

Får mer Jessheim, vi menn, gatebil vibes… flaks for henne at hun har giftet seg oppover! 

Samme her. Minner om de som ville bli glamourmodeller før i tiden.

• Liker 16
Skrevet
pep skrev (På 3.2.2025 den 20.04):

"Hverdagsveske" til 29000 kr... 

Det har jeg også, og jeg er en helt vanlig småbarnsmor med OK inntekt og er ingen golddigger. Hver sine prioriteringer. 

• Liker 4
Skrevet
Doris Becker skrev (På 4.2.2025 den 9.21):

Det er ingen som naturlig har to harde store baller som pupper. Der brystvortene er på nedre del av brystet fordi de er så høyprofilerte. Spesielt ikke etter å ha født barn, og som nærmer seg 40. 

Hun nærmer seg ikke 40, hun er 34. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin. 

Skrevet

Hun var overraskende rund for å være undertøysmodell. Med andre ord: normal BMI, ikke tynn.

• Liker 8
Skrevet
Fenomen skrev (30 minutter siden):

Det har jeg også, og jeg er en helt vanlig småbarnsmor med OK inntekt og er ingen golddigger. Hver sine prioriteringer. 

Du glemmer en vesentlig forskjell(mest sannsynlig). LAR sin «hverdagsveske» er billigere enn de hun bruker til andre anledninger. Vil du fortsatt sammenligne deg med LAR og si du si at du er en helt vanlig småbarnsmor med ok inntekt om du har vesker til 250 000 i skapet? 
I tillegg: 
1. LAR har knapt tjent en krone

2. LAR lever på menn hun finner fordi hun ikke evner å få en jobb som gir henne de godene hun så sårt» trenger». 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Hulderen skrev (24 minutter siden):

Hun var overraskende rund for å være undertøysmodell. Med andre ord: normal BMI, ikke tynn.

Glamourmodellene skulle jo være formfulle 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Vel, prioriteringer handler det jo da ikke om. De færreste kan avse så mye til en veske. Da sitter man jo godt i det. (Noe som selvsagt er helt greit, men det er ikke vanlig at det bare er å prioritere, altså).

Jeg synes det er litt trist med dette enorme fokuset på merker, status og penger. Det er også en forandring i serien, før var det mer nedtonet. 

• Liker 18
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...