Egenskap Skrevet 1. februar #921 Del Skrevet 1. februar Tone Damli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 1. februar #922 Del Skrevet 1. februar Purple Diamond skrev (5 timer siden): Jeg synes Christina er utrolig masete å høre på. Måten hun reagerte på endringene på kontoret - fint å bli glad altså, men utrolig overdrevent og rart eller? Jeg skrudde nesten av 😂 Godt vi er forskjellige😅 Jeg syns hun er herlig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 1. februar #923 Del Skrevet 1. februar bonsaijenta skrev (4 timer siden): Godt vi er forskjellige😅 Jeg syns hun er herlig! Ja, fascinerende hvor forskjellig man kan se på folk 😂😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 1. februar #924 Del Skrevet 1. februar (endret) Knope skrev (6 timer siden): Topp stemning på nachspiel i følge Harlem Alexanders snapstory. Ut fra meldingsutvekslingen mellom LAR og David, ser det ikke ut til at stemningen var helt topp dem i mellom.😬 Muligens bare litt fylledrama, LAR så ganske drita ut på snappene til Harlem. Endret 1. februar av Diverse Skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 1. februar #925 Del Skrevet 1. februar Diverse skrev (12 minutter siden): Ut fra meldingsutvekslingen mellom LAR og David, ser det ikke ut til at stemningen var helt topp dem i mellom.😬 Muligens bare litt fylledrama, LAR så ganske drita ut på snappene til Harlem. Eller bare content☺️ LAR kledde frisyren igår, men outfiten kunne vært mye mer kledelig om toppen ikke var gjennomsiktig eller at hun brukte bh. Vanskelig å la være å se på den altså🙈 Den pekte jo i forskjellige retninger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 1. februar #926 Del Skrevet 1. februar bonsaijenta skrev (Akkurat nå): Eller bare content☺️ LAR kledde frisyren igår, men outfiten kunne vært mye mer kledelig om toppen ikke var gjennomsiktig eller at hun brukte bh. Vanskelig å la være å se på den altså🙈 Den pekte jo i forskjellige retninger. Ser ut som hun har kapsling, harde, med "irriterte" brystvorter rett ned. Ser vonde ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 1. februar #927 Del Skrevet 1. februar Dette Harlem + LAR opplegget altså. Virker som hun er litt eiesyk på ham, og konkurrerer med de andre jentene i EP-miljøet om oppmerksomheten hans. Avbildet i VG med Harlem, og ikke med David, på snappene hennes var det mange snapper av Harlem, men knapt en eneste en av David (mulig hun delte en av ham der han ble intervjuet, men ikke sikker på om det var henne eller en av de andre på Vixen). Slapp av - vi har skjønt at dere er "bestiser". Enig med dere over her at det ble too much med såpass gjennomsiktig kjole. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 1. februar #928 Del Skrevet 1. februar Diverse skrev (3 timer siden): Ut fra meldingsutvekslingen mellom LAR og David, ser det ikke ut til at stemningen var helt topp dem i mellom.😬 Muligens bare litt fylledrama, LAR så ganske drita ut på snappene til Harlem. Klarer noen å tyde hva som står på meldingene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 1. februar #929 Del Skrevet 1. februar Kartoffel skrev (1 time siden): Klarer noen å tyde hva som står på meldingene? Hvis du trykker på bildet og zoomer inn ser du det. David: Hvor dro du? LAR: Kommer. Hente vesken min. David:👌 LAR: Du vier jo Jack shitt hvor jeg er. Track meg og kom hit. David: Drar nå. Så hun virker jo sur på David. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 1. februar #930 Del Skrevet 1. februar Diverse skrev (3 minutter siden): Hvis du trykker på bildet og zoomer inn ser du det. David: Hvor dro du? LAR: Kommer. Hente vesken min. David:👌 LAR: Du vier jo Jack shitt hvor jeg er. Track meg og kom hit. David: Drar nå. Så hun virker jo sur på David. Er hun ikke alltid sur og bitchy mot kjærestene sine? Tidligere JAR, nå David. Stakars mannfolk som må leve med det kvinnfolket. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 1. februar #931 Del Skrevet 1. februar Really skrev (Akkurat nå): Er hun ikke alltid sur og bitchy mot kjærestene sine? Tidligere JAR, nå David. Stakars mannfolk som må leve med det kvinnfolket. Er det ikke frivillig da🤷♀️ De velger vel selv å være sammen med dette ekle blondinemennesket. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 1. februar #932 Del Skrevet 1. februar Diverse skrev (18 minutter siden): Hvis du trykker på bildet og zoomer inn ser du det. David: Hvor dro du? LAR: Kommer. Hente vesken min. David:👌 LAR: Du vier jo Jack shitt hvor jeg er. Track meg og kom hit. David: Drar nå. Så hun virker jo sur på David. Sånne meldinger sender ikke jeg til min kjære. Jeg tror han hadde slept meg til en samlivsterapeut om jeg kommuniserte på den måten😅🙈 Men jeg håper egentlig at det ikke blir slutt mellom dem og at LAR tar seg sammen. Hun har mye mer å tape på å gå fra han enn han fra henne. Kjendisstatusen hennes er jo økt etter at de ble sammen og hun har helt sikkert fått flere følgere på sosiale medier. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 1. februar #933 Del Skrevet 1. februar hvaduikkeser skrev (51 minutter siden): Er det ikke frivillig da🤷♀️ De velger vel selv å være sammen med dette ekle blondinemennesket. Jo det er frivillig. Hun viser nok ikke den bitchy siden av seg selv før hun har fanget de. Nå er de samboere, kjøpt hytte og pusset opp. Barn inni bildet, (riktignok LAR sitt barn) så blir vanskeligere å bryte opp. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 1. februar #934 Del Skrevet 1. februar Vixen er jo noe overfladiske greier, influencer-yrket uten substans overfladisk +++, LAR hører til sistnevnte kategori. Sparkla golddigger. Jeg har ingen tro på at forholdet mellom LAR og DE kan vare. LAR har dratt på fest med sin homofile venn, far har reist hjem til Disco? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. februar #935 Del Skrevet 1. februar Diverse skrev (3 timer siden): Hvis du trykker på bildet og zoomer inn ser du det. David: Hvor dro du? LAR: Kommer. Hente vesken min. David:👌 LAR: Du vier jo Jack shitt hvor jeg er. Track meg og kom hit. David: Drar nå. Så hun virker jo sur på David. Hvorfor la Harlem ut dette bildet av meldinger mellom LAR og David? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 1. februar #936 Del Skrevet 1. februar Tough cookie skrev (6 minutter siden): Hvorfor la Harlem ut dette bildet av meldinger mellom LAR og David? De er desperate etter oppmerksomhet hele gjengen. Flaut. Men det er dette som selger og holder dem "relevante". Folk grafser i sånt, selv om det så tydelig er regissert og falskt. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 1. februar #937 Del Skrevet 1. februar Tough cookie skrev (9 minutter siden): Hvorfor la Harlem ut dette bildet av meldinger mellom LAR og David? Vet ikke. Han la ut masse snapper hele kvelden og på slutten virket de temmelig fulle, så jeg gjetter på at han ikke tenkte over at samtalen var åpen på telefonen når han la det ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 1. februar #938 Del Skrevet 1. februar Føler LAR er David sin rebound. Tror han bare trengte noen som var helt motsatt av Hedvig, rolig og organisert. Rebounds pleier ikke vare, holder ut forelskelsesfasen som regel.. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar #939 Del Skrevet 1. februar Hun ser mye mer fornøyd ut når hun er med Harlem enn med David 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 1. februar #940 Del Skrevet 1. februar Orly skrev (11 minutter siden): Hun ser mye mer fornøyd ut når hun er med Harlem enn med David Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå