Marihone Skrevet 5. september 2024 #561 Del Skrevet 5. september 2024 Hun prater om denne oppussingen hele tiden, som om hun har peiling på dette og har god smak. Men personlig synes jeg ikke hennes smak er fin. Hvorfor pusse opp en leilighet som allerede var fin? Hvorfor ikke bruke tiden sin på studier eller en jobb? Har hun noen ambisjoner? Skal hun bare gå hjemme resten av livet? Hun blir gammel en dag hun også. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 6. september 2024 #562 Del Skrevet 6. september 2024 Sol79 skrev (På 4.9.2024 den 19.05): Det var helt nødvendig med to ukers seilferie i Italia etter to ekstremt hektiske uker med utflytting av den gamle leiligheten. Nå er det full rulle med oppussing og høstgarderobe. Og alt dette gjør alle vanlige folk på siden av en full jobb. 😅😅 Den dama er high maintenance. Et vanvittig forbruk og en virkelighetsfjern verden som flashes. Så virkelighetsfjern at hun ikke fatter hvor umusikalsk hun fremstår for normalt oppegående folk. Appellerer til golddiggers og arbeidsskye fjortiser som ser for seg en karriere med fokus på MEG og å jobbe minst mulig, 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PoppCorn Skrevet 7. september 2024 #563 Del Skrevet 7. september 2024 H Sol79 skrev (På 4.9.2024 den 19.05): Det var helt nødvendig med to ukers seilferie i Italia etter to ekstremt hektiske uker med utflytting av den gamle leiligheten. Nå er det full rulle med oppussing og høstgarderobe. Og alt dette gjør alle vanlige folk på siden av en full jobb. 😅😅 De var der i en uke, jeg følger henne på insta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. september 2024 #564 Del Skrevet 7. september 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 7. september 2024 #565 Del Skrevet 7. september 2024 Sier mye om pengebruken hennes når hun nettopp har kjøpt seg kaffemaskin fra SMEG x Dolce and Gabbana til nesten 14.000,-. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 8. september 2024 #566 Del Skrevet 8. september 2024 Gjest PoppCorn skrev (22 timer siden): H De var der i en uke, jeg følger henne på insta. Det som virkelig var positivt med den ferien, var at hun la bort mobilen og lot være å flashe luksuslivet sitt. Det jeg stusser mer over, er hvordan hun nå bruker barnet sitt i reklame. Håper hun har tenkt grundig gjennom akkurat det, og at pengene går til ham og ikke henne.. I dag skal hun og andre overforbrukende influencere ha klesutsalg i Oslo. De bærekraftsvasker sitt vanvittige forbruk, for selv kjøper de ikke noe brukt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 8. september 2024 #567 Del Skrevet 8. september 2024 Jaytee skrev (15 timer siden): Sier mye om pengebruken hennes når hun nettopp har kjøpt seg kaffemaskin fra SMEG x Dolce and Gabbana til nesten 14.000,-. Og David tar vel regningen…. Eller hun fikk jo en del penger for leiligheten, og flyttet inn til en mann der hun sikkert ikke betaler mye. Så hun har jo penger på konto. Jeg så de filmer AED nå. De prøver vel å rette opp det dårlige inntrykket hun gav forrige sesong. Å bruke barn i reklame gidder jeg nesten ikke å kommentere en gang. Uetisk og ikke til barnets beste. Men money talks vet du. 😉 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 8. september 2024 #568 Del Skrevet 8. september 2024 Gjest PoppCorn skrev (På 7.9.2024 den 9.19): H De var der i en uke, jeg følger henne på insta. Marihone skrev (På 5.9.2024 den 9.15): Hun prater om denne oppussingen hele tiden, som om hun har peiling på dette og har god smak. Men personlig synes jeg ikke hennes smak er fin. Hvorfor pusse opp en leilighet som allerede var fin? Hvorfor ikke bruke tiden sin på studier eller en jobb? Har hun noen ambisjoner? Skal hun bare gå hjemme resten av livet? Hun blir gammel en dag hun også. Hun er på god vei til å bli gammel… og når det skjærer seg mellom henne og David så finner hun en ny kar med midler synes verken hun er pen,interessant, null sjarm… dørgende kjedelig spør du meg 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 10. september 2024 #569 Del Skrevet 10. september 2024 Hele leiligheten skal renoveres med hun i førersetet. Neste prosjekt er gangen. Og dette synes David tydeligvis er greit. Han er en tøffel med stor T! Eller dumsnill… Hva tjener egentlig LAR penger på? Hun gir fortsatt ingenting av seg selv. Typisk Vestkant dame som er like kjedelig som Hedda Skoug. Jeg ser ingen form for dybde, sjel eller refleksjon. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 10. september 2024 #570 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) Men det virker faktisk som om David vil ha en ung, blond, slank babe som han kan vise frem. Han ser kry ut når LAR viser oss rumpa på bilder. Så er vel en viss type mann selv. Overfladiske begge to. EDIT: Kjøpt tre nye jakker i dag. Folk flest kjøper en ny høstjakke og ikke tre. Shopping, interiør, trening og festing/reising. Når ble det inspirerende? Endret 10. september 2024 av Marihone La til mer info 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 17. september 2024 #571 Del Skrevet 17. september 2024 Louise Angelica Riise reklamerer for kåpene hun har designet, og er avbildet i mørket ute på gaten med solbriller på😆 Hvem i huleste bruker solbriller om kvelden hvis man ikke er en superstjerne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 17. september 2024 #572 Del Skrevet 17. september 2024 Så stolt av en kåpe. Det blir ingen kjøp her i gården i hvert fall. LAR sin stil er ikke min stil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 17. september 2024 #573 Del Skrevet 17. september 2024 Anonym75o skrev (På 8.9.2024 den 17.43): Hun er på god vei til å bli gammel… og når det skjærer seg mellom henne og David så finner hun en ny kar med midler synes verken hun er pen,interessant, null sjarm… dørgende kjedelig spør du meg Hun er noe av det mest shallow og sjel løse jeg har sett, altså det er ingenting der. Bare et typisk vestkant utseende. Det er ingen personlighet eller dybde i henne. Hun må være noe av det mest kjedeligste jeg har sett av disse kjendis damene, bare et skall med blondt hår og tynn kropp. David må like slike damer. Hun er "show off" dame. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 17. september 2024 #574 Del Skrevet 17. september 2024 M.H85 skrev (1 time siden): Hun er noe av det mest shallow og sjel løse jeg har sett, altså det er ingenting der. Bare et typisk vestkant utseende. Det er ingen personlighet eller dybde i henne. Hun må være noe av det mest kjedeligste jeg har sett av disse kjendis damene, bare et skall med blondt hår og tynn kropp. David må like slike damer. Hun er "show off" dame. Det er full orkan i topplokket, det er helt sikkert! Sjelløs var et beskrivende ord 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 17. september 2024 #575 Del Skrevet 17. september 2024 Klump skrev (20 minutter siden): Det er full orkan i topplokket, det er helt sikkert! Sjelløs var et beskrivende ord Var kanskje litt vel "stygt" ord,men det eneste jeg fant passende. Et tomt skall.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 17. september 2024 #576 Del Skrevet 17. september 2024 (endret) Jeg syntes det hele er litt trist jeg. Den flotte, utrolig snille og omtenksomme mannen som gjør så mye for både sine nærmeste og sine kollegaer, har funnet seg ett skall av ett menneske. Nå skal ikke jeg bli for personlig her, men i en sykemeldt tid hvor jeg så gjennom alle sesongene på rappen, så ble jeg inspirert av han til å forlate min eks. Han virker så snill og god mot de rundt seg og det ble rett og slett en voldsom kontrast ifht hva jeg levde i, det finnes faktisk så snille, genuine og omsorgsfulle menn. Møtte på moren til barna hans her ifbm lufting av hund og hun virket som en fantastisk fin dame, både utifra det å møte henne og hvordan hun har blitt fremstilt i serien. Ønsker David alt godt. Endret 17. september 2024 av moroklompen 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 17. september 2024 #577 Del Skrevet 17. september 2024 moroklompen skrev (3 minutter siden): Jeg syntes det hele er litt trist jeg. Den flotte, utrolig snille og omtenksomme mannen som gjør så mye for både sine nærmeste og sine kollegaer, har funnet seg ett skall av ett menneske. Nå skal ikke jeg bli for personlig her, men i en sykemeldt tid hvor jeg så gjennom alle sesongene på rappen, så ble jeg inspirert av han til å forlate min eks. Han virker så snill og god mot de rundt seg og det ble rett og slett en voldsom kontrast ifht hva jeg levde i, det finnes faktisk så snille, genuine og omsorgsfulle menn. Møtte på moren til barna hans her ifbm lufting av hund og hun virket som en fantastisk fin dame, både utifra det å møte henne og hvordan hun har blitt fremstilt i serien. Ønsker David alt godt. Moren til barna virker definitivt mer normal enn hans siste kjærester ja,spesielt Louise... Jeg synes IKKE synd i han. Hvorfor gjør du det? Mannen er snart 60år. Klart han vet hvilken dame han nok "burde" funnet seg. En naturlig tøff sterk dame hans egen alder som IKKE er i spotlight,men han tiltrekkes ikke av dem...Han tiltrekkes av unge,blonde,goldiggere.... Det er jo hans valg? Han virker enormt naiv og snill,men han tar sine egne merkelige damevalg🤷😅 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. september 2024 #578 Del Skrevet 17. september 2024 M.H85 skrev (5 minutter siden): Moren til barna virker definitivt mer normal enn hans siste kjærester ja,spesielt Louise... Jeg synes IKKE synd i han. Hvorfor gjør du det? Mannen er snart 60år. Klart han vet hvilken dame han nok "burde" funnet seg. En naturlig tøff sterk dame hans egen alder som IKKE er i spotlight,men han tiltrekkes ikke av dem...Han tiltrekkes av unge,blonde,goldiggere.... Det er jo hans valg? Han virker enormt naiv og snill,men han tar sine egne merkelige damevalg🤷😅 Hvis det stemmer at samboeren gjennom flere tiår, og mor til deres barn, forlot ham for en 20 åring setter det sikkert sine spor. Han virker som er utrolig omsorgsfull og snill mann som gjør alt for sine nærmeste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 17. september 2024 #579 Del Skrevet 17. september 2024 Justlooking skrev (2 minutter siden): Hvis det stemmer at samboeren gjennom flere tiår, og mor til deres barn, forlot ham for en 20 åring setter det sikkert sine spor. Han virker som er utrolig omsorgsfull og snill mann som gjør alt for sine nærmeste. Vet ingenting om det, hvis det stemmer ja sikkert satt spor. Han fremstår litt for snill nesten, ny dame og leiligheten hans blir totalt forandret...han virker som stor tøffel bare for å please disse ungene trofé damene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 17. september 2024 #580 Del Skrevet 17. september 2024 Jeg følger ikke stort med på dette paret, men sett litt på snap og lest her. Et spørsmål slår meg. Kjenner vi hans legning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå