Korsihalsen Skrevet 19. januar 2024 #481 Skrevet 19. januar 2024 Carabilla skrev (1 time siden): Blir litt vel mye forlangt når han faktisk er manager for 13 andre også...hvem er Tone til å ha enerett på David? Hun har vel gått ut på dato for mange år siden også.. Ikke noen stor sanger heller. 8 1
totti_1 Skrevet 20. januar 2024 #482 Skrevet 20. januar 2024 Marihone skrev (På 18.1.2024 den 23.05): Er det bare slik ansiktsuttrykket hennes er? Litt, ja, hvordan skal man beskrive det… Er hun annerledes i virkeligheten og super hyggelig? Noen som kjenner til henne? Hun var head over heels i Riise, det kunne man se med blotte øyet. De hadde jo en reality som ligger på vgtv/YouTube fortsatt. 2 1
totti_1 Skrevet 20. januar 2024 #483 Skrevet 20. januar 2024 Korsihalsen skrev (17 timer siden): Ikke noen stor sanger heller. Hun eksemplifiser "de penes privilegier" mer enn noen annen kjendis i Norge. Helt fin/OK stemme, dødskjedelig musikk. Ingen minneverdige låter etter 20 år. Nesten en prestasjon. 16 3
enkefru Skrevet 20. januar 2024 #484 Skrevet 20. januar 2024 Nå er leiligheten hennes lagt ut på nytt… vet ikke om prisen er redusert eller hva, men…? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=327711425 2
Castor Troy Skrevet 20. januar 2024 #485 Skrevet 20. januar 2024 totti_1 skrev (1 time siden): Hun var head over heels i Riise, det kunne man se med blotte øyet. De hadde jo en reality som ligger på vgtv/YouTube fortsatt. LOL, nå måtte jeg se en episode av den serien. JAR ser ut som en spinkel gutt i 20 årene, mens Louise ser ut som en 35 år gammel dame. Idag ser JAR ut som en satt mann i 50 årene, mens Louise fortsatt ser ut som en dame på 35 år, hun har ikke blitt en dag eldre siden den serien. 10 år siden den serien ble sendt nå. 8
Gjest Xstrella Skrevet 20. januar 2024 #486 Skrevet 20. januar 2024 Castor Troy skrev (6 minutter siden): LOL, nå måtte jeg se en episode av den serien. JAR ser ut som en spinkel gutt i 20 årene, mens Louise ser ut som en 35 år gammel dame. Idag ser JAR ut som en satt mann i 50 årene, mens Louise fortsatt ser ut som en dame på 35 år, hun har ikke blitt en dag eldre siden den serien. 10 år siden den serien ble sendt nå. Syns LAR ser eldre ut enn det. Hun er full av botox og fillers som gjør dem eldre. Minner om dame på 45 år.
Castor Troy Skrevet 20. januar 2024 #487 Skrevet 20. januar 2024 (endret) Xstrella skrev (1 minutt siden): Syns LAR ser eldre ut enn det. Hun er full av botox og fillers som gjør dem eldre. Minner om dame på 45 år. Ja mulig det, men fascinerende at hun ikke ser en dag eldre ut en hun gjorde for 10 år siden, mens JAR ser ut som sin egen far. Han har blitt 20 år eldre på 10 år. Endret 20. januar 2024 av Castor Troy 5 1
Tough cookie Skrevet 20. januar 2024 #488 Skrevet 20. januar 2024 Castor Troy skrev (1 time siden): LOL, nå måtte jeg se en episode av den serien. JAR ser ut som en spinkel gutt i 20 årene, mens Louise ser ut som en 35 år gammel dame. Idag ser JAR ut som en satt mann i 50 årene, mens Louise fortsatt ser ut som en dame på 35 år, hun har ikke blitt en dag eldre siden den serien. 10 år siden den serien ble sendt nå. Han har ikke gjort noe med utseendet sitt på de 10 årene, mens det har hun 7 1
Castor Troy Skrevet 20. januar 2024 #489 Skrevet 20. januar 2024 Tough cookie skrev (12 minutter siden): Han har ikke gjort noe med utseendet sitt på de 10 årene, mens det har hun Det kan du trygt si. 8
Fantorangen-Oslo Skrevet 21. januar 2024 #490 Skrevet 21. januar 2024 (endret) Marihone skrev (På 18.1.2024 den 23.05): . Endret 24. mars av Fantorangen-Oslo 7 3
Gjest epleberte Skrevet 21. januar 2024 #491 Skrevet 21. januar 2024 Tough cookie skrev (14 timer siden): Han har ikke gjort noe med utseendet sitt på de 10 årene, mens det har hun Dette. Folk har blitt så vant til at «alle» sprøyter inn litt her og litt der, at de som eldes _normalt_ er de unormale. Selv i Norge.
bonsaijenta Skrevet 21. januar 2024 #492 Skrevet 21. januar 2024 Jeg kjenner ikke Louise men hun har vært i rampelyset i 10 år med Riise som de fleste elsker å hate. Jeg tenker at dette har formet henne de siste årene ved å ikke vise følelser foran kamera. På Riise og Louise virket hun forelska, og for alt vi vet er hun det i David men er forsiktig med å vise det. Barna til David hadde nok ikke akseptert henne om hun ikke var forelska. Utseendemessig er Hedvig og Louise like, men personligheten er som natt og dag. Hedvig er barnslig på en sjarmerende måte, mens Louise er barnslig på en lite sjarmerende måte særlig når det gjelder mat. Men jeg foretrekker Louise når det gjelder å ha orden i huset. Man fikk også se en mykere side av henne da hun snakket med sønnen til David og hvor fint hun hadde ordnet til hybelen. 6 2
Marihone Skrevet 22. januar 2024 #493 Skrevet 22. januar 2024 Om hun er forelsket eller ikke vet jeg ikke, men jeg kommenterer mer på at hun ikke ser slik ut i møte med David. Det er ingen kjemi eller gnist der. I andre relasjoner hun har med andre, så ser jeg en helt annen versjon av henne. Hun smiler og er mer ydmyk. Jeg kom forresten på en bra idé for David Eriksen. Hva om han blir den nye Ungkaren der tv-produksjonen prøver å finne en match til han basert på preferanser, verdier, interesserer, livsstil, etc.? Så hver uke må vi stemme hjem de to han har minst kjemi med. Han har jo egen serie, så kamerasky er han ikke. David har aldri vært gift. Det virker ikke som om han er så keen på det heller. Om David gifter seg med LAR, så får jo hun 50 % av hans verdier om det ikke foreligger annen avtale. Hun smilte lurt da tematikken ble tatt opp under et intervju. 10
Reisejenta Skrevet 23. januar 2024 #494 Skrevet 23. januar 2024 totti_1 skrev (På 16.1.2024 den 12.54): Det går bra nok, men ikke så bra. Grunnen til at han har penger er jo fordi han var en vellykket låtskriver og produsent. Det skjedde "Back in the day" da en CD kostet 149 kroner og royalties genererte store penger. Det er min kvalifiserte gjetning. Dette har jeg også hørt. Han drar sikker fortsatt inn en del royalties. Han skrev jo en del hits blant annet for Clay Aiken som sikkert fortsatt drar inn en del penger. 1
Eloise12345 Skrevet 23. januar 2024 #495 Skrevet 23. januar 2024 (endret) On 1/18/2024 at 4:10 PM, M.H85 said: Ja Tone virker nesten forelsket ut i David😅 Virker som det er viktig for henne at hun er "høyt verdsatt" av han. David og damene burde serien blitt kalt!😂 Hehe. Har det kommet ny serie om David? Endret 23. januar 2024 av Eloise12345
Marihone Skrevet 23. januar 2024 #496 Skrevet 23. januar 2024 45 minutter siden, Eloise12345 said: Hehe. Har det kommet ny serie om David? Ny sesong ja. 1
Eloise12345 Skrevet 23. januar 2024 #497 Skrevet 23. januar 2024 1 minutt siden, Marihone said: Ny sesong ja. Hehe. Jeg bør kanskje se. Jeg er jo litt nysgjerrig på denne serien etter alle skriverier i media om David og disse damene 😆 1
Marihone Skrevet 23. januar 2024 #498 Skrevet 23. januar 2024 6 minutter siden, Eloise12345 said: Hehe. Jeg bør kanskje se. Jeg er jo litt nysgjerrig på denne serien etter alle skriverier i media om David og disse damene 😆 Jeg vil ikke si at serien er bra, og jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ser på selv siden reality ikke er min favorittsjanger. 😅 Men det er noe med David og alle damene hans som jeg tydeligvis finner fascinerende. Så savner jeg Oslo-livet og får minner til gamledager på Frogner. Jeg bodde der i 20-årene som student, men nå bor jeg på bygda med mann og barn. 😂 4 3
M.H85 Skrevet 24. januar 2024 #499 Skrevet 24. januar 2024 Eloise12345 skrev (11 timer siden): Hehe. Har det kommet ny serie om David? Aner ikke. Jeg kikket på den på tv2. Ja vi elsker David🤔 1
Eloise12345 Skrevet 24. januar 2024 #500 Skrevet 24. januar 2024 (endret) 10 hours ago, Marihone said: Jeg vil ikke si at serien er bra, og jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ser på selv siden reality ikke er min favorittsjanger. 😅 Men det er noe med David og alle damene hans som jeg tydeligvis finner fascinerende. Så savner jeg Oslo-livet og får minner til gamledager på Frogner. Jeg bodde der i 20-årene som student, men nå bor jeg på bygda med mann og barn. 😂 Det er forståelig. Oslo er en spennende by. Har selv familie som bor der, og jeg elsker Oslo. Hehe jeg er nysgjerrig på hva som er så populært med David. Han er en veldig flott mann. Men det at han trekker yngre vakre damer etter seg er interessant. 😆 Endret 24. januar 2024 av Eloise12345 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå