Gå til innhold

Louise Angelica Riise og David Eriksen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Korsihalsen skrev (På 19.7.2023 den 0.07):

.

Endret av Fantorangen-Oslo
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke tenke meg noe tristere enn å date LAR 😆 Sikkert veldig pen (åpenbart), men har aldri jobbet én dag? Har ikke engang klart å holde trykket som blogger? Skummelt.

• Liker 11
Skrevet

Nå som hun har brukt opp formuen til JAR er det jo kjekt å finne seg en ny en.  (I hvert fall hjulpet godt til)

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Joni123 skrev (1 time siden):

Nå som hun har brukt opp formuen til JAR er det jo kjekt å finne seg en ny en.  (I hvert fall hjulpet godt til)

Hun liker dyre ting ja,men hun virker allikevel jordnær synes jeg! Pluss de virker som en mye bedre match enn hun og han litt rebelske umodne eksmannen. Synes David og Louise virker som et bra par,tydelig forelsket.

• Liker 1
Skrevet
Joni123 skrev (2 timer siden):

Det sies i podkasten til Iselin G som LAR var med på i juni at skilsmissen til JAR ikke har skjedd enda. Tenker den ballen har startet nå, og derfor selges det veldig mye av en administrator på hennes salgs Instagram. Blant annet vesker over 100 000 kr. boet skal deles. 

• Liker 5
Skrevet
Xstrella skrev (På 21.7.2023 den 0.15):

Sant. Egne kjoler er det ikke. De setter navnet sitt på det og selger som om de har tegnet og sydd kjolene selv. En stor skam er det. Vendela gjør det samme. Er det ikke nok klær? Tenker på de som virkelig syr klærne selv fra bunn av. Er de som burde fått reklame og salg. I dag trenger man verken utdannelse, være flink i noe eller ha kunnskap for å bli kjendis. Og de operer seg "finere" for å bli sett opp til. 🤮

Ja og tilegg tjener enorme summer,selv dem som lager mat på snapp kjører Porsche 🙈

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde aldri trodd at David Eriksen på 56 år ønsket å bli "stefar" till en 4-åring. Utrolig overrasket. Jeg trodde han var ferdig med barn, utifra det jeg forstod i Bloggerne. Han liker jo å leve livet på vinbar og i Marbella.

Jeg fikk også inntrykk av at han er mer rolig enn Hedvig, så tviler ikke på at den nåværende kjæresten er mer lik han når det kommer til personlighet og verdier. Men selv kjenner jeg ingen menn i 50 årene som ønsker seg småbarn. 4-års alderen er en utrolig krevende tid også! Vi får håpe det varer for barnets beste. 🙂 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Marihone skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde aldri trodd at David Eriksen på 56 år ønsket å bli "stefar" till en 4-åring. Utrolig overrasket. Jeg trodde han var ferdig med barn, utifra det jeg forstod i Bloggerne. Han liker jo å leve livet på vinbar og i Marbella.

Jeg fikk også inntrykk av at han er mer rolig enn Hedvig, så tviler ikke på at den nåværende kjæresten er mer lik han når det kommer til personlighet og verdier. Men selv kjenner jeg ingen menn i 50 årene som ønsker seg småbarn. 4-års alderen er en utrolig krevende tid også! Vi får håpe det varer for barnets beste. 🙂 

Haha, skjønner hva du mener. Men er det noe DE er kjent for så er det å være snill. Nesten dumsnill. Barna han blir jo fulgt opp på alle måter. Kan se for meg at han er en veldig god stefar og stiller opp mye mer enn biofar 🥳

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Ser ut som det fremdeles er mye vinbar og Marbella. 😆 Den nye kjæresten som tidligere hevdet å aldri har barnevakt har plutselig mye barnevakt nå.

• Liker 13
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

David liker jo å skjemme bort de rundt seg, så hun og lillemann er i trygge hender der.

Tipper han er en god stefar.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig rart at ho har vært så opptatt av at hun har guttungen 100% men kjenner ingen som har så mye barnevakt.. Nå skal hun til Spania.. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Arkin skrev (8 minutter siden):

Veldig rart at ho har vært så opptatt av at hun har guttungen 100% men kjenner ingen som har så mye barnevakt.. Nå skal hun til Spania.. 

Hvordan vet du at sønnen ikke skal være med?

Skrevet
Hulderen skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at sønnen ikke skal være med?

Fordi han er hos pappan sin ser det ut som. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Arkin skrev (2 timer siden):

Fordi han er hos pappan sin ser det ut som. 

Helt supert at han er hos pappan sin, det tenker jeg er et veldig sunnhetstegn. 

Er vel ikke så ofte han er der pga lang avstand. Fint å se JAR komme mer på banen som far, de andre barna bor vel i England. 

Endret av Carabilla
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Carabilla skrev (8 minutter siden):

Er vel ikke så ofte han er der pga lang avstand. Fint å se JAR komme mer på banen som far, de andre barna bor vel i England. 

Forskjell på folk "barn"🙈 England er en flytur unna reis alene,han har vel knapt sett de barna....,men han er tydelig mer opptatt være med minste. Kan bare undre seg over hvordan alle de andre barna må føle det som aldri har faren sin i sitt liv.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Arkin skrev (4 timer siden):

Flott hun ikke er det,at faren har samvær men ja provoserende med disse damene som påstår de er 100% alene 365,men som faktisk har far og familie som barnepass/samvær🙈 Hvorfor skriver de slikt da? Samme med Kristin Gjelsvik,og hennes sønn er borte hver ferie😂

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (41 minutter siden):

Flott hun ikke er det,at faren har samvær men ja provoserende med disse damene som påstår de er 100% alene 365,men som faktisk har far og familie som barnepass/samvær🙈 Hvorfor skriver de slikt da? Samme med Kristin Gjelsvik,og hennes sønn er borte hver ferie😂

Det var det jeg skulle frem til.. Synes det er kjempe flott at han er hos pappa og at de har ett fint forhold men 

Er jo ett hån mot andre 100 % alenemødre som hun har påstått at hun er.. Andre har ikke 1 time til egentid men L flyr jo rundt på det ene og det andre.. I utgangspunktet ikke noe iveien for det, men blir litt rart når hun klager over hvor sliten hun er siden hun er 100% alene med gutten. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Carabilla skrev (58 minutter siden):

Jeg er helt enig det og det er kjempe flott.. Men det er måten hun har formulert det med å være 100 % alene.. Besteforeldre stiller jo også opp støtt og stadig. 

Jeg var tidligere 100 % alene med min første sønn, hadde heller ikke familie rundt meg og husker de 4 første årene så drømte jeg om å få sitte på do og ta en dusj helt alene. Det hadde sikkert tatt 1time max..

Og så kan kan man jo tenke at hvorfor iallverden gjør man ikke dette etter leggetid, men da er man så kapputt at man vil bare sove.. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Arkin skrev (10 minutter siden):

Jeg er helt enig det og det er kjempe flott.. Men det er måten hun har formulert det med å være 100 % alene.. Besteforeldre stiller jo også opp støtt og stadig. 

Jeg var tidligere 100 % alene med min første sønn, hadde heller ikke familie rundt meg og husker de 4 første årene så drømte jeg om å få sitte på do og ta en dusj helt alene. Det hadde sikkert tatt 1time max..

Og så kan kan man jo tenke at hvorfor iallverden gjør man ikke dette etter leggetid, men da er man så kapputt at man vil bare sove.. 

Ja enig i det, mulig det har endret seg etter hun møtte David...han spanderer turer og er på masse events. 

Mener å huske at hun var veldig avhengig av JAR for å dra ut på ting. Mulig hun ikke er god på å finne på ting alene..

• Liker 3
Skrevet

Syns hun er ute på bar/events/bryllupsfester flere kvelder i uka etter at hun fikk ny type, så der har tydeligvis ordna seg med barnevakten. 😄😄

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...