Gå til innhold

Louise Angelica Riise og David Eriksen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mintbird skrev (1 time siden):

Han er så cringe

IMG_2228.png

Er det ironi mon tro?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Mintbird skrev (1 time siden):

Er hun ikke hyggelig i virkeligheten? Synes hun har et konstant resting bitchface😂

Nei, det er hun ikke. Ikke genuint.

Resting bitchface kommer av fillers 😗

Endret av Insider2023
  • Liker 3
Gjest Xstrella
Skrevet

Er det vanlig å gratulere eksen slik? Virker ikke det desperat? Jeg tror han synes det er sårt. Han ønsket ikke skilsmisse. 

Skrevet
1 hour ago, Xstrella said:

Er det vanlig å gratulere eksen slik? Virker ikke det desperat? Jeg tror han synes det er sårt. Han ønsket ikke skilsmisse. 

Ikke akkurat vanlig :D Utrolig flaut, en kommentar på hennes insta ville jo vært en grei gest. Men poste bilde av eksen din med ny type??  Åh, han er noe for seg selv.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Mintbird skrev (3 timer siden):

Han er så cringe

IMG_2228.png

Han skulle ha skrevet «min tredje…eller fjerde….vent litt, husker ikke, kone…» 😁

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

LAR er strategisk. Så får David lene seg bakover med en ny, ung blondine og en knapp i linskjorta, sommer som vinter. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Mintbird skrev (8 timer siden):

Han er så cringe

IMG_2228.png

Det kan vel tenkes at han fikk så mange meldinger, og spørsmål fra pressen,  ang dette at han like så godt la ut sin mening på den måten.. Kan jo faktisk skjønne han litt 🤷‍♀️ Og i min verden er det jo bra at man omtaler moren til barnet sitt på denne måten når hun får en ny kjæreste.. 

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Et særdeles vakkert par da. Må innrømme det at når jeg ser dem tenker jeg ikke den utrolige aldersforskjellen. De ser ut som hånd i hanske kontra han og denne eks kjæresten hans🙈 

Så jeg tror de kan være en god match. 

• Liker 4
Skrevet
LoveMoschino skrev (7 timer siden):

Er det ironi mon tro?

Nei, er stor G. Da mener man det😆

• Liker 3
Skrevet

Aldersforskjellen er for stor. Ser ikke for meg at det vil holde. 

• Liker 5
Skrevet
LoveMoschino skrev (10 timer siden):

Er det ironi mon tro?

hvalstad45 skrev (8 timer siden):

Ikke akkurat vanlig :D Utrolig flaut, en kommentar på hennes insta ville jo vært en grei gest. Men poste bilde av eksen din med ny type??  Åh, han er noe for seg selv.

Bringebærsyltetøy skrev (8 timer siden):

Han skulle ha skrevet «min tredje…eller fjerde….vent litt, husker ikke, kone…» 😁

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Nei, er stor G. Da mener man det😆

Ærlig talt, kan han aldri gjøre noe riktig? Kanskje han faktisk ønsker å opprettholde et godt forhold til henne og sønnen, tatt forhistorien i betraktning? Han har sikkert fått tusen meldinger fra pressen også.. Syntes det var en hyggelig gest jeg. 

• Liker 20
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Unika skrev (5 minutter siden):

Ærlig talt, kan han aldri gjøre noe riktig? Kanskje han faktisk ønsker å opprettholde et godt forhold til henne og sønnen, tatt forhistorien i betraktning? Han har sikkert fått tusen meldinger fra pressen også.. Syntes det var en hyggelig gest jeg. 

Tipper han har fått MANGE forespørsel fra media om å uttale seg ja...greit å bare være vennlig og glad på hennes vegne...tross alt viktigere for han at hun og sønnen har det bra enn å surmule over et brutt ekteskap. Kanskje han har funnet ei ny også...hvem vet.

Greit å vite at sønnen får en fin og snill stefar..det bør jo være det viktigste.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Unika skrev (9 minutter siden):

Det var helt fint, jeg var bare litt tullete og sleivete. 🤪 Om de beholder et bra forhold og unner hverandre gode ting så syns jeg det er topp👍

• Liker 3
Gjest Kattedama
Skrevet
M.H85 skrev (På 17.7.2023 den 9.30):

Jeg har ikke sett serien. Har ikke sumo🤔 Jeg så vel 2 episoder for lenge siden på TV. Snart kommer vel hans nye flamme Louise med. Han liker unge damer, og ikke bare litt unge🙈 MEN mannen er meget flott å se tar man alderen i betraktning,ingen tvil. Han ser bedre ut enn mange menn på 40-45😅, og han er 55😱 Mor min og faren  er kun 5  år eldre enn han😂 Jeg nærmer meg 40 om få knappe år, må være mye botox...hvertfall  nye tenner 🤣

Mange menn i den alderen hadde hatt godt av å bry seg om utseende slik han gjør. 

Skrevet
Lill :) skrev (2 minutter siden):

Mange menn i den alderen hadde hatt godt av å bry seg om utseende slik han gjør. 

Han ser ikke veldig ung ut, syns jeg. Og hun er jo en sminkedukke til tusen.

Louise Angelica Riise deler bilde med David Eriksen: – Gratulerer med  dagen, elskling - VG

• Liker 9
  • Nyttig 2
Gjest Kattedama
Skrevet
DelvisPresley skrev (5 minutter siden):

Han ser ikke veldig ung ut, syns jeg. Og hun er jo en sminkedukke til tusen.

Louise Angelica Riise deler bilde med David Eriksen: – Gratulerer med  dagen, elskling - VG

Til å være 56 år så holder han seg bra.

Skrevet
Lill :) skrev (12 minutter siden):

Han ser bedre ut enn de fleste menn som er 10-15 år yngre enn han,kan skjønne han er attraktiv for damer, selv om de er litt vel unge,men en dame på 55 år hadde nok også sett litt rart ut med han. 😅

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Lill :) skrev (5 minutter siden):

Til å være 56 år så holder han seg bra.

Han er jo 60år om noen år,så holder seg meget bra. Han ser jo ikke ut som han er 40 liksom,men bedre enn mange på 56!!😅

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (30 minutter siden):

men en dame på 55 år hadde nok også sett litt rart ut med han. 😅

Hvorfor det? Synnøve Skarbø, bare for å nevne et navn i farta, som har passert 50, hadde vel ikke vært noe rart følge.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
LoveMoschino skrev (13 timer siden):

Er det ironi mon tro?

Ja. Endelig kan kanskje han Riise skaffe seg ei ny ei han kan fø på. Så kan han David overta, ikke godt å si.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...