totti_1 Skrevet 22. august 2022 #61 Skrevet 22. august 2022 bonsaijenta skrev (15 timer siden): Hun er nok avhengig av inntekten det gir. Da hun var sammen med Riise, mens var aktiv fotballspiller, var hun i lange perioder borte fra IG. Da trengte hun heller ikke inntekt for han tjente nok. Nå oppdaterer hun nesten daglig. Ok
Mintbird Skrevet 23. august 2022 #62 Skrevet 23. august 2022 kan ikke tenke meg at hun tjener nok til å få det til å gå rundt på SOME alene. hun er liten i Instasammenheng 5
Sushiii Skrevet 23. august 2022 #63 Skrevet 23. august 2022 Hvorfor bytter hun ikke etternavn nå som de ikke er gift mer? 2
mariie Skrevet 23. august 2022 #64 Skrevet 23. august 2022 Sushiii skrev (1 time siden): Hvorfor bytter hun ikke etternavn nå som de ikke er gift mer? Fordi ingen vet hvem Louise Angelica Markussen er...l. 19 8
Gjest Finlay Skrevet 24. august 2022 #65 Skrevet 24. august 2022 ArielSofie skrev (På 21.8.2022 den 13.58): Det er litt på siden av temaet i tråden, men hva jobber egentlig Louise Angelica Riise med? Tjener hun nok penger til å forsørge seg selv som influenser med reklame? Tror hun har så hun greier seg godt, så lenge hun selger barnet uten skrupler. Og det gjør hun jo. Hun delte ikke så mye da han var mindre, mer av typen hverdagsglimt (dessverre også av det slaget Kripos advarer mot, is-spising o.l), ispedd litt reklame. Men etter skilsmissen har det virkelig eskalert. Barnet er nok hennes desidert viktigste inntektskilde. Hadde det kommet en lov mot eksponering av barn, så hadde det nok vært kroken på døra for LAR.
Xstrella Skrevet 24. august 2022 #66 Skrevet 24. august 2022 (endret) Mintbird skrev (På 23.8.2022 den 10.25): kan ikke tenke meg at hun tjener nok til å få det til å gå rundt på SOME alene. hun er liten i Instasammenheng Har nok hjelp fra nav også. Utvidet barnetrygd, mulig overgangsstønad. Litt teit om de fortsatt er sammen. De reiser på ferie sammen, han bor der når han skal treffe sønnen, han er med Louise alle steder. Rart de får lov til å ha så mye kontakt som 'skilt' Endret 24. august 2022 av Xstrella 5
Xstrella Skrevet 11. oktober 2022 #67 Skrevet 11. oktober 2022 Hvordan går det med Riiseparet? Vinner han henne tilbake? 2 1
Carabilla Skrevet 27. mai 2023 #68 Skrevet 27. mai 2023 Er det bare jeg som reagerer på hvordan David blir utnyttet av alle rundt seg? Har sett gjennom alle sesongene av " alle elsker David " om må si det gjør vondt å se hvor grenseoverskridende folk rundt han er... Spesielt Hedvig, som er så frekk å leier ut sin egen leilighet og flytter inn på hybelen til David gratis for å spare sine egne penger...altså, er det normalt? Helt sinnsykt å se en x oppføre seg sånn. Tar seg til rett, roter og styrer i hans leilighet. Jeg hadde klikket i vinkel om min x kom å tok over hjemmet mitt, spiste opp maten min, rotet og grisete til over alt. Merkelig relasjon... 14 6
cerruti Skrevet 27. mai 2023 #69 Skrevet 27. mai 2023 Den kritikken som kommer her om «stakkars David». Jeg tror nok det er helt planlagt og tilsiktet. Hva ellers skal denne serien handle om? 5 1
Carabilla Skrevet 27. mai 2023 #70 Skrevet 27. mai 2023 cerruti skrev (6 timer siden): Den kritikken som kommer her om «stakkars David». Jeg tror nok det er helt planlagt og tilsiktet. Hva ellers skal denne serien handle om? Det er jo ikke lagt opp til "stakkars David"...mer at han er så snill at folk utnytter livsstilen ut av han...men ser ikke ut til at han har noe imot det akkurat, han lar jo alle bare få gjøre som de vil...tilrettelegge egen stilling til datteren, skjemmer bort sønnen, ansatte kommer og går som de vil, x dama kommer å utnytter og tar seg til rette når hun vil...t.o.m hunden blir håndmatet, så kanskje han bare er så dumsnill da. 5 1
totti_1 Skrevet 27. mai 2023 #71 Skrevet 27. mai 2023 Carabilla skrev (5 timer siden): Det er jo ikke lagt opp til "stakkars David"...mer at han er så snill at folk utnytter livsstilen ut av han...men ser ikke ut til at han har noe imot det akkurat, han lar jo alle bare få gjøre som de vil...tilrettelegge egen stilling til datteren, skjemmer bort sønnen, ansatte kommer og går som de vil, x dama kommer å utnytter og tar seg til rette når hun vil...t.o.m hunden blir håndmatet, så kanskje han bare er så dumsnill da. Han elsker å gi. Ganske irriterende type egentlig, men virker jo snill 😄 1 1
Carabilla Skrevet 29. mai 2023 #72 Skrevet 29. mai 2023 totti_1 skrev (På 27.5.2023 den 20.28): Han elsker å gi. Ganske irriterende type egentlig, men virker jo snill 😄 Etter min mening er folka rundt han mer irriterende...selvsentrert og egoistiske folk, både noen av kollegene, barna og Hedvig. Har null selvkontroll eller grenser for hvordan de bare tar for seg, forlanger, krever og gir lite tilbake. Se på datteren så lite ydmyk og utakknemlig hun er, får tilrettelagt stilling som egentlig ikke er nødvendig i firma engang. Hedvig som skal ha og ha og ha i pose og sekk, lån av bil, lån av leilighet, hjelp til alt mulig hele tiden...ikke rart han har fernet dispenser på jobb og drikker med begge henda...hadde seriøst klikka for meg for lenge siden. 16 1
Tough cookie Skrevet 29. mai 2023 #73 Skrevet 29. mai 2023 Carabilla skrev (7 timer siden): Etter min mening er folka rundt han mer irriterende...selvsentrert og egoistiske folk, både noen av kollegene, barna og Hedvig. Har null selvkontroll eller grenser for hvordan de bare tar for seg, forlanger, krever og gir lite tilbake. Se på datteren så lite ydmyk og utakknemlig hun er, får tilrettelagt stilling som egentlig ikke er nødvendig i firma engang. Hedvig som skal ha og ha og ha i pose og sekk, lån av bil, lån av leilighet, hjelp til alt mulig hele tiden...ikke rart han har fernet dispenser på jobb og drikker med begge henda...hadde seriøst klikka for meg for lenge siden. Jeg synes at datteren har mer selvinnsikt enn Hedvig. 6 1
totti_1 Skrevet 29. mai 2023 #74 Skrevet 29. mai 2023 (endret) Tough cookie skrev (14 minutter siden): Jeg synes at datteren har mer selvinnsikt enn Hedvig. Jeg tipper datteren jobber hardt. For henne virker jobben som en livsstil. At hun ikke lenger ønsker å jobbe med salg er naturlig. Sønnen derimot er en lat type. Hedvig er også bortskjemt. Men tror dere disse klarer seg bedre om man "klikker"? Jævla rar tankegang. . Endret 29. mai 2023 av totti_1 4
Carabilla Skrevet 29. mai 2023 #75 Skrevet 29. mai 2023 totti_1 skrev (1 time siden): Jeg tipper datteren jobber hardt. For henne virker jobben som en livsstil. At hun ikke lenger ønsker å jobbe med salg er naturlig. Sønnen derimot er en lat type. Hedvig er også bortskjemt. Men tror dere disse klarer seg bedre om man "klikker"? Jævla rar tankegang. . Jeg sa at jeg hadde klikket om jeg selv hadde sånne folk rundt meg...tenker David har 100× mer tålmodighet enn meg. Hadde mitt barn jobbet for meg og vært lei arbeidsoppgavene, så hadde hen måtte søke seg andre jobber. Hadde iallefall aldri laget en helt random stilling bare for å tilfredstillende barnet mitt. Hedvig derimot hadde jeg kuttet ut tvert og satt tydelig grenser for. Dama er jo totalt grenseløs og frekk som f... 11
totti_1 Skrevet 29. mai 2023 #76 Skrevet 29. mai 2023 Carabilla skrev (2 minutter siden): Jeg sa at jeg hadde klikket om jeg selv hadde sånne folk rundt meg...tenker David har 100× mer tålmodighet enn meg. Hadde mitt barn jobbet for meg og vært lei arbeidsoppgavene, så hadde hen måtte søke seg andre jobber. Hadde iallefall aldri laget en helt random stilling bare for å tilfredstillende barnet mitt. Hedvig derimot hadde jeg kuttet ut tvert og satt tydelig grenser for. Dama er jo totalt grenseløs og frekk som f... Ok 😊
Mintbird Skrevet 31. mai 2023 #77 Skrevet 31. mai 2023 «Jeg har.. vært… sovet mye borte i de ukene jeg har barnefri « sier hun på insta og smiler lurt…hvem er den heldige utkårede 1
lotti__s Skrevet 31. mai 2023 #78 Skrevet 31. mai 2023 Mintbird skrev (1 time siden): «Jeg har.. vært… sovet mye borte i de ukene jeg har barnefri « sier hun på insta og smiler lurt…hvem er den heldige utkårede Sikkert en riking😂 14 1
Jolanda Skrevet 31. mai 2023 #79 Skrevet 31. mai 2023 Har hun så mye barnefri da? Trodde JA bodde langt unna og bare så han i ny og ne? 3
Gjest Blinkie Skrevet 31. mai 2023 #80 Skrevet 31. mai 2023 Sushiii skrev (På 23.8.2022 den 10.39): Hvorfor bytter hun ikke etternavn nå som de ikke er gift mer? Lurer på det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå