Xstrella Skrevet 19. mars 2024 #321 Del Skrevet 19. mars 2024 Fjugur skrev (12 timer siden): Han ER jo en dott! -og ingen damer på hans egen alder vil ha en slik Dagen han bikker 60 og hun da er knapt 40 er nok fuglen fløyet. Aldersforskjellen blir synlig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 19. mars 2024 #322 Del Skrevet 19. mars 2024 22 hours ago, Carabilla said: Jeg får seriøst vondt av fyren...han er FOR snill og ettergivende. Han fikk kose seg i sitt eget hjem i noen mnd så var det ny dame som flytter inn å dominerer. Hun er jo hjemme døgnet rundt nesten og har et lite barn 100% i tillegg...blir null egentid for Eriksen iallefall Trist å.se noen lar seg overkjøre på den måten, synes stilen til David var kul jeg. Å hva var den gotteri testen??🤭🤭🫣 ut med tunga for hver bit som om hun suger på noe helt annet....ble litt vel porraktig. Stilen til LAR er like kjedelig som henne selv. Det er mye mer varme og personlighet i David sin stil. Jeg reagerte også på den godteri testen. Man så tydelig at det var reklame ja. Jeg tror ikke hun spiser så mye av dette ellers. Man ser også tydelig at LAR ikke er naturlig. Det er trist med alle disse skjønnshetsgreiene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 20. mars 2024 #323 Del Skrevet 20. mars 2024 (endret) Mollebolle skrev (På 19.3.2024 den 8.28): Hvis David ikke er komfortabel med å endre deler av hjemmet sitt, så bør han ikke la nye kvinner flytte inn. Han opptrer som en dott. Hva med å finne seg en på egen alder, ha særbo, være hos hverandre uten at alt må endres?? Jo, enig i det. Men han finner seg alltid damer som må forsørges, som vil bo.gratis og ha begge hendene sine godt nedi lommeboka hans, da blir det desverre der etter. Virket som han storkoste seg den lille perioden han fikk bestemme over sitt eget liv, hjem og fritid.... Endret 20. mars 2024 av Carabilla 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selmaxx09 Skrevet 20. mars 2024 #324 Del Skrevet 20. mars 2024 Carabilla skrev (10 timer siden): Jo, enig i det. Men han finner seg alltid damer som må forsørges, som vil bo.gratis og ha begge hendene sine godt nedi lommeboka hans, da blir det desverre der etter. Virket som han storkoste seg den lille perioden han fikk bestemme over sitt eget liv, hjem og fritid.... Også den fine mannen men synd det er så kort imellom der. Han skulle hatt en ordentlig dame på sin alder, ikke noen som stadig vekk bruker han. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. mars 2024 #325 Del Skrevet 20. mars 2024 Korsihalsen skrev (På 12.2.2024 den 22.06): Falsk tenker jeg Synes du han er falsk, hvordan og hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 20. mars 2024 #326 Del Skrevet 20. mars 2024 Carabilla skrev (På 18.3.2024 den 16.09): Var det ikke David som ikke likte den lyse beige stilen til Louise? Nå er leiligheten hans lyse beige...snakk om walkover...han ender alltid som dørmatte for partneren sin han. Det var vel bare snakk om ekstra rommet, slik jeg forsto innlegget. Men er ganske uforståelig å skjønne hva han ser i henne på ett personlig plan. I tillegg, som noen skrev over her, så virket han som om han stortrives med å bo alene. At han ønsker å gå inn i småbarnsfasen igjen, sier vel noe om hvor dedikert han blir i ett forhold. Hun fremstår som helt uten personlighet og sjarm og en fullstendig motsatt person av alle andre rundt han. Hun er så glatt og ufin i måten hun retter på han. Man kan si hva man vil om han men han virker som en ekstremt snill mann som gjør alt for de han er glad i. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 20. mars 2024 #327 Del Skrevet 20. mars 2024 moroklompen skrev (16 minutter siden): Det var vel bare snakk om ekstra rommet, slik jeg forsto innlegget. Men er ganske uforståelig å skjønne hva han ser i henne på ett personlig plan. I tillegg, som noen skrev over her, så virket han som om han stortrives med å bo alene. At han ønsker å gå inn i småbarnsfasen igjen, sier vel noe om hvor dedikert han blir i ett forhold. Hun fremstår som helt uten personlighet og sjarm og en fullstendig motsatt person av alle andre rundt han. Hun er så glatt og ufin i måten hun retter på han. Man kan si hva man vil om han men han virker som en ekstremt snill mann som gjør alt for de han er glad i. Ok, men uansett litt spesielt å styre sånn i andres hjem. Jeg forstår ikke hvorfor hun flytter inn hos han med en 4 åring. De burde jo hatt egen leilighet, livsstilen hans passer definitivt ikke med et småbarnsliv....hun har nese for menn som er slepphent med pengene sine.... Ser for meg at han betaler for alle ferier, hotell, middager, uteliv osv...hun tar imot med begge hender. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. mars 2024 #328 Del Skrevet 21. mars 2024 (endret) moroklompen skrev (17 timer siden): Det var vel bare snakk om ekstra rommet, slik jeg forsto innlegget. Men er ganske uforståelig å skjønne hva han ser i henne på ett personlig plan. I tillegg, som noen skrev over her, så virket han som om han stortrives med å bo alene. At han ønsker å gå inn i småbarnsfasen igjen, sier vel noe om hvor dedikert han blir i ett forhold. Hun fremstår som helt uten personlighet og sjarm og en fullstendig motsatt person av alle andre rundt han. Hun er så glatt og ufin i måten hun retter på han. Man kan si hva man vil om han men han virker som en ekstremt snill mann som gjør alt for de han er glad i. Stuen er malt over med beige og så har han fått lov til å beholde noen få fargeklatter her og der. Hva er så flott med en blodfattig farge som beige? For ikke å snakke om de tapetprøvene hun viste frem som var noe av det kjedeligste jeg har sett på lenge. Synes nesten synd i David, men han våkner vel opp når nyforelskelsen har lagt seg. Endret 21. mars 2024 av Tough cookie 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 21. mars 2024 #329 Del Skrevet 21. mars 2024 Tough cookie skrev (5 minutter siden): Stuen er malt over med beige og så har han fått lov til å beholde noen få fargeklatter her og der. Hva er så flott med en blodfattig farge som beige? Så tapetprøvene hun har valgt ut, så livløs og kjedelig. David hadde en veldig maskulin og kul stil i leiligheten sin, så kommer hun å lager sterilt sykehus der. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 21. mars 2024 #330 Del Skrevet 21. mars 2024 Carabilla skrev (4 timer siden): Så tapetprøvene hun har valgt ut, så livløs og kjedelig. David hadde en veldig maskulin og kul stil i leiligheten sin, så kommer hun å lager sterilt sykehus der. Interiørstilen hennes er faktisk noe av det kjedeligste jeg har sett! Og i tillegg litt utdatert. Beige og beige er vi vel ferdige med nå? Negllakken hennes er den eneste fargen som er tillat😅 Davids leilighet er dritkul! Eller var…. før frøken beige flyttet inn. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 21. mars 2024 #331 Del Skrevet 21. mars 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 22. mars 2024 #332 Del Skrevet 22. mars 2024 Men hva tjener hun penger på? Hva er inntekten? Det er ikke på snap. Hun reklamerer svært lite. Virker ekstremt arbeidssky🙈 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 22. mars 2024 #333 Del Skrevet 22. mars 2024 Men er David Eriksen SÅ rik? Noen som vet? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 22. mars 2024 #334 Del Skrevet 22. mars 2024 Tastetest? Øra mine blør av hvor dårlig språket har blitt. Det heter smakstest! Ref innlegget hvor hun tester godis på Instagram 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 22. mars 2024 #335 Del Skrevet 22. mars 2024 Hørte på 'Råning med Tone" i dag der Louise var gjest for en stund siden. Hun er så kjedelig, framstår neaten litt kjølig når hun prater. Hun sa at hun aldri har avlastning i forhold til sønnen. Syns hun rett som det er er ute på ting eller ei uke i Marbella på voksentur jeg. Det var ikke aktuelt å flytte til David med mindre hun fikk kjøpe seg inn. Hun har ingen planer om å bytte etternavn fra Riise, og de er ikke skilt enda heller! 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. mars 2024 #336 Del Skrevet 27. mars 2024 Mollebolle skrev (På 19.3.2024 den 8.28): Hvis David ikke er komfortabel med å endre deler av hjemmet sitt, så bør han ikke la nye kvinner flytte inn. Han opptrer som en dott. Hva med å finne seg en på egen alder, ha særbo, være hos hverandre uten at alt må endres?? Han vil sikkert ikke ha noen på sin egen alder. Han omgås for det neste folk som er 20-30 år yngre enn han selv og livsstilen er deretter. Derfor ender han opp med golddiggers. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reisejenta Skrevet 28. mars 2024 #337 Del Skrevet 28. mars 2024 Surikatt skrev (10 timer siden): Han vil sikkert ikke ha noen på sin egen alder. Han omgås for det neste folk som er 20-30 år yngre enn han selv og livsstilen er deretter. Derfor ender han opp med golddiggers. Enig i dette. Skjønner ikke helt at alle synes synd på han hele tiden. Han velger jo selv disse 25 år yngre damene som er influencere og han ønsker desperat å fremstå som ung fortsatt. Husker at Sebastian i en episode prøvde å få med David på en date med en på samme alder. Det var helt uinteressant iallefall. Det var også ekssamboeren som forlot David for en mann på samme alder som LA og Hedvig, men i etterkant har hun iallefall funnet seg en fyr på sin egen alder. Må likevel være spesielt for barna deres å ha to foreldre som desperat ønsker å være yngre ved å finne seg partnere som er 25 år yngre enn dem selv og at familielivet brytes opp på grunn av det. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 28. mars 2024 #338 Del Skrevet 28. mars 2024 (endret) miaw skrev (På 22.3.2024 den 12.08): Tastetest? Øra mine blør av hvor dårlig språket har blitt. Det heter smakstest! Ref innlegget hvor hun tester godis på Instagram Er det ikke hun som korrigerer Davids måte å snakke på da, og så kaller hun det taste-test istedenfor smakstest🤭 Endret 28. mars 2024 av Tough cookie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 29. mars 2024 #339 Del Skrevet 29. mars 2024 Lurer på om hun betaler sin egen flybillett og hotell, Business class til Asia er ikke billig... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 29. mars 2024 #340 Del Skrevet 29. mars 2024 3 hours ago, Carabilla said: Lurer på om hun betaler sin egen flybillett og hotell, Business class til Asia er ikke billig... Ja, og vil ikke si at hun er alenemamma når sønnen ikke er med på en slik lang reise. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå