Gå til innhold

David Eriksen

norw

Anbefalte innlegg

Siste episode på sesongen i dag. Lar har fortsatt samme ansiktsuttrykk og er like kjedelig. Jeg er enig med David om at leiligheten hennes er nøytralt, minimalistisk og litt kjedelig. Jeg liker mer varme i mine rom, utenom på soverommet. 

Men de virker lykkelige sammen i sosiale medier. Han har blitt mer familiefar med hytteturer, the Voice og barnelek. Sånn sett er jo dette bedre for helsa enn Marbella, fest og moro og høyt tempo. Likevel synes jeg det er gammelt å være stefar til en 4-åring når man snart er 60 år. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker David, syntes han fremstår som varm, snill, karismatisk og raus med barn og alle rundt.

LAR fremstår helt uten sjarm, kjedelig, intetsigende og uten en sterk personlighet, som jeg vil si er en stor kontrast til alle andre rundt David.

Jeg syntes forøvrig ikke Hedvig og Andrea ligner i det hele tatt utover at de begge er slanke og blonde.

Endret av moroklompen
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (13 timer siden):

Hvordan klarer du ikke å se likheten?? Veldig spesielt 

Høye kinnben begge to, men ikke spesielt like utover at begge er blonde og attraktive 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (25 minutter siden):

Høye kinnben begge to, men ikke spesielt like utover at begge er blonde og attraktive 

PSX_20240208_160755.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (På 7.2.2024 den 11.58):

Siste episode på sesongen i dag. Lar har fortsatt samme ansiktsuttrykk og er like kjedelig. Jeg er enig med David om at leiligheten hennes er nøytralt, minimalistisk og litt kjedelig. Jeg liker mer varme i mine rom, utenom på soverommet. 

Men de virker lykkelige sammen i sosiale medier. Han har blitt mer familiefar med hytteturer, the Voice og barnelek. Sånn sett er jo dette bedre for helsa enn Marbella, fest og moro og høyt tempo. Likevel synes jeg det er gammelt å være stefar til en 4-åring når man snart er 60 år. 

Ja min far var bestefar som 42åring så det høres litt travelt ut være snart 60 og stefar 100% ca😂 Men han er jo ikke a4...å feste så mye han gjorde/gjør er mye mer slitsomt! Altså jeg er nesten 20 yngre enn David og er helt utkjørt etter en kveld på byen, jeg forstår ikke at han orker.... Slik er det å jobbe og også kun mennesker mellom 25-35,finnes jo ingen eldre enn 35 i hverken hans jobb,kjæreste eller noe😅🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, M.H85 said:

Ja min far var bestefar som 42åring så det høres litt travelt ut være snart 60 og stefar 100% ca😂 Men han er jo ikke a4...å feste så mye han gjorde/gjør er mye mer slitsomt! Altså jeg er nesten 20 yngre enn David og er helt utkjørt etter en kveld på byen, jeg forstår ikke at han orker.... Slik er det å jobbe og også kun mennesker mellom 25-35,finnes jo ingen eldre enn 35 i hverken hans jobb,kjæreste eller noe😅🙈

Er ikke det litt kleint? Har ikke sett serien, men det virker utrolig desp å bare holde seg med så mye yngre folk rundt seg. Da virker det som om man har et anstrengt forhold til egen alder, tenker jeg.
Selv jeg som er 20 år yngre enn ham, ville ikke kun hengt med folk ti og femten år yngre enn meg, de er på et helt annet sted i livet, og jeg har alle mine nære, gode gamle venner mer rundt min egen alder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (22 timer siden):

Jeg liker David, syntes han fremstår som varm, snill, karismatisk og raus med barn og alle rundt.

LAR fremstår helt uten sjarm, kjedelig, intetsigende og uten en sterk personlighet, som jeg vil si er en stor kontrast til alle andre rundt David.

Jeg syntes forøvrig ikke Hedvig og Andrea ligner i det hele tatt utover at de begge er slanke og blonde.

Jeg tror de som har David i livet sitt er heldige. Han har veldig mange positive sider. Hjelpsom og snill mot alle.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Er ikke det litt kleint? Har ikke sett serien, men det virker utrolig desp å bare holde seg med så mye yngre folk rundt seg. Da virker det som om man har et anstrengt forhold til egen alder, tenker jeg.
Selv jeg som er 20 år yngre enn ham, ville ikke kun hengt med folk ti og femten år yngre enn meg, de er på et helt annet sted i livet, og jeg har alle mine nære, gode gamle venner mer rundt min egen alder.

Litt kleint ja,men mannen er ikke den smarteste og veldig naiv og litt over snill...

Jeg hadde aldri sett serien før,men så siste sesong nå og har også kikket litt på tidligere sesonger... Og gud hjelpe så alle bare maser og utnytter han🙈 Eksen og datteren spesielt.... De drar på nachspiel sammen og de krever dyre bursdagsfester og dyre gaver... Det er pappa,pappa,pappa og Daaaaavid ( Hedvig) hele tiden. Så gråter de litt og så synes han synd i de,så får de viljen sin... David er ikke så smart samt altfor dumsnill spesielt mot voksne barn og kjæreste😱 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Enig, kleint, men… han er jo i en bransje hvor slikt er vanlig. På den annen side…. Det er vel ingen damer på (eller nærmere) hans egen alder som hadde giddet å leve slikt. Det blir for grunt og i lengden, stusselig

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (17 timer siden):

Hvordan klarer du ikke å se likheten?? Veldig spesielt 

Jeg hadde aldri tatt feil av de to i ett rom hvertfall.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (På 27.1.2024 den 11.12):

Jeg har alltid likt Hedvig jeg, selv om hun er litt distré og barnslig. Jeg analyserer kun det jeg ser i serien. I LAR sine sosiale medier er det ingenting å hente. Hun gir lite av seg selv. 

Hedvig viste følelser i serien og var seg selv på godt og vondt. Hun fortalte om en vanskelig barndom. Det eneste vi har sett av LAR er arroganse, klaging, negativitet og lite utstråling. Og at hun synes David er kjekk. Se på ansiktsutrykket hennes gjennom serien. Ser hun sprudlende og glad ut? Får vi dyp informasjon om henne og et godt inntrykk av personen? Jeg har mer inntrykk av hunden Disco enn LAR. Det handler ikke om hat. Jeg kjenner ikke til dama en gang, men kommenterer hvordan hun blir fremstilt i serien og hennes kommunikasjon utad.

Nå er det jo ikke en serie om LAR da,veldig rart hvis det plutselig bare skulle handle om henne. Det er sikkert også et bevisst valg at hun ikke er så mye med i serien. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (På 26.1.2024 den 21.51):

Rart hvordan Hedvig fikk så mye hate da hun var sammen med David, nå er det plutselig LAR som er grusom og Hedvig som er skjønn 🙈 

Minner meg om Ari Behn. Han fikk også mye tyn,men da Märtha ble sammen med Durek,og da Ari døde,ble han plutselig helt fantastisk! 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pep skrev (10 timer siden):

Nå er det jo ikke en serie om LAR da,veldig rart hvis det plutselig bare skulle handle om henne. Det er sikkert også et bevisst valg at hun ikke er så mye med i serien. 

Om hun bevisst ikke vil være med i serien, så er det rart at hun lar sønnen bli filmet, prater om han og gamle brylluosgaver. Eller lar seg intervjue i sync. Tipper hun heller vil være med så mye som mulig. Dama strever jo for å ha denne "kjendis"-tilværelsen.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Justlooking skrev (22 timer siden):

Jeg tror de som har David i livet sitt er heldige. Han har veldig mange positive sider. Hjelpsom og snill mot alle.

Enig. Skulle ønske jeg hadde en slik god og støttende pappa i livet mitt… En ordentlig fin familie synes jeg de er!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (På 9.2.2024 den 7.24):

Om hun bevisst ikke vil være med i serien, så er det rart at hun lar sønnen bli filmet, prater om han og gamle brylluosgaver. Eller lar seg intervjue i sync. Tipper hun heller vil være med så mye som mulig. Dama strever jo for å ha denne "kjendis"-tilværelsen.

Selvfølgelig. Hun lever for utseende og prøve være i rampelyset. Hun er da Ilke den eneste 😂 Norges nye kjendiser er vel 99% av de på vixen som er som henne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er snill, ingen tvil om det…..og det er nesten litt ubehagelig å se hvor lite respekt de andre har for han. Tro om de noen gang kommer til å få andre jobber? De gir ikke akkurat inntrykk av verken arbeidsmoral eller lagspill - er mer meg-meg-meg over hele linjen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I story/video jeg så fra Vixen, så er hun en helt annen person enn når hun er med David (i serien). Hun lo, var varm, hadde ulike ansiktsutrykk og jeg ble faktisk litt nysgjerrig på henne. Hvorfor er hun avslappet på Vixen, men ikke med David i serien?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...