Kim123 Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Hei! jeg så nettopp reklame på NRK om ett program for barn som heter «Superkroppen»... Her er det Kvinner og Menn som står kliss nakne framfor ett publikum av barn... Saken er vel at de skal informere barna hvordan kroppen fungerer, men trenger man virkelig å stå kliss naken for ett X antall barn, for å forklare det? I tillegg til alle barn som ser dette via Tv? Hva mener dere om dette?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Jeg ser virkelig ikke problemet. Dette er normale kropper, ikke perfekte kropper som barn ofte ellers eksponeres for. I min barndom var det nakenhet på "Kroppen" med Trond Viggo Torgersen, og tenk et gikk helt fint. Hva er galt med å vise normale kropper? Anonymkode: ac814...16a 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har sett noen episoder med barna mine. Kjempebra program. Vi har alle (voksne og barn) godt av å se helt vanlige folk. Alt for mye perfekte kropper på TV og i reklame. I programmet forklarer de fint og enkelt om forskjeller på folk og kropp. Anonymkode: 69da3...eb0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå