AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 jente 22. Ja, vet dere ikke er leger;) lurer hovedsaklig på om andre har hatt lignende erfaringer. Så for ca 3-4 uker siden så var jeg oppe i over 24 timer pga opptrapping på medisin(ikke relevant:-)) Fikk så et panikkanfall og masse andre problemer, men når jeg begynte å lese på telefonen så klarte ikke synet å fokusere. Tenkte jo først på at det kan være at jeg hadde slitene øyne, hadde jo vært oppe hele natten å sett på tlf, så var ikke bekymret og tenkte det ville gå over av seg selv etter jeg har sovet. Har hatt 20/20 syn hele livet mitt til det brått ble dårlig. Har siden den gang hat problemer med å holde fokus, men hvis jeg bruker «alle» kreftene mine på å holde øynene fokusert går det, men så jævlig ubehagelig og slitsomt å måtte sitte å anstrenge seg for å fokusere..og vet ikke om det er normalt, men fant ut at jeg sjeler med det ene øyet når jeg ufokuserer. Skal ta synstest snart, vil tro det er noe galt da jeg har slitt med migrene og migreneanfall siden da. Lurer bare på om noen andre har erfaringer med å få dårlig syn helt plutselig.? Anonymkode: 65df4...ff3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Du nevner panikkanfall og jeg tenker at det kan være årsaken. Anonymkode: 11b44...8ba
nordlending Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Fikk du migreneanfall da det skjedde? Migrene med aura?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Du nevner opptrapping av medisiner, kan det være bivirkninger av den? Anonymkode: 11b44...8ba
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Du kan få aura uten hodepine. Men tror ikke det skal vare så lenge. jeg får noen ganger sikksakk-syn og sliter med å fokusere. Det er mest sannsynlig aura (også kalt øyemigrene) skal sies at de færreste synsforstyrrelser er farlige. Hvis du opplever å få en slags «gardin» som begrenser synsfeltet ditt så er det viktig å komme seg raskt til lege Anonymkode: e77ce...a2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå