Gå til innhold

Pen mann eller stygg dame

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem tror dere har best sjans for å få seg en partner. En overvektig dame (40 kg overvektig) med god selvtillit eller høy og slank mann med redusert selvtillit.

Anonymkode: 1c320...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kvinnen

Anonymkode: 8dc12...618

• Liker 1
Skrevet

Begge får tak i partner hvis de bare virkelig vil. 

Anonymkode: 8f9ef...328

• Liker 2
Skrevet

Kvinnen. Fordi hun er utadvendt og tar initiativ. Denne kvinnen har antakelig også høyere sjans til å få et nytt forhold enn en slank og smart dame som er innadvendt. 

Anonymkode: 87ca6...1cf

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinnen. Fordi hun er utadvendt og tar initiativ. Denne kvinnen har antakelig også høyere sjans til å få et nytt forhold enn en slank og smart dame som er innadvendt. 

Det tror jeg ikke stemmer.

Skrevet

Nå er selvtilliten min ok, men som en høy og relativt pen mann som er moderat introvert vil jeg si dama. Det er basert på egen erfaring og observasjoner, både de tykkeste og de minst pene kvinnene jeg kjenner ser ut til å ha det relativt greit på markedet og får seg lett type. Jeg må jobbe flere år før jeg ender opp i et forhold. Jeg er kanskje hakket mer kresen ettersom jeg bare tiltrekkes av kvinner som er slanke, men det synes jeg må være innafor når jeg selv oppfyller eget kriterie. Utover det er det personligheten som er avgjørende.

Anonymkode: cd75a...97b

Skrevet

Hvorfor står det stygg dame i overskriften? Er en kvinne automatisk stygg når hun er overvektig??

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nettopp, fordi mannen ikke tar initiativ, han sitter på KG og sutrer sover hvor hardt det er å være mann!

Anonymkode: 07a69...c16

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp, fordi mannen ikke tar initiativ, han sitter på KG og sutrer sover hvor hardt det er å være mann!

Anonymkode: 07a69...c16

Jeg tar masse initiativer, spør ut, men har allikevel vært singel i snart 2 år. Er litt introvert, men har fått høre av eksen at jeg er kjekk når jeg smiler. Jeg har god lønn og god inntektsevne og kan forsørge. Men jeg er kanskje ikke festens midtpunkt eller den som drar de morsomste vitsene. Og nei, jeg er ikke kresen, i hvertfall ikke på det ytre. 

• Liker 1
Skrevet

Kvinnen fordi menn er desperate. 

Anonymkode: 05e4f...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...