AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Jeg blir aldri uthvilt uansett hvor mye jeg sover eller hviler. Er så sliten. Sovner på sofaen om kveldene, får hjertebank når jeg går opp trappen, tungt å stå opp om morgenen. Er det bare vinteren som har tatt meg? Jeg er ellers en sprek tobarnsmor med mann, jobber tredelt turnus og dagene går i ett. Jeg kjenner ikke meg selv igjen akkurat sånn som jeg er nå. Er så trøtt og sliten hele.tiden! Anonymkode: ea5b0...330
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 kan være jernmangel. testet ferritin og TSAT nivåene dine? (ja, jeg er trett, men hjelper når jeg sover og ikke minst trener) Anonymkode: a9afd...fcc
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er også veldig sliten for tiden. Jeg er deprimert, som gjør meg sliten naturlig nok, men nå er jeg mer sliten enn vanlig. Jeg har fått påvist blodmangel og lave verdier på folat og d-vitamin. Ville ha sjekket ut dette da det er relativt greit å få opp verdiene igjen hvis du har noen avvikende prøver. Anonymkode: 07bc3...0d0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Du sier du ikke kjenner deg igjen og ellers er en sprek tobarnsmor, som nå er veldig sliten, med rask hjertebank og ikke uthvilt etter søvn. Her ville jeg bestillt en legetime og sjekket bla stoffskiftet mitt pluss andre vitaminer og mineraler. Sjekk det i flere omganger, da det kan svinge. Anonymkode: 2aea6...630
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Takk for svar folkens, da får jeg vel ta meg en tur til legen. Hadde en lignende periode for et par år siden der jeg tok en rekke blodprøver, men alt var normalt. Men kan jo endre seg Anonymkode: ea5b0...330 1
Tvist Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Om du ikke tar d- vitamin tilskudd, har du sannsynligvis mangel på det, det har de fleste om vinteren i Norge. Og ellers er trøtthet et tydelig tegn på jernmangel.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 N AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar folkens, da får jeg vel ta meg en tur til legen. Hadde en lignende periode for et par år siden der jeg tok en rekke blodprøver, men alt var normalt. Men kan jo endre seg Anonymkode: ea5b0...330 Et par år siden sier jo ingenting om verdiene dine nå. Anonymkode: 43f19...366
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå