AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg pleier å få opp på klokken min mellom 350-300 kalorier etter en treningsøkt. Det varierer mellom styrke og løping/hiit. Jeg ser diverse bloggere legger ut bilde av treningsklokke der det står de har brent rundt 1000 kilokalorier på en økt. Hvorfor brenner jeg så lite? Anonymkode: 500ef...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Det er ikke du som forbrenner lite, det er bloggerne som enten har unøyaktige målinger, har totimers hardøkter eller er i toppidrettsform. 300-350 høres ut som en normal økt på ca 30-45 minutter. Anonymkode: 9cd53...1e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Del Skrevet 7. februar 2021 En økt kan være så mangt. Det er en vesentlig hva som ligger i en økt. Du må se på tiden og aktiviteten de bruker. 500 kcal på en halvtime er helt urealistisk omtrent uansett hva det av aktivitet. Styrketrening forbrenner typisk mindre pr minutt enn utholdenhet. Anonymkode: 12505...8a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå