Gå til innhold

Åpent forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tiuren skrev (8 minutter siden):

Nei, og det geniale er at du ikke trenger å skjønne det om du ikke vil. På samme måte som at jeg ikke kan skjønne at noen kan forelske seg i en mann... 

Har jo ikke sagt att jeg ikke vill skjønne det, synes bare det er veldig rart men alle har jo sine fetisher i guess. Hvis man  ikke er forelsket er man vell ikke i ett forhold uansett da? Kan jo like greit være singel da🙃

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 17.43):

Flere her som tenner på at partneren har sex med en annen? 
Vi lever i et åpent forhold og vil gjerne dele erfaringer :) 

Anonymkode: f558d...d20

Nei mannen vil ikke dele på meg XD  Men tenner på å leke med flere jeg!

Anonymkode: f40e6...7eb

Skrevet
Archer skrev (4 timer siden):

Har jo ikke sagt att jeg ikke vill skjønne det, synes bare det er veldig rart men alle har jo sine fetisher i guess. Hvis man  ikke er forelsket er man vell ikke i ett forhold uansett da? Kan jo like greit være singel da🙃

For meg, så går det på at jeg forelsker meg i flere personer. På en gang. 

Det har ikke noe mer at jeg IKKE er forelsket, men at jeg har masse kjærlighet å gi, og vise. Og det har jeg nå lov til, i det forholdet jeg er i, akkurat som han også har lov til det 😃

Personlig vil jeg heller ha det sånn, en å gå rundt å ha dårlig samvittighet, fordi jeg finner andre til trekkende. Eller fordi jeg tilfeldigvis ble betatt av en annen person 😃

• Liker 6
Skrevet

Skulle gjerne sett dama hatt sex med en annen ja! Men jeg må være til stede selv. Ikke noe utroskap eller egotripp for henne, så egoistisk er jeg. Hun har ikke lyst, respekterer henne for det. Men hun blir rimelig kåt når jeg nevner det, så her blir det vinn vinn bare av fantasien.

Anonymkode: 50ef5...181

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...