Archer Skrevet 10. februar 2021 #21 Skrevet 10. februar 2021 Tiuren skrev (8 minutter siden): Nei, og det geniale er at du ikke trenger å skjønne det om du ikke vil. På samme måte som at jeg ikke kan skjønne at noen kan forelske seg i en mann... Har jo ikke sagt att jeg ikke vill skjønne det, synes bare det er veldig rart men alle har jo sine fetisher i guess. Hvis man ikke er forelsket er man vell ikke i ett forhold uansett da? Kan jo like greit være singel da🙃 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #22 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 17.43): Flere her som tenner på at partneren har sex med en annen? Vi lever i et åpent forhold og vil gjerne dele erfaringer Anonymkode: f558d...d20 Nei mannen vil ikke dele på meg XD Men tenner på å leke med flere jeg! Anonymkode: f40e6...7eb
SlemUlv Skrevet 10. februar 2021 #23 Skrevet 10. februar 2021 Archer skrev (4 timer siden): Har jo ikke sagt att jeg ikke vill skjønne det, synes bare det er veldig rart men alle har jo sine fetisher i guess. Hvis man ikke er forelsket er man vell ikke i ett forhold uansett da? Kan jo like greit være singel da🙃 For meg, så går det på at jeg forelsker meg i flere personer. På en gang. Det har ikke noe mer at jeg IKKE er forelsket, men at jeg har masse kjærlighet å gi, og vise. Og det har jeg nå lov til, i det forholdet jeg er i, akkurat som han også har lov til det 😃 Personlig vil jeg heller ha det sånn, en å gå rundt å ha dårlig samvittighet, fordi jeg finner andre til trekkende. Eller fordi jeg tilfeldigvis ble betatt av en annen person 😃 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #24 Skrevet 13. februar 2021 Skulle gjerne sett dama hatt sex med en annen ja! Men jeg må være til stede selv. Ikke noe utroskap eller egotripp for henne, så egoistisk er jeg. Hun har ikke lyst, respekterer henne for det. Men hun blir rimelig kåt når jeg nevner det, så her blir det vinn vinn bare av fantasien. Anonymkode: 50ef5...181 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå