Gå til innhold

Åpent forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som tenner på at partneren har sex med en annen? 
Vi lever i et åpent forhold og vil gjerne dele erfaringer :) 

Anonymkode: f558d...d20

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert gøy, helt til du virkeligheten slår deg i trynet. 

Anonymkode: fa87f...469

• Liker 3
Skrevet

Ja. Så lenge ikke damen plutselig bare vil ha han for seg selv 😂 Vi driver partnerbytte og, å det liker vi også veldig godt.

Skrevet
Tøvftta skrev (4 minutter siden):

Ja. Så lenge ikke damen plutselig bare vil ha han for seg selv 😂 Vi driver partnerbytte og, å det liker vi også veldig godt.

Tenker man skal være så trygg på hverandre at om (den andre) damen ville ha han for seg selv så vet man at mannen avslår. :) 
Gjør dere partnerbytte ofte? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sikkert gøy, helt til du virkeligheten slår deg i trynet. 

Anonymkode: fa87f...469

For noen funker åpet forhold - for andre ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Vi har det. Hun er nok mer sexuell enn meg, og får da lov til å ligge med andre, såfremt alle tester seg og det er åpent. Vi er to kvinner. For oss betyr det at vi kan være nære såfremt begge orker og vil, men at hun får leve ut behova sine. Kjærester i 20 år nå. Dette er ikke for alle, og det krever nok at jeg er ekstra sensuell og oppmerksom siden vi ikke har så mye sex, men det gjør også at vi forstår hverandres behov. Dialog er nøkkelen. :)

Anonymkode: fcceb...419

• Liker 3
Skrevet

Åpent forhold er for de fleste starten på slutten

Anonymkode: 4c96a...a20

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Jeg har ingen interesse av å knulle andre, men dama må gjerne gjøre det. Bare jeg får vite om det. Hvis hun føler hun må skjule det så er det en grunn til det, og det er et tillitsbrudd. Jeg får vite det før eller etter hun har knullet noen annen. Jeg liker å se på også, men det er ikke nødvendig. Vi er begge damer, og hun knuller bare damer. 

Anonymkode: e5d27...cbe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenker man skal være så trygg på hverandre at om (den andre) damen ville ha han for seg selv så vet man at mannen avslår. :) 
Gjør dere partnerbytte ofte? 

Ingen fare for at noen kan ‘stjele’ han fra meg. 
Har ikke gjort partnerbytte så ofte i det siste pga korona. Men noen få har det vært. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Del i vei!

Skrevet

Det er som regel starten på slutten når man starter med dette - man elsker hverandre ikke skikkelig om man har behov for andre på den måten

Anonymkode: e3c19...74c

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Flere her som tenner på at partneren har sex med en annen? 

Tenner på ja. Erfaring nei. Og det er pga. det bare er en i forholdet som ønsker at den andre har sex med andre. 🙄 Slik er det nok med de fleste som har denne "fetisjen".

Anonymkode: c9cec...6c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er som regel starten på slutten når man starter med dette - man elsker hverandre ikke skikkelig om man har behov for andre på den måten

Huh.. Hvor fort blir det slutt tror du? 

Selv har jeg nå 9 år I poly forhold. Hvor lenge har jeg igjen tro? 

• Liker 6
Skrevet (endret)
11 hours ago, AnonymBruker said:

"We begin to die from the moment we are born" sies det vel. De fleste forhold tar slutt en gang, faktisk så avsluttes til og med mange ekteskap før døden, selv om begge har lovet at det skal vare livet ut. Det at parforhold avsluttes er vanlig, jeg tror ikke du har annet en "følesenes vitenskap" til å underbygge sammenhengen mellom flerseksualitet og avsluttede forhold. Jeg vil tro det er flere forhold som avsluttes forde man føler seg innestengt og ufri... 

Endret av Tiuren
  • Liker 4
Skrevet

TS her. Mange bra svar ☺️ 

Skrevet
SlemUlv skrev (På 8.2.2021 den 16.33):

Huh.. Hvor fort blir det slutt tror du? 

Selv har jeg nå 9 år I poly forhold. Hvor lenge har jeg igjen tro? 

Haha 😅

Skrevet

Viss begge vil dette, er det et sterkt forhold. Til de som mener det er begynelsen på slutten.... dette er begynelsen på resten av livet

Anonymkode: 965dd...27d

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er man i forhold hvis man vill ha åpent forhold, skjønner ikke..🤔

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Archer said:

Hvorfor er man i forhold hvis man vill ha åpent forhold, skjønner ikke..🤔

Nei, og det geniale er at du ikke trenger å skjønne det om du ikke vil. På samme måte som at jeg ikke kan skjønne at noen kan forelske seg i en mann... 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...