Gå til innhold

Fikk han til å sprute bare ved.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lå med hodet ytterst i sengen med pute under hodet, han sto oppreist så ballene hang rett over munnen min. Hadde puppene fremme klemt sammen så han kunne klype i niplene og kose med puppene....selv koste jeg med musa mi.. 

 

sugde og kysset-slikket ballene lenge, sagte og pirrende. Kuken sto rett opp, og han fikk en helt syk orgasme av det. Uten å runke, kun ved Ballekos 😊 sprutet masse!

 

ble så kåt av det! Flere som har opplevd det?

Anonymkode: 360e9...33d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Å han var 14 år?

EHM.. nei. Holdt på i ca 15 min før han sprutet 😊 de store feite puppene mine gjør han helt vill.. så det sprang i kukken ved at jeg kysset og sugde ballene samtidig ved synet av melonene som ertet han. hihi

Anonymkode: 360e9...33d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

EHM.. nei. Holdt på i ca 15 min før han sprutet 😊 de store feite puppene mine gjør han helt vill.. så det sprang i kukken ved at jeg kysset og sugde ballene samtidig ved synet av melonene som ertet han. hihi

Anonymkode: 360e9...33d

Ok. Han tenner vel  på flesk pupper å bollemus da.

Endret av Smeltemann
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fått en mann til å sprute uten å berøre han.

Anonymkode: 397e1...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja har fått en mann til å sprute uten å berøre han.

Anonymkode: 397e1...d6f

Uuuuuh hvordan da? 

Anonymkode: 360e9...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg står på knær over henne og hun slikker ballene mine mens hun fingrer musa, blir jeg så kåt at hun trenger bare si kom, så kommer jeg.

Anonymkode: 332d6...91a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 16.54):

Lå med hodet ytterst i sengen med pute under hodet, han sto oppreist så ballene hang rett over munnen min. Hadde puppene fremme klemt sammen så han kunne klype i niplene og kose med puppene....selv koste jeg med musa mi.. 

 

sugde og kysset-slikket ballene lenge, sagte og pirrende. Kuken sto rett opp, og han fikk en helt syk orgasme av det. Uten å runke, kun ved Ballekos 😊 sprutet masse!

 

ble så kåt av det! Flere som har opplevd det?

Anonymkode: 360e9...33d

Så deilig. Det skal jeg også prøve. Jeg har små pupper jeg da, men har inntrykk av at mange menn liker det. 

Jeg har flere ganger fått de til komme kun ved å slikke masse på frenulum. (Strengen under kukhodet)

uten å holde den med hånda eller noe sånn. Kun slikke forsiktig på frenulum. De blir knallharde og det drypper masse deilig precum før de omsider exploderer uteover ansiktet mitt. Det er såååå digg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3lis3 skrev (35 minutter siden):

Jeg har flere ganger fått de til komme kun ved å slikke masse på frenulum. (Strengen under kukhodet)

uten å holde den med hånda eller noe sånn. Kun slikke forsiktig på frenulum. De blir knallharde og det drypper masse deilig precum før de omsider exploderer uteover ansiktet mitt. Det er såååå digg.

Wooow, du fikk meg steinhard bare av beskrivelsen... frenulum blir alt for sjeldent nevnt... du kan dine saker❤️🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3lis3 skrev (15 timer siden):

Så deilig. Det skal jeg også prøve. Jeg har små pupper jeg da, men har inntrykk av at mange menn liker det. 

Jeg har flere ganger fått de til komme kun ved å slikke masse på frenulum. (Strengen under kukhodet)

uten å holde den med hånda eller noe sånn. Kun slikke forsiktig på frenulum. De blir knallharde og det drypper masse deilig precum før de omsider exploderer uteover ansiktet mitt. Det er såååå digg. 

Someone got skills😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har utforsket oss frem til en deilig variant som innebærer nesten som TS beskriver. Jeg slikker brystvortene hans samtidig som jeg kjæler med ballene, noe som gjør han veldig tent. Så runker jeg han med langsomme forsiktige tak, bare en kort stund, til jeg merker at han nærmer seg. Da stopper jeg tunge arbeidet, slipper taket rundt pikken hans men fortsetter å kose med ballene og han spruter. Et nydelig syn å se pikken pulsere og rykke mens han støter ut varm sæd som treffer og pynter meg :lur: 😎

Anonymkode: 731c0...e4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes pirrende ut, så heldig du er som får kose slik på en mann. :) 

Anonymkode: 7ac7d...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masserte g-punktet på kona til hun sprutet. Ble så opphisset av synet at jeg selv fikk en liten sprut, uten å røre penis.🥳

Endret av Gyros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 21.08):

Ja har fått en mann til å sprute uten å berøre han.

Jeg har møtt noen som også sa at de klarte det. Blikk og stemme... Hun var ganske hypnotisk, men det fungerte ikke på meg.

Anonymkode: c1dae...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...