AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei! Jeg har lenge vært plaget av mørkeflekker under armene og på halsen. Jeg har lest at både sitron og gurkemeier bleker huden. har du prøvd det før? Funka det/ funka det ikke? Kom de mørke flekkene tilbake etter du stoppa? takk Anonymkode: 972fa...c82
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Gurkemeie farger jo ting knallgult, så det ville jeg ikke prøvd å smøre på huden, nei! Sitron kan ha en blekende effekt muligens, men jeg tviler på at det tar pigmenter i hud. Og helt ærlig.... hvem bryr seg om at du har noen mørke flekker under armene? De på halsen ville jeg personlig ikke brydd meg om heller, men om du synes det er så fælt, så gå heller til en hudpleiesalong med det og forhør deg om det er noen blekningsmuligheter. Ville ikke eksperimentert med kjerringråd hjemme, som kan gjøre vondt verre eller gi deg utslett etc. Anonymkode: c4561...b28
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har prøvd sitron mot pigmentflekker i ansikt. Funket ikke på meg. Anonymkode: c216d...d10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå