AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Dette er et stadig tilbakevendende diskusjon. Skal kvinner la håret gro? Hver gang det dukker opp artikler om temaet, er det enorm mange meninger. Hver gang sies det at kvinner må få la håret gro. Det er jo naturlig. Hvorfor må kvinner barbere seg, men ikke menn? Jeg begynner å bli dritt lei denne diskusjonen. Menn er menn og kvinner er kvinner. Kvinner skal få ha hår, menn skal få lov å gå i kjoler og støvletter. Men greia er at menn (flestparten) liker kvinner som barberer seg. Det er mer sexy med kvinner som ikke har kroppshår. På samme måte som kvinnner (flestparten) liker menn som ikke har kjole. Dere kvinner må gjerne la håret vokse, men for egen del (og for mange andre menn også) liker jeg kvinner som barberer seg (må ikke være glattbarbert nedentil, men mye mer sexy om bikinilinjen tas). Jeg tenner ikke på kvinner som har hår under armene eller på leggene. Jeg har ingenting imot at kvinner lar håret gro (bortsett fra at det blir færre kvinner å tenne på). Dersom det om mange år blir helt normalt at kvinner har like mye hår som menn, så blir vi vel vant til det, og da tenner kanskje jeg (og andre) på det. Så dere kvinner. La gjerne håret gro, men ikke bli sinte og irriterte om vi menn ikke tenner på dere. Ikke kall oss idioter og fordomsfulle fordi vi ikke liker hår under armer - selv om vi selv har skjegg og hår. Hvis dere kvinner ikke liker at vi menn har skjegg. Vel, gå en annen vei, akkurat som vi menn (flestparten - eller mange av oss) gjør hvis vi ser kvinner med hår. Anonymkode: d2510...4c2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Ja, hår er naturlig og hva andre kvinner velger å gjøre er deres valg. Men jeg som kvinne syns hår under armer, bikinilinja og beina ser mindre pent ut. Har ingenting med mote og den "kvinnefiendtlig" tiden vi alle lever i. Jeg vokste opp med en mor som lot alt gro, var mer naturlig med hårete damer i dusjen når vi dro i svømmehallen og på stranden. Men jeg som barn gjorde meg opp en mening at jeg syns det bare så merkelig ut. Så når jeg blei stor nok barberte jeg av hårene. Ingen moteblader eller andre som tok valget for meg. Nå som jeg ser venninner i flotte sommerkjoler og hårete bein så er det for meg ikke fult så pent. Men de bestemmer selv og hva jeg mener betyr ingenting så lenge de trives med det 😊 Anonymkode: 7e7e5...63a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Du er så dritlei diskusjonen om dette at du lager diskusjonstråd om det? 😆 Anonymkode: b4ff8...82b 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er et stadig tilbakevendende diskusjon. Skal kvinner la håret gro? Hver gang det dukker opp artikler om temaet, er det enorm mange meninger. Hver gang sies det at kvinner må få la håret gro. Det er jo naturlig. Hvorfor må kvinner barbere seg, men ikke menn? Jeg begynner å bli dritt lei denne diskusjonen. Menn er menn og kvinner er kvinner. Kvinner skal få ha hår, menn skal få lov å gå i kjoler og støvletter. Men greia er at menn (flestparten) liker kvinner som barberer seg. Det er mer sexy med kvinner som ikke har kroppshår. På samme måte som kvinnner (flestparten) liker menn som ikke har kjole. Dere kvinner må gjerne la håret vokse, men for egen del (og for mange andre menn også) liker jeg kvinner som barberer seg (må ikke være glattbarbert nedentil, men mye mer sexy om bikinilinjen tas). Jeg tenner ikke på kvinner som har hår under armene eller på leggene. Jeg har ingenting imot at kvinner lar håret gro (bortsett fra at det blir færre kvinner å tenne på). Dersom det om mange år blir helt normalt at kvinner har like mye hår som menn, så blir vi vel vant til det, og da tenner kanskje jeg (og andre) på det. Så dere kvinner. La gjerne håret gro, men ikke bli sinte og irriterte om vi menn ikke tenner på dere. Ikke kall oss idioter og fordomsfulle fordi vi ikke liker hår under armer - selv om vi selv har skjegg og hår. Hvis dere kvinner ikke liker at vi menn har skjegg. Vel, gå en annen vei, akkurat som vi menn (flestparten - eller mange av oss) gjør hvis vi ser kvinner med hår. Anonymkode: d2510...4c2 Tenker det er opp til hver enkelt, men syntes det er synd at man som kvinne blir målt etter mannens evne til tenning eller ikke. Syntes det sier mer om deg som «mann» en meg som kvinne. Anonymkode: c507f...049 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er singel og dater ikke. Jeg kunne vært en hårball uten å plage noen, men fjerner håret. Fordi JEG syns bena mine er penere uten pels, syns det er ekkelt med kjønnshår stikkende ut av trusa og føler jeg ikke får vasket meg ren om jeg skal ha hårtufser under armene. Sånn sett burde ikke jeg føle meg truet av ditt innlegg, jeg blir likevel irritert. Når jeg liker en mann, liker jeg hele han. Hvis han hadde "pyntet" på sitt utseende, hadde jeg ikke funnet han usexy bare fordi han lot være. Nitrist om menn liksom ikke har dypere følelser enn at hårete kvinneben er nok til å ødelegge tiltrekningen. Tror jeg forbli hårløs og singel. Anonymkode: b50da...01b 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du er så dritlei diskusjonen om dette at du lager diskusjonstråd om det? 😆 Anonymkode: b4ff8...82b Himmel og hav... Anonymkode: d2510...4c2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vokste opp med en mor som lot alt gro, var mer naturlig med hårete damer i dusjen når vi dro i svømmehallen og på stranden. Men jeg som barn gjorde meg opp en mening at jeg syns det bare så merkelig ut. Så når jeg blei stor nok barberte jeg av hårene. Ingen moteblader eller andre som tok valget for meg. Haha, nøyaktig samme her. Som barn syntes jeg det var så flaut at moren min ikke kunne fjerne håret under armene når hun gikk i singlet i det minste. Og bena hennes så ut som bena til en mann. Var flaut når hun ble med på fjellturer på skolen, de andre mødrene hadde ikke et hår på bena, mens moren min hadde full pels. Det har fulgt meg som voksen, jeg synes armhulehår og legghår på damer ser uflidd ut. Selvfølgelig skal man slippe å barbere hver dag, men kvinner som går rundt med 3 cm lange hår på bena og hår som tyter frem under armene....ikke min greie. Anonymkode: a0ecc...261
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå