Gå til innhold

Slettet

Gjest Herremann74

Fremhevede innlegg

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vil naturligvis ikke ødelegge hans assosiasjoner til mitt underliv med den slags. Ikke at jeg forstår hvordan truser kan tilgrises slik du beskriver... de fleste damer steller seg vel såpass, at man unngår bremsespor?? Har man utflod i trusa bør man virkelig bruke truseinnlegg.

Anonymkode: bca75...5e0

Noe må du være redd for, når du må gjemme dine truser for mannen din.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det som tenåring, ikke med truser men med sokker. Ei venninne brukte alltid to par myke USA sokker, som bare slang rundt på soverommet. De luktet godt og var som fløyel å kjenne på. Hun hadde også tykke tubesokker fra håndballen. De var også deilige å ta på og lukte på. Men de lå slengt utover gulvet på rommet hennes eller hang over gymbaggen. Gravde ikke i noen skittentøyskurv. Og hun var ikke så rotete, var sjelden mer enn to, kanskje tre par samtidig. Men har ikke gjort det som voksen. Noen ganger lå sokkene i sofaen, da kunne man jo fikle litt med dem med hånda mens man så film eller noe også. 

Anonymkode: 00621...145

Skrevet
Herremann74 skrev (22 timer siden):

Er en mann i 40 årene og har dame, men når vi er på besøk hos venner enten fest eller vanlig besøk, elsker jeg å sjekke alle skuffer der det kan ligge hennes undertøy, spesielt kåt blir jeg hvis jeg finner nylonstrømper/ stay-ups, enten i skuffen eller skittentøyskurven, og kanskje hennes truser som enda lukter fitte. Er flere ganger man har holdt sånne plagg opp til nesen og luktet og smakt på de mens man har onanert til en deilig orgasme. Er det flere menn her inne som har det sånn, eller noen damer som har oppdaget at det har vært rotet rundt i undertøyet deres f.eks?

Hadde en kompis som tente på det samme. Når jeg fikk meg dame brukte han alltid veldig lang tid på toalettet når han var på besøk og jeg ante ugler i mosen. 
Løsningen var ganske enkel, før han kom på besøk gikk jeg i skittentøyet på badet og tok ut alle trusene til dama. En etter en dro jeg de igjennom min egen rumpesprekk og forpestet de med mannlig rumpesvette. 
Mirakuløst sluttet han å bruke lang tid på badet etter det. 

Anonymkode: 78696...cdd

• Liker 1
Skrevet
Smeltemann skrev (12 timer siden):

Noe må du være redd for, når du må gjemme dine truser for mannen din.

Jeg vil ikke at noen skal snuse i mine truser av prinsipp. Det er så overtramp at jeg ikke har ord. Ikke nødvendigvis fordi de er ekle🤪. Dessverre vet jeg at mange menn er såpass ekle at de ville tatt seg en sniff hvis anledningen byr seg.

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil ikke at noen skal snuse i mine truser av prinsipp. Det er så overtramp at jeg ikke har ord. Ikke nødvendigvis fordi de er ekle🤪. Dessverre vet jeg at mange menn er såpass ekle at de ville tatt seg en sniff hvis anledningen byr seg.

Nå var det vel ikke hvem som helst det var snakk om da. Men din make.

Skrevet

Hvis folk vil sniffe andres truser, så får de gå til innkjøp av disse brukte trusene selv. Plenty damer som selger denslags, og da er de en samtykkende part i hva som skjer med disse trusene.

De som tjuvsniffer undergraver hele brukttrusemarkedet, og går ærlige forretningskvinner i næringen. 

Slikt misbruk burde vært underlagt ansvarsområdet til Økokrim!

Anonymkode: c9903...769

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg innrømmer glatt at jeg fristes av tanken på å snuse litt på trusene til enkelte damer. Men skal det gi maksimal opplevelse bør trusa overleveres personlig, og med glimt i øyet. Å være på besøk og lete i skittentøykurven, som en grevling oppi søppeldunken, er ikke det minste erotisk, heller ikke for meg. Kun tegn på dårlig folkeskikk.

Skrevet

Jeg gjør det og det er min lille hemmelighet, lukter på trusene og strømpebuksene til mine venninner og konene til mine kompiser.

Syns det et deilig å vite hvordan de lukter og smaker, jeg vet hvem som har mest utflod og hvem som smaker best

Forskjellen på hvor sterkt strømpene lukter, feks hun som har mest utflod i trusene har også den strammeste tåfisen, nylonstrømpene hennes er helt stive i tåpartiet og det river skikkelig i nesen.

Anonymkode: 833ae...c68

Skrevet

Min ex rotet åpenbart i i skittentøyet mitt. Det kunne jeg se fordi han bare la de tilbake i vrengt tilstand til spott og spe på toppen av skittetøyshaugen. Plaget meg ikke det minste om han ønsket å kose seg i dusjen med undertøyet mitt, men hadde ikke satt pris på om han drev og sniffet på andre damers undertøy.

Anonymkode: b309f...8ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg gjør det og det er min lille hemmelighet, lukter på trusene og strømpebuksene til mine venninner og konene til mine kompiser.

Syns det et deilig å vite hvordan de lukter og smaker, jeg vet hvem som har mest utflod og hvem som smaker best

Forskjellen på hvor sterkt strømpene lukter, feks hun som har mest utflod i trusene har også den strammeste tåfisen, nylonstrømpene hennes er helt stive i tåpartiet og det river skikkelig i nesen.

Anonymkode: 833ae...c68

Samme her:), elsker å kjenne lukten av strømper eller strømpebuksen jeg finner. På strømpebuksen kan jeg kjenne deilig fittelukt i skrittet. Ellers er det sterkest lukt i tåpartiet på nylonstrømpene. Har blitt noen deilige orgasmer i vasken til de man er på besøk av. Er det noe festligheter man er på, er sjanse stor for at man finner en fersk truse etter hennes dusjing og skifting av undertøy.

Anonymkode: aeba1...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...