tetrao Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei. Vred kneet ganske kraftig for straks 1 år siden. Hovnet veldig opp, men hevelsen og smerten roet seg. Var hos fysio, men fikk beskjed om å ta det rolig. Så kom korona, og jeg gjorde ikke noe mer med saken. Hadde litt vondt, men overlevde greit. De siste mnd har kneet låst seg med jevne mellomrom. Det går ikke helt i lås, men hekter seg liksom - feks at jeg skal strekke ut kneet og så knepper det seg fast slik at jeg må skifte stilling eller lignende for å få det «løs». Det er vondt og hovent i perioder, og knaser masse. Men greier å gå trapp, trene ganske vanlig etc enda. Bør jeg gå til legen med dette? Hva tenker dere det kan være? jeg er dame, 30, om det har noe å si.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Gå til legen og få mr. Anonymkode: 5f38a...096 2
tetrao Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gå til legen og få mr. Anonymkode: 5f38a...096 Hei og takk for svar. Er vel sikkert det jeg må
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå