AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1 Skrevet 7. februar 2021 Hei jeg har ved en tilfeldighet greid å kjenne ene eggstokken tror jeg, kjennes ut som å ta på en mandel men jeg greier ikke å kjenne eggstokken på andre siden😬 har født en gang blir litt bekymret, kan den ha «gjemt» seg? Eller ligge på en annen måte? På nett står det at eggstokken skal være på str som en mandel har vært til undersøkelse for 2 år siden og alt var normalt da, men prøvde ikke å kjenne etter heller Anonymkode: 4dfac...b84
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 Det var rart. Hvilken vei går du inn for å kjenne den? Mener den skal ligge såpass beskyttet at man ikke kan ta på den utenfra? Anonymkode: b5842...568 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 En skal lese mye... selvfølgelig er det ikke eggstokken din🙄 Anonymkode: 19ee5...49a 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 Var noe helt annet du kjente helt umulig å kjenne eggstokkene.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er veldig tynn og kan kjenne klumper og dumper av alle slag i magen min, men det er nok ikke noe av det som er eggstokkene! Anonymkode: 47bb5...ae4
Gjest Tea96321 Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Catalina Culès skrev (35 minutter siden): Var noe helt annet du kjente helt umulig å kjenne eggstokkene. Er ikke umulig når man har full blære, er uvanlig noen har også høytstående livmor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå