Gå til innhold

Avbestille tannlegetime i morgen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man betale for tannlegetimen om man avbestiller samme dag pga nyoppståtte luftveissymptomer? 

Anonymkode: 73251...852

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på tannlegen det! Det er ikke felles regler for dette, det er opptil hver enkelt kontor og bestemme avbestillingsregler! Men du må jo uansett avlyse når du er blitt syk!

Anonymkode: 84622...71b

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror de fleste er ganske greie når det kommer til koronarelaterte symptomer.

Anonymkode: df869...1b4

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kommer an på tannlegen. Men ringer du med en eneste gang de åpner (på minuttet) og du forklarer at det er luftveissymptomer du kjenner på, så tenker jeg det er stor sannsynlighet at de lar det være. Da viser du at du kontaktet de så fort du fikk det til, og at du er ansvarlig og ikke ønsker å smitte andre.

Så er det bare å krysse fingrene for at de ikke gidder å ta betalt. 

Anonymkode: fc37d...651

• Liker 1
Skrevet

Her må man betale hvis man ikke avbestiller dagen i forveien. Men det gjelder ikke dagen etter helg og helligdager. Men det er sånn det er her. 

Anonymkode: 0aa6c...7ec

Skrevet

Du kan jo ringe nå, kanskje det er noe info på tlf.svareren, mulig du også kan legge igjen beskjed.

Anonymkode: 84622...71b

Skrevet

Ring tidlig på morgenen og forklar situasjonen. Jeg vil tro at de heller er takknemmelige for at folk sier i fra nå for tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...