Gå til innhold

skjeggefanter på tinder?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg pleier vanligvis sjekke opp menn på byen eller andre steder irl. (For menn tør ikke slikt lenger visst)

men siden det er korona, og det er et år siden jeg sist pratet med en mann, tenkte jeg at jeg ville innom tinder og bare se på hva som finnes av menn i området.. og jeg har kun ett ord for å beskrive min opplevelse; klyser vs SKJEGG!🙄

jeg er selv i begynnelsen av 30 årene, men alle menn i 30 årene er enten klyser eller har skjegg... og gjerne skjegg de må dra opp av t-skjorta etter de tar den på.  
Er skjegget en slik trend i disse tider eller har 30 åringer begynt å bli så gubbete? Eller er det prestisje i å få lengst mulig skjegg?

Jeg vet man ikke skal ta folk etter utseendet... men når du ser ung ut selv, og mannen som er like gammel som deg ser ut som han er 45 med skjegg, da brytes litt av tiltrekningen.😂

Anonymkode: 294bc...bad

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så perfekt med deg, at du kan spy ut oppgulpet til her? Menn som vil ha skjegg bryr seg ikke om hva du mener. 

Anonymkode: 33d91...1a2

• Liker 12
Skrevet

Menn med skjegg er digg da! Bare det er passet på og ikke gror vilt.

Anonymkode: 1405b...d71

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er så perfekt med deg, at du kan spy ut oppgulpet til her? Menn som vil ha skjegg bryr seg ikke om hva du mener. 

Anonymkode: 33d91...1a2

1. Fordi jeg ærlig og oppriktig lurer på om det er en trend vel?

2. Aldri påstått at jeg er det minste perfekt. Hvorfor mener du at jeg burde ha som mål å være perfekt?

3. ja, jeg er veldig godt klar over at menn på tinder med skjegg ikke bryr seg om hva jeg måtte mene. Og jeg har ikke bedt noen kjøpe seg saks.

4. Hvorfor i allverden ble du så sint fordi jeg spør om et spm? Jeg selv har holdningen i livet at hvis du ikke spør får du ikke svar. Og det finnes ingen dumme spm, kun dumme svar.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det finnes ingen dumme spm, kun dumme svar.

Ja du bekrefter jo dette

Anonymkode: 1737a...6a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Menn med skjegg er digg da! Bare det er passet på og ikke gror vilt.

Anonymkode: 1405b...d71

sean connery med skjegg i slutten av karrieren.. nyyyydelig! Men fortsatt null seksuell tiltrekning på meg.. hehe 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja du bekrefter jo dette

Anonymkode: 1737a...6a3

Fordi jeg stilte flere spm?

Skrevet

Sånn har det vært lenge på tinder, var enda verre før tror jeg 😅 men er helt enig, det er veldig. mye skjegg man må bla seg gjennom for å finne noe bra. 

Anonymkode: 49bc5...e8f

• Liker 3
Skrevet

Skjegg har vel vært en trend i 10 år nå..?

• Liker 8
Skrevet

Jeg liker sånne menn jeg. De ser macho ut. 😊

Anonymkode: cba82...c43

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke på Tinder, men kan bekrefte at de fleste av mine mannlige kollegaer mellom 25 og 45 har skjegg, enten de er single eller ikke. En god del av dem har lange skjegg slik du beskriver også. Personlig liker jeg skjegg og er sammen med en mann som jeg knapt har sett uten (på 15 år), men jeg skjønner jo problemet. "Skjegg er mennenes sminke", det er mange som ser helt annerledes ut med skjegg enn uten og da kan man vel fort føle seg litt lurt...

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker og har stort sett 3-5 dagers skjegg.

M40

Anonymkode: 62fb6...1b4

Skrevet

Skjegg legger på 10 år på alderen, uansett hvor kledelig, velstelt og fint det er, deal with it. Jeg er heller ikke begeistret for ansiktshår på menn, de aller færreste kler det, det stikker når man skal kose, og det er uappetitelig når han spiser.  

Skjegg har vært en trend lenge, og kom vel med hipsterbølgen.

Anonymkode: 1794c...475

• Liker 4
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg pleier vanligvis sjekke opp menn på byen eller andre steder irl. (For menn tør ikke slikt lenger visst)

men siden det er korona, og det er et år siden jeg sist pratet med en mann, tenkte jeg at jeg ville innom tinder og bare se på hva som finnes av menn i området.. og jeg har kun ett ord for å beskrive min opplevelse; klyser vs SKJEGG!🙄

jeg er selv i begynnelsen av 30 årene, men alle menn i 30 årene er enten klyser eller har skjegg... og gjerne skjegg de må dra opp av t-skjorta etter de tar den på.  
Er skjegget en slik trend i disse tider eller har 30 åringer begynt å bli så gubbete? Eller er det prestisje i å få lengst mulig skjegg?

Jeg vet man ikke skal ta folk etter utseendet... men når du ser ung ut selv, og mannen som er like gammel som deg ser ut som han er 45 med skjegg, da brytes litt av tiltrekningen.😂

Haha klyser hvis du ikke har skjegg og skjeggape. Vi kan ikke vinne. Jaja, på tinder er det bare grå mus eller strippere🤷🏼‍♂️

Anonymkode: 30bdf...114

• Liker 1
Skrevet

Jo flere med skjegg jo bedre!  

Eller menn med ordentlig skjegg.....🥰

• Liker 1
Skrevet

Ja, det mye skjegg der. Altfor mye etter min mening, men jeg er ikke så fan av den villmann-looken heller.

Anonymkode: ba308...553

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg liker og har stort sett 3-5 dagers skjegg.

M40

Anonymkode: 62fb6...1b4

3-5dagers er fint

Anonymkode: ba308...553

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg, ts. Jeg er så glad for at jeg ikke er på mannejakt. Tror det hadde blitt meget vanskelig å finne noen nå. Helskjegg legger 10 - 25 år på alderen. Jeg fatter og begriper ikke at unge kvinner liker å være sammen med menn som ser ut som de er et sted mellom 40 og 50, men men, smaken er som baken. Jeg håper skjeggtrenden forsvinner en dag så man atter igjen kan se pene menn rusle gatelangs :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Haha klyser hvis du ikke har skjegg og skjeggape. Vi kan ikke vinne. Jaja, på tinder er det bare grå mus eller strippere🤷🏼‍♂️

Haha 😂 jeg dro alle over en kam fordi det var så få menn som ikke var klyser eller hadde skjegg.

kan godt hende jeg hører hjemme under grå mus - null bilder av nakne kroppsdeler.😂

ts

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha 😂 jeg dro alle over en kam fordi det var så få menn som ikke var klyser eller hadde skjegg.

kan godt hende jeg hører hjemme under grå mus - null bilder av nakne kroppsdeler.😂

ts

Hvordan ser en klyse ut? Jeg har bilder med skjegg og uten. Prøver å finne ut hvilken kategori jeg hører til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...